جبلی : ۲۰۰ شبکه برای تبلیغات انتخابات طراحی می کنیم!
FTD ،جبلی : ۲۰۰ شبکه برای تبلیغات انتخابات طراحی می کنیم!
در حالی که تلویزیون به شدت با کاهش مخاطب روبرو شده است و نیازمند تولیداتی است که مخاطبان از دست رفته را به تلویزیون برگرداند، پیمان جبلی از طراحی ۲۰۰ شبکه برای تبلیغات انتخاباتی خبر داد!
- سری جدید هشدار برای کبرا ۱۱ روی آنتن شبکه تهران می رود
- سه برنامه جدید شبکه سه با حضور چهره ها/از علی صادقی تا کاظم نوربخش
- سریال جدید عفیف با بازی فرزاد حسنی در راه تلویزیون
- جدول پخش شبکه آیفیلم
- ویژه برنامه های شبکه نسیم همزمان با آغاز ماه ربیع الاول
برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ، فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید
پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید
برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید
کانال ما در روبیکا را دنبال کنید
جبلی : ۲۰۰ شبکه برای تبلیغات انتخابات طراحی می کنیم!
در حالی که تلویزیون به شدت با کاهش مخاطب روبرو شده است و نیازمند تولیداتی است که مخاطبان از دست رفته را به تلویزیون برگرداند، پیمان جبلی از طراحی ۲۰۰ شبکه برای تبلیغات انتخاباتی خبر داد!
تلویزیون این روز ها به شدت نیازمند برنامه هایی مانند دورهمی ، خندوانه ، عصرجدید ، نود ، حالا خورشید و … است و همچنین مخاطبان منتظر سریال های با کیفیت هستند ، اما مدیران تلویزیون فکر دیگری دارند…
پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیئت دولت، در جمع خبرنگاران با اشاره به طراحی کانالهای تلویزیونی برای حوزههای انتخابیه، اظهار داشت: «صداوسیما در حال طراحی ۲۰۰ کانال تلویزیونی برای حوزههای انتخاباتی است که علاوه بر شبکههای استانی، ۲۰۰ شبکه برای حوزههای انتخاباتی راهاندازی شود. با توجه به اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، این اجازه به صداوسیما داده شده تا از ظرفیت خود برای تبلیغات داوطلبان مجلس شورای اسلامی استفاده کند. در درازمدت به دنبال تولید برنامههای جذاب و فراگیر درباره فلسطین هستیم و در این زمینه برنامههای متعددی وجود دارد که دوستان ما در تلاش هستند اقدامات لازم را انجام دهند.»
نکته اصلی ماجرا این است که افزایش رسانههای بدون مخاطب، باعث میشود که تلویزیون بیش از پیش کارکرد خود را از دست بدهد. در تمام دنیا مسئله تعدد شبکه وجود دارد اما این کار زمانی اتفاق میافتد که نیاز آن احساس میشود اما پرسش اینجاست که آیا افزایش کانالهای تلویزیونی به عنوان نیاز تلقی میشود یا افزایش کیفیت آثار تولیدی از اهمیت بیشتری برخور دار است؟
به کمی قبل بازگردیم که در راستای چابکسازی چند شبکه تلویزیونی «شما» و «ایران کالا» تعطیل شد و حتی نامهای دیگری همچون شبکههای تماشا و سلامت هم مطرح شدند.
راه اندازی این ۲۰۰ شبکه جز هزینه اضافه آوردهای برای کسی ندارد و در نهایت هم بعد از مدتی تعطیل خواهند شد، در واقع این اقدامات بیشتر شبیه راهی برای صرف بودجه چند هزار میلیاردی صداوسیما است.