آغاز پخش سرزمین مادری از شبکه سه

 آغاز پخش سرزمین مادری از شبکه سه

آغاز پخش سرزمین مادری از شبکه سه

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،سریال سرزمین مادری از ابتدا روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

این سریال هر روز حوالی ساعت ۱۸ از شبکه سه پخش خواهد شد.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


آغاز پخش سرزمین مادری از شبکه سه

سریال سرزمین مادری هر روز حوالی ساعت ۱۸ از شبکه سه پخش می شود.

قسمت های جدید این سریال بزودی و پس از پخش قسمت های قبلی طبق روال سابق پخش خواهد شد.

سرزمین مادری با نام پیشین سرزمین کهن یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی کمال تبریزی است که از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این مجموعه تلویزیونی به رخدادهای تاریخی، سیاسی و اجتماعی ایران از زمان جنگ جهانی دوم تا وقوع انقلاب ۱۳۵۷ در بستر زندگی فردی به نام رهی اردکانی می‌پردازد.

سرزمین مادری در طی سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۶ ساخته شده‌است.پخش این مجموعهٔ تلویزیونی ابتدا در ۳ بهمن ۱۳۹۲ آغاز شد و تا ۲۴ بهمن همان سال نیز ادامه داشت اما پس از مدتی به دلیل حواشی پیش‌آمده متوقف و پس از گذشت نزدیک به ده سال در ۲۰ مهر ۱۴۰۲ دوباره از سر گرفته شد.

داستان

این مجموعه به بررسی تاریخ سیاسی-اجتماعی ایران از سال ۱۳۲۰ تا پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران در بستر زندگی فردی به نام رهی می‌پردازد و در قالب سه فصل برای پخش آماده شده‌است. در فصل اول سریال، کودکی رهی که شخصیت اصلی سریال است به تصویر کشیده می‌شود که نقش او را علی شادمان بازی می‌کند. رهی پس از بمباران دهکده محل سکونت‌شان توسط نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود. پس از چند روز مراقبت توسط مادرش راهی تهران می‌شود. سال‌ها بعد او در یک خانواده توده‌ای بزرگ می‌شود، اما بر اثر ماجراهایی او به یک خانواده درباری سپرده می‌شود. در این خانواده است که او رفته رفته به هویت خود پی می‌برد. همین باعث می‌شود به یک خانواده دیگر که مذهبی هستند سپرده شود. اما این پایان ماجراهای او و اطرافیانش نیست.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.