از کاور رسمی eFootball 2024 با حضور لیونل مسی رونمایی شد

 از کاور رسمی eFootball 2024 با حضور لیونل مسی رونمایی شد

FTD ،از کاور رسمی eFootball 2024 با حضور لیونل مسی رونمایی شد

پیش از شروع فصل جدید فوتبال در سراسر جهان، به‌روزرسانی Season 0 بازی eFootball 2024 از راه رسیده و به عنوان بزرگ‌ترین آپدیت eFootball تا به امروز، تغییرات زیادی را در این بازی اعمال می‌کند.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید

کانال ما در روبیکا را دنبال کنید


از کاور رسمی eFootball 2024 با حضور لیونل مسی رونمایی شد

‌این به‌روزرسانی رایگان از روز گذشته (۱۴ شهریور) برای گوشی‌های موبایل و از امروز (۱۵ شهریور) برای کنسول‌ ها در دسترس قرار می‌گیرد.

پیش از هر چیز، به‌روزرسانی Season 0 امسال، شامل به‌روز شدن لباس تیم‌ها و اعمال نقل و انتقالات بازیکنان دنیای واقعی در بازی می‌شود. در ادامه، بازیکنان از حالا به بعد خواهند توانست پیراهن‌ها و اعضای‌ باشگاه مورد علاقه‌شان را شخصی‌سازی کنند؛ این قابلیت، امکان تجربه‌ای شخصی‌سازی شده از بازی را فراهم می‌کند. این به‌روزرسانی، با هدف پرکردن شکاف بین دنیای مجازی و واقعی فوتبال در دسترس قرار گرفته و جدیدترین نقل و انتقالات را شامل می‌شود. به‌روزرسانی Season 0 بازی eFootball 2024، گواهی بر تعهد کونامی به ارائه تجربه‌ای در گیمینگ بوده که دنیای واقعی فوتبال را منعکس می‌کند. Season 0 شامل به‌روزرسانی‌ تیم‌ها برای انعکاس نقل و انتقالات واقعی در پنجره تابستانی است؛ همچنین لباس‌های جدیدی از باشگاه‌های بزرگ را به بازی اضافه خواهد کرد. این تاکید دوگانه بر اصالت و تعامل، این به‌روزرسانی را به نقطه عطفی در سیر تکامل eFootball تبدیل می‌کند.

چشم‌انداز جاه‌طلبانه کونامی، در هسته به‌روزرسانی Season 0 به چشم می‌خورد. تمام جزئیات، پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدید با هدف پر کردن شکاف بین دنیای مجازی و واقعی فوتبال ایجاد شده‌اند. این نشان‌دهنده تلاش بی‌وقفه کونامی برای برتری و تمایل آن‌ها برای تعیین استانداردهای جدید در واقع‌گرایی هر چه بیشتر eFootball است.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.