برنامه جدید جناب خان برای تلویزیون ساخته می شود؟

 برنامه جدید جناب خان برای تلویزیون ساخته می شود؟

برنامه جدید جناب خان برای تلویزیون ساخته می شود؟

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،چند ماه قبل درباره ساخت برنامه‌ای اختصاصی با محوریت جناب‌خان صحبت‌هایی مطرح شد که گویا این روزها جدی‌تر شده است.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


برنامه جدید جناب خان برای تلویزیون ساخته می شود؟

چند ماه قبل درباره ساخت برنامه‌ای اختصاصی با محوریت جناب‌خان صحبت‌هایی مطرح شد که گویا این روزها جدی‌تر شده است.

حضور این روزهای جناب‌خان در تلویزیون با استقبال بسیاری از مخاطبان همراه شده است. گواه این نکته هنرنمایی این عروسک جذاب در برنامه «جام آرزوها» بوده است.

او چندی بعد در جریان اجرای برنامه در جشنواره آگهی‌های بازرگانی نیز حضور یافت و شوخی‌ های کنایه‌آمیزی با رییس صداوسیما داشت که آن هم با بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی همراه شد.

گفته می شود قرار است حضور این عروسک جذاب در تلویزیون با ساخت یک برنامه اختصاصی که خود جناب‌خان در محوریت بیشتری باشد استمرار پیدا کند.

فعلا مشخص نیست این برنامه چه زمانی آماده و پخش خواهد شد و از چه شبکه‌ای سردرمی‌آورد؛ اما هرچه هست می‌تواند با فضای سرگرم‌کننده و جذابی که این شخصیت عروسکی برای مخاطبان دارد، لحظات خوشی را برای آنتن سیما رقم بزند.

مهدی

2 نظرات

  • با درود .خیلی هم عالی ، جناب خان محبوب ما مردم ایران است و تضمین موفقیت معنوی و مالی هر برنامه ای است .شک نکنید.
    اکر مثل خندوانه طولانی مدت باشد در طول سال و سالهای اینده عالی میشود و مطمئن باشید مردم استقبال شایانی خواهند کرد و خوشبحال سیما و شبکه پخش کننده میشود میشود..

  • اکربشود یک سریال سی چهل قسمتی و
    یا قسمتهای بیشتر با یک سناریو و خط داستانی قدرتمند و پرکشش با حضور جناب خان و  به کارگردانی رضا عطاران و مهران مدیری و یا کاردانی اکبرامینی کارگردان دو فیلم پرفروش ، شهر هرت و فسیل و با حضور بازیگران بزرگ طنز ایران مثل اقایان اکبر عبدی و مهران مدیری ، غفوریان ، عطاران ، نصرالله رادش ، جواد رضویان ، پژمان جمشیدی ، امین حیایی، ارژنگ امیر فضلی ، جواد عزتی ، هادی کاظمی ، سیامک انصاری . شفیعی جم ، ساخته شود که دیگه صدا و سیما با یک تیر چندین نشان میزند..
    قول میدهم سریال جناب خان تا فصل دهم هم ساخته شود .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.