توضیحات علی مسعودی در مورد توقف پخش سریال بدل

 توضیحات علی مسعودی در مورد توقف پخش سریال بدل

توضیحات علی مسعودی در مورد توقف پخش سریال بدل

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،علی مسعودی در مورد دلیل متوقف شدن پخش سریال تلویزیونی جدیدش توضیحاتی داد.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


توضیحات علی مسعودی در مورد توقف پخش سریال بدل

توقف سریال «بدل» ربطی به استفاده از نام و کاراکتر رضا عطاران ندارد.

علیرضا مسعودی کارگردان سریال ضمن تکذیب تمام گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها درباره سریال «بدل» گفت: نه موضوع نامگذاری رضا عطاران بود و نه عدم تمایل شبکه سه و نه موارد دیگر؛ برخی واقعاً مغرضانه درباره اتفاقات گمانه‌زنی می‌کنند. اتفاقاً عدم پخش سریال لطفی بود که به ما انجام شد، چرا که پخش نامنظم سریال برای همه بد است.

وی افزود:

سریال قرار بود طبق برنامه‌ریزی، از پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه پخش خودش را شروع کند و هر شب روی آنتن شبکه سه سیما باشد تا قبل از جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۴) به پایان برسد. اما یک هفته‌ای که به خاطر شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور شهیدمان وقفه در پخش سریال افتاد باعث شد تا مدیران تلویزیون به این برنامه‌ریزی برسند «بدل» در موقعیت مناسب‌تر، درست و پشت سر هم روی آنتن برود. حتی جالب است بدانید که تیزرهایی که تلویزیون پخش می‌کرد ابتدا جمعه ۲۸ اردیبهشت تاریخ شروع پخش سریال بود اما به پیشنهاد شبکه سه یک روز جلوتر پخش سریال را شروع کردیم.

این کارگردان تأکید کرد: متأسفانه برخی در فضای‌مجازی بی‌اخلاقی کردند و حرف و حدیث‌های بسیاری به وجود آمد. مثلاً گفتند شبکه سه تمایل ندارد سریال «بدل» روی آنتن باشد و از کنداکتور کنار گذاشته شد. اما واقعاً آقای فروغی و دوستان‌مان در شبکه سه بسیار به ما لطف داشته و دارند. تنها به علت اینکه سریال ما از یک نظم در پخش بهره ببرد این اتفاق افتاد که خوشایند ما هم هست.

علی مسعودی درباره زمان پخش هم به این نکته اشاره کرد: تصمیم‌گیری درباره پخش برعهده مدیران تلویزیون خواهد بود اما من فکر می‌کنم شاهد پخش سریال «بدل» در فصل پاییز باشیم.

شهرام قائدی، پریسا مقتدی، داریوش سلیمی،اصغر حیدری، ساعد هدایتی، ابوالفضل رجبی، ماهان عبدی، اشکان اشتیاق و… جزو بازیگران سریال هستند.

این سریال درباره زندگی افراد ساکن در یک محله نوشته شده و خانواده‌ای به تصویر کشیده می‌شود که از قدیم، نسل‌به‌نسل به شغل عطاری مشغول هستند؛ اما تغییرات زمانه آنها را با چالش‌هایی روبه‌رو می‌کند. نام شخصیت اصلی این سریال نیز رضا عطاران است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.