جایگزین افسانه دونگی مشخص شد / زمان پخش جومونگ ۳ از تلویزیون

 جایگزین افسانه دونگی مشخص شد / زمان پخش جومونگ ۳ از تلویزیون

جایگزین افسانه دونگی مشخص شد / زمان پخش جومونگ ۳ از تلویزیون

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،با آغاز تعطیلات نوروز فصل سوم جومونگ با نام جا میونگ گو از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


جایگزین افسانه دونگی مشخص شد / زمان پخش جومونگ ۳ از تلویزیون

با آغاز تعطیلات نوروز فصل سوم جومونگ با نام جا میونگ گو از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

سریال جا میونگ گو قرار است از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۱۹ از شبکه تماشا پخش شود.

تکرار این سریال در ساعات ۷ و ۱۳ پخش خواهد شد.

جدیدترین اخبار را در فضای مجازی ما به آیدی @FTDigital دنبال کنید

کانال تلگرامی ما

سریال «جا میونگ گو» از جمله سریال‌های نوروزی است که با گویندگی ۴۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما در حال دوبله است.

این سریال در ادامه سریال جومونگ، ساخت کشور کره جنوبی در سال ۲۰۰۹ که قرار است از شبکه تماشا پخش شود.

سریال «امپراطور افسانه‌ها» که به‌تازگی پخش آن به اتمام رسیده به دلیل خط داستانی که داشت، در واقع نوعی اسپین‌آف برای مجموعه جومونگ بود. به دلیل آنکه روایت به نوعی از پایان جومونگ ۱ آغاز می‌شد. در این مجموعه سوسانو و جومونگ با یکدیگر به مشکل خوردند و سوسانو امپراطوری جدیدی را تاسیس کرد. سریال «جا میونگ گو« یک مجموعهٔ تلویزیونی درام تاریخی محصول سال ۲۰۰۹ است که از شبکهٔ اس‌بی‌اس کرهٔ جنوبی پخش سده است.

بازیگران این مجموعه جونگ ریو-وون، جونگ کیونگ هو و پارک مین یونگ هستند و این مجموعه دنباله‌ای بر افسانه جومونگ و سرزمین بادها است.

این سریال روایتگر ادامهٔ دوران حکمرانی موهیول، نوهٔ جومونگ است؛ البته شخصیت اصلی داستان پسر او شاهزاده هودونگ می‌باشد و داستان حول محور او می‌چرخد. موهیول در این سریال پیرمردی جاه‌طلب است. داستان در مورد تسخیر امپراطوری ناکرانگ (Nakrang Kingdom) به دست گوگوریو است.

مدیر دوبله این سریال امیری حکیمی و صدابرداری آن بر عهده علی ذوالفقاری است.

شیلا آژیر، نسرین اسنجانی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، اعظم سادات دلبری، سیما رستگاران، شیرین روستایی، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، فاطمه شعشعانی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علیمحمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، اسفندیار مهرتاش، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی، نازنین یاری و امیر حکیمی صداپیشه های این سریال بوده اند.

در خلاصه داستان این سریال تاریخی آمده است: در کشور نانگ ناگ طبل آسمانی به نام جامیونگ وجود داشته که هنگام حمله دشمنان خود به خود به صدا در می آمد، البته شاهزاده جامیونگ در به صدا در آمدن آن طبل نقشی نداشته ولی مردم آن طبل را به جا میونگ دختر شاه نسبت داده بودند. شاهزاده جامیونگ و خواهرش شاهزاده ناک رانگ در یک روز و از یک پدر و دو مادر متولد شدند. پیشگویی هایی در مورد این شاهزاده‌ها وجود داشت که یکی از آنها باعث نابودی کشور می‌شود و دیگری برای نجات کشور تلاش می‌کند. مادر شاهزاده ناک رانگ با استفاده از قدرت خانوادگی‌اش موفق می‌شود که دخترش را شاهزاده‌ی نجات دهنده کشور معرفی کند. در این بین شاهزاده جامیونگ که به عنوان ویرانگر کشور بین مردم معروف شده بود با کمک مادرش از مرگ فرار می‌کند و…

مهدی

16 نظرات

  • چرا ساعت پخش رو غلط زدید به جای ۱۹ زدید ۲۱.اصلاح شود

  • سال نو مبارک و امیدوارم سال خوبی برای شما مدیر سایت و کاربران گرامی باشه.
    ساعت ۲۱ خوبه ، امیدوارم این تایم رو بعد از نوروز هم ادامه بدن و باکس شرقی رو ساعت ۲۱ تا ۲۳ به مدت دو ساعت نگه دارن.ساعت ۱۹ واقعا خیلی زود بود ، و بینندگان اعتراض داشتن ، تغییر ساعت واقعا خوب بود ، دمشون گرم ، فقط امیدوارم ادامه بدن این ساعت ۲۱ پخش کردن رو.

    • کاربر Mn باید از شبکه امید درخواست پخش سریالهای کره ای کنی

  • تایم ۱۹ رو به خانوادگی اختصاص بدن و سریال آن شرلی جدید رو پخش کنن

  • جومونگ ۱ و سرزمین بادهارو شبکه سه دوبله کرده بود برای همین نسبتا بد نبود ولی شبکه ی تماشا دوبله ی ضعیفی داره بعد از جومونگ ۳ جامیونگ بهتره جومونگ چهار گوانگ گائتو پخش بشه و به ترتیب جومونگ پنج یون گه سومون

    • اتفاقاً دوبله شبکه تماشا بسیار خوبه
      سریال امپراطور افسانه ها رو ببین
      فقط امیدوارم دوبلور تکراری نداشته باشند

      • کامنت و درست نخوندی اتفاقا اون سریال و دیدم که میگم دوبله شبکه تماشا ضعیفه تو بهتره سریال های دوبله ی شبکه سه و قدیمی و ببینی تا فرقش و با دوبله ی ضعیف شبکه تماشا بفهمی حتی یک صداگزاری بلد نیستند تو همون سریال امپراطور افسانه ها تمام کلمات و اشتباه تلفظ می کردند شبکه تماشا یکسری دوبلور محدود داره

        • چرت و پرت نگو
          همیشه فقط غرغرو دنبال بهانه هستی
          احسنت شبکه تماشا

          • کاربر حمید باید بگی شبکه امید خوبه

  • لطفا ساعت پخش رو همون ساعت ۱۹ قرار بدید ساعت ۲۱ تا ۲۳ خیلی دیر هست

  • اَه بازم جومونگ خوب امپراتور دریا را پخش می‌کردید آرزوی دیدن امپراتور دریا به زیر خاک میبرم

  • ممنون بابت پخش دونگ یی و جامیونگ گو و امپراطور افسانه ها ، لطفا سریال های لذت زندگی و نماینده و دادستان بد و رودخانه ای که ماه از آن طلوع می کند را هم پخش کنید. لطفا درخواست پخش اوشین و ایسان و دختر امپراطور و سرنوشت یک مبارز رو بدید.

  • ممنون بابت پخش دونگ یی و جامیونگ گو و امپراطور افسانه ها ، لطفا سریال های لذت زندگی و نماینده و دادستان بد و رودخانه ای که ماه از آن طلوع می کند را هم پخش کنید.

  • لطفا سریال های لذت زندگی و نماینده و دادستان بد و رودخانه ای که ماه از آن طلوع می کند را هم پخش کنید.

  • لطفا درخواست پخش سریال های غول وینچنزو و افسانه سودانگ رو هم بدید

  • از شبکه تماشا درخواست پخش و دوبله سریال کره ای رودخانه ای که ماه از آن طلوع می کند رو دارم
    River Where The Moon Rises 2021
    با تشکر 🌺

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.