جایگزین خانواده کیم چی در شبکه تماشا مشخص شد

 جایگزین خانواده کیم چی در شبکه تماشا مشخص شد

جایگزین خانواده کیم چی در شبکه تماشا مشخص شد

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،سریال جواهری در قصر(یانگوم) جایگزین خانواده کیم چی خواهد شد.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


جایگزین خانواده کیم چی در شبکه تماشا مشخص شد

سریال جواهری در قصر(یانگوم) جایگزین خانواده کیم چی خواهد شد.

این سریال بعد از اتمام مجموعه خانواده کیم چی هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه تماشا می رود.

در حالی که این سریال بهار سال گذشته از شبکه تماشا پخش شده بود،در اواخر بهار امسال هم در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

جواهری در قصر (به کره‌ای:대장금؛ همچنین شناخته شده با عنوان یانگوم) مجموعهٔ تلویزیونی کره جنوبی است که در سال ۲۰۰۳ به کارگردانی لی بیونگ هون ساخته شد. این سریال، اولین بار از ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۳ تا ۲۳ مارس ۲۰۰۴ از شبکهٔ ام‌بی‌سی پخش شد و با میانگین ۴۵٫۸٪ بیننده، برترین برنامه در زمان پخش بود که آن را به یکی از پربیننده‌ترین درام‌های تلویزیونی کره تبدیل کرد. جواهری در قصر با بودجه‌ای معادل ۱۵ میلیون دلار تولید شد و بعدها توانست به ۹۱ کشور صادر شده و درآمدی در حدود ۱۰۳٫۴ میلیون دلار کسب کند. از این رو این سریال یکی از نشانه‌های اصلی گسترش موج کره‌ای در دنیا تلقی می‌شود.

این مجموعه با بازی لی یونگ ئه در نقش اصلی، داستان یک آشپز یتیم در آشپزخانه دربار را روایت می‌کند که اولین پزشک زن پادشاه می‌شود. در زمانی که زنان نفوذ کمی در جامعه دارند، او تلاش می‌کند اسرار آشپزی و پزشکی کره‌ای را بیاموزد تا خانواده پادشاه را از بیماری‌های مختلف درمان کند. جواهری در قصر بر اساس داستان واقعی سو یانگوم، اولین پزشک زن خاندان سلطنتی سلسله چوسان است. این مجموعه، پشتکار یانگوم و فرهنگ سنتی کره، از جمله غذاهای دربار کره و طب سنتی را به تصویر می‌کشد.

مهدی

11 نظرات

  • سلام
    خواهش میکنم جلوشون رو بگیرین این سریال همین چند ماه پیش پخش شده!
    لطفا پیگیری کنین به جای این سریال یک سریال که مدت زیادی از پخشش گذشته پخش کنن مثل سریال ایسان که سریال پرطرفداری هست
    با تشکر

  • حتما بعدش سایمدانگ رو میخوان پخش کنن!!!

  • آقا جومونگ بزارید جومونگ

  • با عرض سلام و احترام،
    لطفا خواسته من را به شبکه تماشا ارسال بفرمایید

    از شبکه تماشا درخواست دارم که مدت زمان پخش سریال کره ای را تغییر دهد از آنجایی که ۴۵ دقیقه کم است و ۹۰ دقیقه ای زیاد و خسته کننده است، مدت زمان پخش سریال های کره ای را بعد از به اتمام رسیدن سریال خانواده کیم چی ۶۰ دقیقه ای کنید، ۶۰ دقیقه ای مناسب است.

    و خواسته دیگری هم دارم که به جای پخش سریال جواهری در قصر که جذابیت چندانی ندارد و هرساله از تلویزیون پخش می‌شود؛ سریال رویای فرمانروای بزرگ را پخش کنید، این سریال بسیار خوب و مناسب است.
    امیدوارم شبکه تماشا به خواسته بینندگان احترام بگذارد. با تشکر

  • سلام وقت بخیر لطفا سریال جایگذین خانواده کیم چی رو تغییر بدید و یه سریال کره ای جدید قراربدید، جواهری درقصز هرسال داره پخش میشه و متاسفانه جذابیتشو داره ازدست میده

  • از شبکه تماشا درخواست پخش سریال های جدید رو دارم
    لطفاً سریال کره ای رودخانه ای که ماه از آن طلوع می کند ۲۰۲۱ رو پخش کنید
    River Where The Moon Rises 2021
    و جلوی بازپخش و تکرار سریال های گذشته رو بگیرید و سریال های درخواستی ما رو هم دوبله و پخش کنید
    با تشکر از مدیران محترم شبکه تماشا 🌺

  • وای بسهههه تو رو خدا یه جور پیگیری کنید دیگه خیلی تکراری شد یانگوم اینهمه سریال کره ای که خیلی خوبن و یه بار پخش شدن فقط اونا رو پخش کنن

    سریال سرگردان هم که خیلی خوب بود شبکه افق تا قسمت ۷ پخش کرد و. دیگه نکرد

  • سلام کسی از دوستان می دونه این سریال کره ای سرگردان ادامه اش کی پخش میشه ؟ بخدا دوبله صدا سیما از همه دوبله های ضعیف سینمای خانگی باکیفیت تر و جذاب تره جاهای خوبش شروع شد که دیگه متوقفش کردن من خیلی بد شانسم ای بابا …..

    • سلام
      دوست عزیز
      من این سریال رو دنبال نمیکردم و اطلاعی درباره زمان پخش ندارم.
      فعلا به نظر میرسه ، شبکه افق پخش سریال رو به طور موقت از جدول پخش خارج کرده و ترجیح شبکه افق برای پخش مستند درباره شهدای خدمت ، انتخابات و… هست و ممکنه پس مدتی دوباره پخش سریال شبانه رو در جدول پخش قرار بده و ادامه سریال سرگردان رو پخش کنه.
      شبکه افق باید در مورد زمان پخش سریال برای مخاطبانش اطلاع رسانی میکرده که به نظر میرسه اینکار رو نکرده.من اطلاع دقیقی از اخبار شبکه افق ندارم.
      اگه خیلی براتون مهمه ، به روابط عمومی شبکه افق زنگ بزنید یا هم منتظر باشید پخش سریال شبانه دوباره به شبکه افق برگرده.
      درباره دوبله هم معلومه دوبله صداوسیما خیلی بهتر از بیرون هست و من همچنان منتظر دوبله و پخش سریال های چینی برتر از صداوسیما هستم و امیدوارم ان شاءا… حداقل سریال چینی تصنیف طولانی پخش بشه.
      موفق باشید.

      • دم شما گرم رفیق بله پخش دوبله صدا سیما برای سریال های چینی که جزء آرزو ها است
        در جریان قضیه هم هستم من هم امیدوارم و بی صبرانه منتظر پخش سریال های چینی هستم
        خوشحالم که توی این مدت در مورد سریال های چینی بحث و گفتگو می کنیم و برای من باعث افتخاره که همکلام شما هستم لطفاً شما هم همچنان به دادن درخواست برای پخش شدن تصنیف طولانی ادامه بدید شاید موفق و برنده شدیم شکی نیست روزی که حتی فکرش رو نمی کنیم چیزی به روی آنتن بره که همه ما انتظار داریم ببینیم و قطعاً شکی وجود نداره به امید خدا 🙏

        • برای من هم باعث افتخاره که با فرد فهمیده و خوبی مثل شما همکلام میشم،درباره پخش سریال های چینی به خصوص تصنیف طولانی هم ان شاءا… و خدا از دهنتون بشنوه.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.