جدول پخش شبکه تهران در نوروز ۱۴۰۳

 جدول پخش شبکه تهران در نوروز ۱۴۰۳

جدول پخش شبکه تهران در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،برنامه های شبکه تهران برای این ایام مشخص شدند.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


جدول پخش شبکه تهران در نوروز ۱۴۰۳

ویژه برنامه سحرگاهی

برنامه “سدره” ویژه برنامه سحرگاهی گروه معارف شبکه تهران سیما، از ساعت ۳ بامداد به مدت ۱۰۵ دقیقه با اجرای محیار عبدالهی از کربلای معلی به صورت زنده و مستقیم روانه آنتن می شود.

این برنامه سحرگاهی مناجات خوانی با نوای گرم مداحان اهل بیت (ع) مانند حاج مرتضی طاهری، حاج سعید قانع، حاج مجید شعبانی و… خواهد داشت که تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

برنامه سحرگاهی “سدره” آیتم های جذاب و متنوعی را برای مخاطبان تدارک دیده است که معرفی امکان مقدس کشور عراق از شهرهای نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و… یکی از بخش های این برنامه است.

معرفی ۳۰ کتاب و ۳۰ عالم مولف با محوریت معرفی شخصیت والای حضرت علی امیرالمومنین (ع)، نمایش سفره های افطار کربلا، آیتم شهدای مدافع حرم (نقاشی پرتره)، آیتم های مردمی و پیامکی و کلام بزرگان از دیگر بخش های این برنامه است که در فواصل مختلف زمانی تقدیم نگاه شب زنده داران ضیافت الهی می شود.

برنامه سحرگاهی “سدره” در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۳ تا قبل از اذان صبح مهمان خانه مخاطبان می شود.

انیمیشن سینمایی

تامین برنامه شبکه تهران سیما برای ایام نوروز تعدادی انیمیشن جدید را تدارک دیده است و هر روز ساعت ۹ صبح روی آنتن می برد.

انیمیشن “آلبرت و سرقت الماس، گوی اژدها، نیکلا کوچولو، بی نظیر، دریای عمیق، دی دی و دوستان، تام و جری در سرزمین آدم برفی ها، خرس های بونی و … تنها تعدادی از انیمیشن های نوروزی شبکه تهران است که از روز سه شنبه روی آنتن می رود.

ترتیل خوانی قرآن

گروه معارف شبکه تهران سیما هر روز بعد از اذان ظهر و عصر ویژه برنامه انس با قرآن کریم را با هدف تلاوت یک جزء از کلام الله قران مجید را روی آنتن می برد.

ویژه برنامه «انس با قرآن» در ماه مبارک رمضان هر روز بصورت زنده بعد از نماز ظهر و عصر از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) شهرستان ری پخش می‌شود. این برنامه پخش روزانه یک جزء از قرآن کریم را به صورت ترتیل با حضور قاریان بین المللی و ممتاز قرآن تدارک دیده است. محفل «انس با قران» به تهیه کنندگی خشایار بکان و با اجرای غلامرضا احمدی هر روز تقدیم نگاه روزه داران عزیز می‌شود.

جشنواره سینمایی شبکه تهران

تامین برنامه شبکه تهران سیما برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ برترین و جدیدترین آثار سینمایی جهان را برای مخاطبان خود تدارک دیده است. «رود سرخ سرخ»، «سریع و خشن ۱۰»، «دریای عمیق»، «موفقیت بزرگ» و «هوک» و… تنها تعدادی از عناوین فیلم هایی هستند که از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین هر روز ساعت ۱۳:۳۰ تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

تکرار فیلم های سینمایی حوالی ۰۰:۳۰ بامداد پخش خواهند شد ( امکان تغییر وجود دارد )

مستند ۵

شبکه تهران هر روز در ساعت ۱۵:۱۵ مستند پخش خواهد کرد.

افطار در شبستان

“شبستان” عنوان ویژه برنامه ای است که در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن شبکه تهران سیما می رود.

این برنامه با اجرای محسن قره شیخ لو در قالب یک مهمانی ساده افطاری از شبستان مسجد صنیع الدیوان یکی از مساجد معروف شهر تهران و با قدمتی بیش از ۱۱۰ سال، تماشایی می شود.

سدره برنامه افطار

سدره ویژه برنامه ی افطار شبکه ی تهران سیما  با حال و هوای حرم نورانی سیدالشهدا (ع) هر شب روزه داران را به تماشای بین الحرمین دعوت می کند.

ویژه برنامه ی افطار سدره هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ بصورت زنده و مستقیم از کربلای معلی تماشایی می شود.

این برنامه با اجرای مهیار عبدالهی در هر قسمت از میهمانان میزبانی می کند که خادم حرم حضرت سید الشهدا (ع) و حضرت عباس (ع) هستند.

یادآور می شود ویژه برنامه سدره به صورت زنده و مستقیم از کربلا و در دو بخش تقدیم نگاه روزه داران و مردم شریف ایران می شود.

بخش اول در سحر های ماه مبارک از ساعت ۳ بامداد و بخش دوم در شبهای ماه مبارک از ساعت ۱۸:۳۰ تماشایی می شود.

دورهمی خانوادگی در شب فیروزه ای

“شب فیروزه ای” عنوان ویژه ماه رمضانی شبکه تهران است که از دوم فروردین ۱۴۰۳ تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۰:۱۵ تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

این برنامه شبانه ترکیبی با محوریت “خانواده و روایتی برای هم بودن” است که به تهیه کنندگی سید نوید برکچیان تا قبل از شب اول قدر روی آنتن می رود.

ویژه برنامه “شب فیروزه ای” با اجرای صدیقه مرادی و هومن ستوده از فضای استودیویی بوستان نوروز در میدان مشاهیر، منطقه تفریحی و گردشگری عباس آباد روی آنتن می رود.

شب فیروزه ای به مسائل پیش روی خانواده می‌پردازد و تلاش می‌کند تا با یک روایت می‌نی‌مال(داستانک)، صمیمی و بدون لکنت «محور» دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌های خانوادگی باشد.

این ویژه برنامه، در هر قسمت یک موضوع مستقل و مبتلا به خانواده را پیش روی مخاطبان قرار می دهد که با نگاه راه‌ حل‌ محور و ارائه محتوای ساده و کاربردی مخاطبان را آگاه می سازد. برای نمونه خانواده و نوروز، خانواده و فضای مجازی و…

ویدئو کست، رادیو شو، موشن، دوربین نه خیلی مخفی و… از قسمت های مختلف این برنامه است که موضوعات برنامه را برای مخاطب تبیین و بررسی می نماید.

این برنامه کاری از گروه کودک و خانواده شبکه تهران سیماست که تا پایان ماه مبارک رمضان تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

جشن رمضان در پارک لاله

این برنامه با اجرای سید مرتضی حسینی هر شب ساعت ۲۱:۳۰ میزبان شهروندان تهرانی است که در مشاغل مختلف فعالیت می کنند تا از چالش ها و جذابیت های شغل خود بگویند و تجریبات خود را با مخاطبان برنامه و حاضران در جشن به اشتراک ‌بگذارند.

همچنین در پایان هر برنامه نیز این افراد به عنوان شهروند خوب معرفی و از آنان تجلیل می‌شود.

ویژه برنامه جشن شهر رمضان با بخش‌های مختلفی از جمله نمایش طنز، موسیقی‌، خوانندگی و مسابقه‌های مردمی به مدت ۵۰ دقیقه از آنتن شبکه تهران تماشایی می شود.

برنامه تلویزیونی جشن «شهر رمضان» در شب های ضیافت الهی در پارک لاله با حضور پرشور عموم مردم تهران اجرا خواهد شد و بصورت زنده و مستقیم روی آنتن شبکه تهران سیما می رود.

برنامه قدیمی و ماندگار جشن شهر رمضان کاری از گروه اجتماعی شبکه تهران است که در ماه مبارک رمضان هر شب مهمان خانه مخاطبان می شود.

تکرار این برنامه روز بعد حوالی ساعت ۱۶:۲۰ پخش خواهد شد.

سریال «دهن لق»

«دهن لق» در گونه اکشن، جنایی و درام محصول کره جنوبی در سال ۲۰۲۲ است که در نوروز ۱۴۰۳ از شبکه تهران سیما پخش خواهد شد. این سریال هر شب ساعت ۲۳ پخش و روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ بازپخش خواهد شد.

این سریال درباره وکیل جوانی به نام چانگ هو است که تاکنون در هیچ یک از پرونده‌هایش موفق نشده به همین ترتیب بدهی زیادی دارد و در آستانۀ جدا شدن از همسرش نیز هست.

در خلاصه داستان سریال دهن لق آمده است: چانگ‌هو به جرم اینکه یکی از مشهورترین تبهکاران گمنام کره جنوبی، به نام «موش بزرگ» است، دستگیر می‌ شود. او از این وضعیت به شدت شوکه شده به زندان می‌رود و احساس می‌کند که دیگر همۀ زندگی‌اش را باخته است و راهی برای نجات ندارد. اهالی زندان تصور می‌کنند که او واقعا موش بزرگ است و در نهایت چانگ‌هو تصمیم می‌گیرد که خودش را به جای موش بزرگ جا بزند و با پیدا کردن تبهکار واقعی بی‌گناهی‌اش را اثبات کند و…

ایده‌ اولیه و اصلی فیلم که یک وکیل باید از زندان برای پیشبرد یک پرونده و اثبات بی گناهی خود بکوشد به خودی خود جذاب است و پرداخت و پیشبرد داستان با خطوط تازه‌ای که به آن اضافه می‌شود درامی جذاب را خلق می‌کند که مخاطب را نسبت به دنبال کردن آن مانند هر سریال معمایی موفق ترغیب می‌کند. ساخت حرفه‌ای سریال هم مزید بر علت شده است تا مخاطب را به راحتی تا پایان با خود همراه کند.

در این سریال هنرنمایی سه شخصیت را خواهیم دید. پارک چانگ‌هو، وکیلی سطح پایین که در هیچ یک از پرونده‌هایش موفقیت کسب نکرده، او وضعیت مالی مناسبی ندارد و در آستانه جدایی از همسرش است. هو می‌هو، همسر پارک چانگ‌هو است، آن‌ها علاقۀ زیادی به یکدیگر دارند اما مشکلات مالی و دست و پا چلفتی بودن همسرش سبب شده به فکر جدایی بیفتد. چوی دوها: شهردار شهر گوچون است که پارک چانگ‌هو را استخدام می‌کند تا وکیل سه نفر از افراد مهم شهر باشد و آن‌ها را از اتهام قتل تبرئه کند.

مهدی

1 نظر

  • مدیر محترم سایت
    سلام
    نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق باشه
    لطفا به عنوان یک رسانه مردمی و مخاطب گرا ، نظرات رو به سازمان صداوسیما و مدیریت سازمان انتقال بدید.
    فکر نکنم یک نفر از مخاطبینی که شبکه پنج قدیم یا تهران رو در خارج از استان تهران تماشا میکردن راضی به استانی شدن این شبکه باشن.
    آقای جبلی اگه میخواد یه شبکه استانی ویژه تهران داشته باشه ، بهتره یک شبکه جدا و جدید برای استان تهران تاسیس کنه و برنامه های خبر ساعت ۱۸ ، در شهر ، در استان و موارد اختصاصی شبکه پنج رو به اون انتقال بده.
    شبکه تهران کنونی هم مثل شبکه های یک ، دو ، سه ، سراسری و با رویکرد و هدف کل ایران پخش بشه و با نام شبکه پنج در کانال پنج و با همون آرم همیشگی و فرمت برنامه های کنونی مثل به خانه بر میگردیم ، کمدین و… البته با تغییر نام برنامه های صبحگاهی از سلام تهران به سلام ایران و از تهران بیست به ایران بیست پخش بشه.
    همچنین اگه نمیخوان یک شبکه جدید تاسیس کنن ، به نظرم شبکه چهار منحل و اهداف شبکه چهار به شبکه پنج سپرده بشه ، یعنی شبکه پنج با همین فرمت برنامه های کنونی و با کمی تغییر به شبکه دانایی و خرد ورزی تبدیل بشه ، یعنی برنامه های همیشگی شبکه پابرجاست و برنامه های مختص تهران هم با برنامه های مربوط به اهداف شبکه چهار مثل علم و دانش جایگزین بشه و با استفاده از تجهیزات و ظرفیت شبکه چهار هم شبکه جدید استانی تهران تاسیس بشه با همون آرم هشت سال قبل که منحل شده بود.
    اینطوری ترتیب شبکه ها به این صورت میشه شبکه یک ، دو ، سه ، نسیم ، پنج سراسری ، خبر و …
    اگه این مورد هم خوب نیست همون شبکه تهران رو تو شماره بیست قرار بدید برای تمام ایران یا هم تو فرستنده سوم نسخه اچ دی رو بفرستید.
    باور کنید مخاطبان زیادی ناراضی هستن.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.