دوبله سینمایی «قله لگسی» برای شبکه امید

 دوبله سینمایی «قله لگسی» برای شبکه امید

دوبله سینمایی «قله لگسی» برای شبکه امید

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،فیلم سینمایی «قله لگسی» با گویندگی ۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


دوبله سینمایی «قله لگسی» برای شبکه امید

فیلم سینمایی «قله لگسی» با گویندگی ۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این سینمایی در گونه ماجراجویی، درام و خانوادگی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی و صدابردار آن سهیل عابدی است. فاطمه اکبری، آرزو امیربدری، ناهید امیریان، نفیسه زاجکانیها، خسرو شمشیرگران، شروین قطه ای، علی منانی و بهمن هاشمی صداپیشه های این اثر بوده اند.

این فیلم درباره جیسون یک خلبان محلی است که قرار می‌شود فرزندان نامزد خود را برای جشن کریسمس به یک کلبه جنگلی ببرد. هواپیما به دلیل نقص فنی خراب شده و آن‌ها مجبور می‌شوند تمام مسیر را در دل جنگل طی کنند. این سفر ناخواسته شناخت خوبی از جیسن به بچه‌ها داده و رابطه آنها با هم بسیار خوب می‌شود.

قسمت عمده ای از فیلم در طبیعت بکر سردسیری گذشته که جذابیت بصری خاصی به فیلم داده است. علاوه بر آن فیلم داستانی خانوادگی داشته و اثری جذاب و مناسب برای مخاطب خانواده است.

شبکه‌ی امید، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.