دوبله فیلم سینمایی «خدمتکار برای انتقام» برای شبکه تهران

 دوبله فیلم سینمایی «خدمتکار برای انتقام» برای شبکه تهران

دوبله فیلم سینمایی «خدمتکار برای انتقام» برای شبکه تهران

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،سینمایی «خدمتکار برای انتقام» با گویندگی ۱۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


دوبله فیلم سینمایی «خدمتکار برای انتقام» برای شبکه تهران

سینمایی «خدمتکار برای انتقام» با گویندگی ۱۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این سینمایی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تهران پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی شیلا آژیر و صدابرداری آن به عهده اکبر صالحی است. ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، امیر حکیمی، منوچهر زنده دل، مرضیه صفی خانی، بهروز علی محمدی، اکبر منانی، رزیتا یاراحمدی، نازنین یاری و شیلا آژیر صداپیشه های این اثر بوده اند.

در این فیلم خواهیم دید: آنی همسرش را سه سال قبل از دست داده و وارد یک بازی می‌شود که مادرشوهرش برای او ترتیب داده تا به این ترتیب حضانت پسرش تیت را از او بگیرد اما آنی راز او را کشف کرده و پسرش را بازپس می‌گیرد.

سینمایی «خدمتکار برای انتقام» فیلمی مهیج است که شروعی کوبنده دارد و در ادامه هم با چرخش های داستانی و غافلگیری و به لطف بازی های خوب بازیگران جذابیت خود را تا پایان حفظ می کند و می تواند مخاطبان دوستدار فیلم های مهیج را سرگرم کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تهران، برای مخاطبان پخش شود.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.