دوبله مستند «پارک‌های ملی آمریکا» به شبکه مستند رسید

 دوبله مستند «پارک‌های ملی آمریکا» به شبکه مستند رسید

FTD ،دوبله مستند «پارک‌های ملی آمریکا» به شبکه مستند رسید

مستند پنج قستمی «پارک‌های ملی آمریکا» با گویندگی ۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید


دوبله مستند «پارک‌های ملی آمریکا» به شبکه مستند رسید

این مستند محصول آمریکا در سال ۲۰۲۲ و قرار است از شبکه مستند سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند منوچهر زنده دل است که به همراه مریم مهماندوست و امیر صالح کسروی این کار را دوبله کرده اند.این مستند نخستین بار در تاریخ ۳۱ اوت ۲۰۲۲ از شبکه نشنال جئوگرافیک در آمریکا پخش و با نظرات مثبت فراوان و استقبال گسترده منتقدین و مخاطبان روبرو شد.

تماشای این مستند به دوستداران و طرفداران محیط زیست و طبیعت توصیه شده و منتقدان، از آن به دلیل کیفیت کار گروه تهیه‌کنندگان، تدوین و تولید، کارگردانی، شیوه روایت، وجود تصاویر خیره‌کننده و همچنین فیلمبرداری، ستایش کرده‌اند.

این مستند که در یک فصل ۵ قسمتی با مدت زمان هر قسمت ۴۴ دقیقه در گونه مستند حیات وحش تولید شده، زیبایی و شکوه مناظر گردشگری در هشت پارک ملی را به نمایش می‌گذارد و مصاحبه با مسئولین این پارک‌ها، اسرار و دیدنی‌های جدیدی را به مخاطب عرضه می‌کند.

این مجموعه می تواند به راحتی دوستداران مستندهای حیات وحش را جذب کند و علاوه بر نشان دادن صحنه هایی بدیع و بکر از حیات وحش، اطلاعات زیاد و ارزشمندی هم در مورد گونه های جانوری مختلف به مخاطب ارائه کند.

مستند «پارک‌های ملی آمریکا» با درخواست شبکه مستند سیما و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه پخش کننده)، تهیه نسخه اصلی، ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده‌سازی از شبکه مستند برای مخاطبان پخش شود.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.