زمان تغییر لوگو و گرافیک شبکه آموزش مشخص شد

 زمان تغییر لوگو و گرافیک شبکه آموزش مشخص شد

FTD ،زمان تغییر لوگو و گرافیک شبکه آموزش مشخص شد

به گزارش رسانه FTD ،لوگو و گرافیک شبکه آموزش سیما قرار است روز 22 تیر ماه تغییر کند

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید


زمان تغییر لوگو و گرافیک شبکه آموزش مشخص شد

بر اساس اخباری که از منابع موثق به رسانه FTD رسیده است تغییرات شبکه آموزش در روز 22 تیر انجام خواهد شد


شبکهٔ آموزش یکی از شبکه‌های تلویزیونی دولتی کشور ایران است که در مجموعهٔ صدا و سیمای ایران مدیریت می‌شود. هم‌اکنون مدیر شبکهٔ آموزش دکتر علی عبدالعالی می‌باشد.

این شبکه در دوران دنیاگیری ویروس کرونا با پخش برنامهٔ آموزشی مدرسهٔ تلویزیونی ایران به تحصیل دانش‌آموزان در این زمان کمک نمود.لوگو و هویت بصری این شبکه تحت عنوان دو خط عمودی و دو خط افقی بر بالای سر آن دو خط عمودی است که نشان‌دهنده علامت《 آ 》به معنای حرف اول کلمه آموزش است.

تاریخچه

شبکهٔ آموزش سیما در تاریخ ۱۳۸۱/۰۷/۱۳ به عنوان یک شبکهٔ آموزشی و با شعار شبکهٔ فرصت‌های برابر آموزشی افتتاح شد. شبکهٔ آموزش سیما در اوایل اردیبهشت سال ۱۳۸۹ نشان‌وارهٔ شبکه را تغییر جزئی‌ای داد، بدین معنا که مدادهای بالا و پایین نشان‌واره حذف شد و رنگ نشان‌واره از آبی به نارنجی تغییر یافت و برنامه‌های شبکه رسماً تغییر یافت.

گسترهٔ پخش

برنامه‌های این شبکه در اکثر مناطق ایران از طریق فرستنده‌های دیجیتال زمینی روی باند UHF قابل دریافت است. همچنین برنامه‌های این شبکه از طریق ماهواره‌های اینتل‌ست ۳۹ و بدر ۵ در ایران و برخی مناطق آسیا پخش می‌شود. تماشای زندهٔ شبکهٔ آموزش از طریق پایگاه اینترنتی سازمان صدا و سیما نیز میسر است. دریافت این شبکه مانند سایر شبکه‌های تلویزیونی وابسته به صدا و سیمای ایران رایگان است. پخش برنامه‌های شبکهٔ آموزش از فروردین ۱۴۰۰، ۲۴ ساعته می‌باشد.

همکاری با نهادهای دیگر

این شبکه تفاهم‌نامه‌های همکاری مختلفی با دانشگاه پیام نور، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امضا کرده‌است. بر این اساس برنامه‌های مرتبط با دوره‌های فراگیر بدون آزمون و بدون شرط معدل دانشگاه پیام نور، دورهٔ پودمانی مدیریت خانهٔ دانشگاه جامع علمی کاربردی و آموزش‌های ضمن خدمت معلمین در شبکهٔ آموزش تولید می‌شود.

گروه‌های برنامه‌ساز

برنامه‌های این شبکه در سه گروه ۱. گروه آموزش‌های رسمی ۲. گروه مهارت‌های تخصصی ۳. گروه آموزش‌های عمومی تولید می‌شود.

مهدی

1 نظر

  • با سلام خدمت درستکاران سایت.. شبکه آموزش با تغییر لوگوی اچ دی خواشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.