زمان پایان جامیونگ گو و پخش داستان بروسلی در شبکه تماشا

 زمان پایان جامیونگ گو و پخش داستان بروسلی در شبکه تماشا

زمان پایان جامیونگ گو و پخش داستان بروسلی در شبکه تماشا

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،سریال داستان بروسلی قرار است بعد از جا میونگ گو روی آنتن شبکه تماشا برود.

این سریال قرار است از دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۱ از شبکه تماشا پخش شود.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


زمان پایان جامیونگ گو و پخش داستان بروسلی در شبکه تماشا

سریال داستان بروسلی قرار است بعد از جا میونگ گو روی آنتن شبکه تماشا برود.

این سریال قرار است از دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۱ از شبکه تماشا پخش شود.

تکرار این سریال در ساعات ۳ بامداد ، ۹ صبح و ۱۵ پخش خواهد شد.

افسانه بروس لی (به انگلیسی: The Legend of Bruce Lee) عنوان یک مجموعه تلویزیونی (سریال) است که پیرامون زندگی ورزشی و هنری بروس لی (استاد هنرهای رزمی، فیلسوف، بازیگر، کارگردان و ابداع کنندهٔ سبک جیت کان دو) ساخته و در سال ۲۰۰۸ میلادی از تلویزیون پخش شد. دنی چان نقش بروس لی را در این مجموعه بازی می‌کند. تهیه‌کننده اجرایی این سریال شانون لی (دختر بروس لی) می‌باشد.

این مجموعه داستان زندگی بروس لی را نقل می‌کند …

این مجموعه در ایران دوبله و برای اولین بار از شبکه ۲ سیما با نام «داستان بروسلی» پخش شد مدیر دوبلاژ این سریال شروین قطعه ای می‌باشد این سریال در سال ۱۳۹۲ برای دومین بار از شبکه تماشا پخش شد و برای بار سوم در ۶ دی ۱۳۹۶ از شبکه امید پخش شد و در مرداد ماه ۱۳۹۷ برای بار چهارم مجددا به روی آنتن شبکه تماشا رفت و یکسال بعد یعنی در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ برای بار پنجم مجددا به روی آنتن شبکه تماشا رفت!

مهدی

6 نظرات

  • موضوع خوب بود ولی نویسنده سریال میتونست بهتر فیلمنامه بنویسه ، بعضی از جاهای سریال آبکی بود ، یعنی داستان رو الکی کش دادن ، بهتر بود به جای ۳۹ قسمت نسخه اصلی ، ۳۲ قسمت میساختن و داستان دوران اوایل کودکی و نوجوانی هودونگ رو کوتاه میکردن ، یعنی امپراطور بادها بهتر از این سریال ساخته بودن.
    همچنین داستان سریال رو باید ادامه میدادن و ماجرای هفت سال بعد رو که گوگوریو از امپراطوری هان شکست میخوره و امپراطوری هان ناکرانگ رو تصاحب میکنه رو به تصویر میکشید.
    طبق روال همه سریال های کره ای
    گوگوریو و ناکرانگ دو کشور کوچک با جمعیت خیلی کم (طبق گفته سریال ناکرانگ سیصد هزار و گوگوریو صد و هشتاد هزار نفر)هستن ولی امپراطوری هان رو با شش و نیم میلیون کیلومتر مربع وسعت و در قرن یک میلادی با ۳۲ درصد از جمعیت جهان مسخره میکنن.

    • این موارد دو بند آخر کامنت بالا رو از ویکی پدیا خوندم ، مثلا این مورد پایین هم از ویکی پدیا هست
      موهیول در سال ۲۸، او پسرش شاهزاده هودونگ را که در آن زمان حدود ۱۶ سال داشت، فرستاد تا به فرماندهی ناکرانگ حمله کند. او همچنین پادشاهی ناکرانگ را در شمال غربی کره در ۳۲ پ. م شکست داد. او ناکرانگ را در سال ۳۷ نابود کرد،اما ارتش هان شرقی که توسط امپراتور گوانگ‌وو هان فرستاده شد، آن را در سال ۴۴ تصرف کرد.

      من میگم داستان این مورد آخر رو هم باید در انتهای داستان میساختن

  • دوبله ی خیلی ضعیفی داشت اسامی تغییر کرده بود به جومونگ میگفتن دونگ میونگ به گوبالسو میگفتن چوبالسو به بیرو میگفتن بیریونا اسامی اون قبایل هم تغییر کرده بود همینطور اسم یوری و خواهر موهیول و شوهرش حتی اسم زن موهیول حالا با این وضع دوبله حتما بعد سریال میخوان بیان جلو دوربین از خودشون تعریف کنند بهتر بود بعد این سریال جومونگ ۴ گوانگ گائتو رو پخش می کردید

  • کاش سریال های گوانگ گائتو و ته جویونگ را پخش کنن

  • سلام کی گفته قراره بروسلی پخش بشه تو تیزر شبکه تماشا زده به زودی ساعتش معلوم نیست

  • سریال های جدید و مواردی که پخش نشده رو بیشتر در نظر داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.