سریال های تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ / فصل جدید جومونگ آماده شد

 سریال های تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ / فصل جدید جومونگ آماده شد

سریال های تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ / فصل جدید جومونگ آماده شد

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،شبکه های تلویزیونی برای ایام ماه رمضان و تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ سریال های جدید و متنوعی را تدارک دیده اند که در این پست قرار است به معرفی آن ها بپردازیم.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


سریال های تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ / فصل جدید جومونگ آماده شد

پخش سریال های نون خ ۵ و زیرخاکی ۴ به گفته مدیران صداوسیما در نوروز ۱۴۰۳ قطعی شده است و همچنین سریال طنز بدل به کارگردانی علی مسعودی و سریال رستگاری به کارگردانی مسعود ده نمکی هم از دیگر گزینه های پخش در این ایام هستند.

سریال کره ای جا میونگ گو که به جومونگ ۳ معروف است نیز به تازگی دوبله شده و برای پخش از شبکه تماشا آماده شده است.


فصل پنجم سریال نون خ

فصل جدید مجموعه تلویزیونی نون خ که تا به اینجا ۹۰ درصد از فیلم برداری آن طی شده است قرار است با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب روی آنتن شبکه یک سیما برود.

پخش این سریال در نوروز ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و تا پایان ماه رمضان پخش خواهد شد.

در فصل جدید این سریال بازیگرانی همچون سعید آقاخانی،کاظم نوربخش،هدیه بازوند،سیروس میمنت،حمیدرضا آذرنگ،پاشا جمالی و…نقش آفرینی کردند.

فرجی تهیه کننده این سریال گفته است : در فصل جدید به کرمان و سیستان‌وبلوچستان رفتیم و در ادامه، دوباره به روستای اهالی کردستان بازگشتیم.

بازیگران جدیدی از اهالی سیستان و چابهار به کار پیوستند و از ظرفیت‌های هنری بازیگران توانای منطقه در این فصل از نون خ استفاده کردیم.


سریال جا میونگ گو ( جومونگ ۳ )

سریال کره ای جامیونگ گو برای پخش از شبکه تماشا آماده شده است.

در کنار این سریال ، چند سریال خارجی جدید دیگر هم جدول پخش شبکه تماشا در نوروز ۱۴۰۳ را پر خواهند کرد.

سریال «جا میونگ گو» با گویندگی ۴۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این سریال در گونه اکشن، درام و فانتزی محصول کره جنوبی در سال ۲۰۰۹ قرار است از شبکه تماشا پخش شود.

مدیر دوبله این سریال امیر حکیمی و صدابرداری آن به عهده علی ذوالفقاری بوده است. شیلا آژیر، نسرین اسنجانی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، اعظم سادات دلبری، سیما رستگاران، شیرین روستایی، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، فاطمه شعشعانی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، اسفندیار مهرتاش، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی، نازنین یاری و امیر حکیمی صداپیشه های این اثر بوده اند.

در خلاصه داستان این فصل از سریال آمده است: امپراطوری ناکرانگ طبل مقدسی داشت که در زمان حمله دشمن خودبه‌خود به صدا در می‌آمد و همه را مطلع می‌کرد تا گرفتار شبیخون نشوند. 

«جا میونگ گو» یک سریال تاریخی کره ای است که همان جذابیت های معمول این سریال ها مانند ساخت خوب و داستان پردازی جذاب را دارد و برای مخاطب ایرانی که در سال های اخیر با این سریال ها آشنا بوده می تواند جذابیت خاص خود را داشته باشد.


سریال جدید رستگاری

مجموعه تلویزیونی «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده نمکی در ۳۰ قسمت در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید شده است.

این مجموعه برای پخش در ایام ماه رمضان آماده شده است و مشخص نیست از کدام شبکه پخش خواهد شد.

در این سریال که در ۳۰ قسمت تهیه می‌شود، بیش از ۱۰۰ بازیگر صاحب‌نام ایفای نقش می‌کنند که می‌توان به حمیدرضا هدایتی، علیرضا استادی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، رامبد شکرآبی، کاوه سماک‌باشی، افشین سنگ‌چاپ، حسن اسدی، ماشاا… شاه‌مرادی‌زاده، اکبر رحمتی، رضا توکلی، محمدرضا رهبری، سراج مالک، محمود مقامی، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، سولماز حصاری، ساقی زینتی و… اشاره کرد.

یکی از نکات قابل‌تامل در سریال «رستگاری» این است که ده‌نمکی برای ساخت این سریال سراغ چهره‌های جدید رفته که قبلا ایفای نقش‌های کوتاه داشتند اما در این سریال نقش‌های بلند را به‌عهده دارند.

بزودی در مورد شبکه و زمان پخش این سریال اطلاع رسانی خواهد شد.


فصل جدید سریال زیرخاکی

سری جدید مجموعه تلویزیونی زیرخاکی هم اکنون در حال فیلم برداری است و به گفته جبلی قرار است در ایام نوروز از تلویزیون پخش شود.

با توجه به اینکه پخش فصل جدید نون خ از شبکه یک سیما قطعی شده است مشخص نیست زیرخاکی که سه فصل قبلی آن از شبکه یک پخش شده است از شبکه دیگری پخش خواهد شد یا خیر.

در مورد شبکه و زمان پخش قطعی این سریال باید منتظر تصمیم گیری ها در روزهای آینده باشیم.

زیرخاکی یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا است.

نقش‌های اصلی آن را پژمان جمشیدی و ژاله صامتی به‌عهده دارند.

فصل اول این مجموعه در ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ روی آنتن شبکهٔ یک رفت و فصل دوم آن از ۷ خرداد ۱۴۰۰ پخش شد.

فصل سوم زیرخاکی نیز در نوروز ۱۴۰۱ از همین شبکه پخش شد.


سریال طنز جدید بدل

علی مسعودی کارگردانی این سریال را بر عهده دارد که در سال های اخیر سریال موفق نوروز رنگی را برای تلویزیون تولید کرده است.

سریال طنز بدل ابتدا قرار بود برای پخش در ایام نوروز از شبکه سه تولید شود اما با توجه به فشردگی سریال ها پخش این سریال در این ایام قطعی نیست و قرار است بزودی درباره زمان پخش آن تصمیم گیری شود.

شهرام قائدی یکی از بازیگران به نامِ این پروژه به حساب می‌آید یا هادی عامل هاشمی که در «نوروز رنگی» به ایفای نقش پرداخت. ساعد هدایتی که با بازی در سریال‌های مهران مدیری بیشتر شناخته می‌شود این روزها در طنز «بدل» بازی می‌کند و بعد از مدت‌ها به تلویزیون برمی‌گردد.

اشکان اشتیاق که این روزها سریال «دردسرهای عظیم» او از تلویزیون دوباره بازپخش می‌‌شود و آخرین کارهای او به «بوتیمار» برمی‌گردد حالا قرار است با این سریال طنز دوباره به آنتن برگردد. در این راستا چند بازیگر جدید هم معرفی می‌شوند که از جمله آن می‌توان به فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی اشاره کرد.

این سریال طنز، مخاطب را به «نوروزرنگی» می‌برد اما فضای سریال در دوران امروز اتفاق می افتد و ماجرای تحول انسان را در فضایی طنز به نمایش درمی‌‌آورد.

علی مسعودی همچون کارهای دیگرش، طنز «بدل» را هم خود به نگارش درآورده و در ۲۶ قسمت آماده پخش خواهد شد.


این سریال ها گزینه های اصلی پخش در ایام رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند اما ممکن است بنا به دلایلی تغییراتی در لیست و زمان پخش سریال ها ایجاد شود.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.