سریال های تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ مشخص شدند

 سریال های تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ مشخص شدند

سریال های تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ مشخص شدند

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،در این پست به معرفی سریال های تلویزیون برای ایام رمضان و تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ می پردازیم.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


سریال های تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ مشخص شدند

سریال های زیرخاکی ۴ ، نون خ ۵ ، رستگاری ، هفت سراژدها ، دهن لق ، جا میونگ گو از جمله سریال های نوروزی تلویزیون هستند.

فصل های جدید زیرخاکی و نون خ

فصل جدید سریال های زیرخاکی و نون خ برای پخش از شبکه یک سیما آماده شده اند و قرار است با آغاز ماه رمضان پخش آن ها شروع شود.

فصل جدید زیرخاکی ابتدا پخش خواهد شد و بعد از پایان آن فصل جدید سریال نون خ از شبکه یک پخش می شود.

در شبکه یک، سریال «زیرخاکی» از ابتدای ماه رمضان تا ایام قدر پخش می‌شود و سپس سریال «نون خ ۵» روی آنتن می رود.


سریال جدید رستگاری

شبکه دو سریال «رستگاری» که مجموعه‌ای ماورایی است را روی آنتن می‌برد.

سریال تلویزیونی رستگاری به کارگردانی مسعود ده نمکی در ایام رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از شبکه دو سیما پخش شود.

مجموعه تلویزیونی «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده نمکی در ۳۰ قسمت در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید شده است.

در این سریال که در ۳۰ قسمت تهیه می‌شود، بیش از ۱۰۰ بازیگر صاحب‌نام ایفای نقش می‌کنند که می‌توان به حمیدرضا هدایتی، علیرضا استادی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، رامبد شکرآبی، کاوه سماک‌باشی، افشین سنگ‌چاپ، حسن اسدی، ماشاا… شاه‌مرادی‌زاده، اکبر رحمتی، رضا توکلی، محمدرضا رهبری، سراج مالک، محمود مقامی، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، سولماز حصاری، ساقی زینتی و… اشاره کرد.

یکی از نکات قابل‌تامل در سریال «رستگاری» این است که ده‌نمکی برای ساخت این سریال سراغ چهره‌های جدید رفته که قبلا ایفای نقش‌های کوتاه داشتند اما در این سریال نقش‌های بلند را به‌عهده دارند.


سریال هفت سراژدها

سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که در آن حمید صفت، حمید گودرزی، علیرام نورایی و مجید واشقانی به ایفای نقش پرداخته اند ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از شبکه سه سیما پخش می شود.

سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که در ژانر پلیسی و سیاسی ساخته شده، قرار است شب‌های ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در این سریال بازیگرانی همچون مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، حمید صفت، زنده یاد شهرام عبدلی، سروش طاهری، امین زارع، بهارمحمدپور، فاطمه الطافی، مجید رحمتی، مهران مرادی، هدیه رضایی، بهناز پورفلاح، بهزاد اقطایی، حسن ولیخانی، حمیدرضا عرب‌ سرخی، رامین یحیی‌زاده، سیدحمید فتوحی، شیلر کی، مینو شیخان، عسل غروی، علیرضا جلیلی، مهدی شاکریان، شاهین فرهنگ، مهرداد ضیایی، حمیدرضا هدایتی، فرید قبادی و علیرام نورایی و… به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال با آغاز ماه مبارک رمضان پخش خود را آغاز خواهد کرد و در ایام نوروز و تا پایان ماه رمضان به پخش خود ادامه خواهد داد.


سریال کره ای دهن لق

شبکه تهران نیز سریال کره ای و جدید دهن لق را برای این ایام تدارک دیده است.

این سریال در گونه اکشن، جنایی و درام محصول کره جنوبی در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال شیلا آژیر است و صدابرداری آن به عهده علی اکبر صالحی بوده است. رضا آفتابی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، حسین سرآبادانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، ابراهیم شفیعی مهیار، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی و نازنین یاری و شیلا آژیر این اثر را دوبله کرده اند.

این سریال درباره وکیل جوانی است که هیچگاه در پرونده‌هایش در عمل موفق نبوده و همه او را فقط یک لاف‌زن بزرگ می‌دانند. او به جرمی نکرده متهم و زندانی می‌شود و از آنجا باید برای کشف حقیقت و اثبات بی‌گناهی خود بکوشد.

ایده ی اولیه و اصلی فیلم که یک وکیل باید از زندان برای پیشبرد یک پرونده و اثبات بی گناهی خود بکوشد به خودی خود جذاب است و پرداخت و پیشبرد داستان با خطوط تازه ای که به آن اضافه می شود درامی جذاب را خلق می کند که مخاطب را نسبت به دنبال کردن آن مانند هر سریال معمایی ِ موفق ترغیب می کند. ساخت حرفه ای سریال هم مزید بر علت شده است تا مخاطب را به راحتی تا پایان با خود همراه کند.


فصل سوم جومونگ

سریال «جا میونگ گو» از جمله سریال‌های نوروزی است که با گویندگی ۴۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما در حال دوبله است.

این سریال در ادامه سریال جومونگ، ساخت کشور کره جنوبی در سال ۲۰۰۹ که قرار است از شبکه تماشا پخش شود.

بازیگران این مجموعه جونگ ریو-وون، جونگ کیونگ هو و پارک مین یونگ هستند و این مجموعه دنباله‌ای بر افسانه جومونگ و سرزمین بادها است.

این سریال روایتگر ادامهٔ دوران حکمرانی موهیول، نوهٔ جومونگ است؛ البته شخصیت اصلی داستان پسر او شاهزاده هودونگ می‌باشد و داستان حول محور او می‌چرخد. موهیول در این سریال پیرمردی جاه‌طلب است. داستان در مورد تسخیر امپراطوری ناکرانگ (Nakrang Kingdom) به دست گوگوریو است.

دیر دوبله این سریال امیری حکیمی و صدابرداری آن بر عهده علی ذوالفقاری است. شیلا آژیر، نسرین اسنجانی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، اعظم سادات دلبری، سیما رستگاران، شیرین روستایی، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، فاطمه شعشعانی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علیمحمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، اسفندیار مهرتاش، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی، نازنین یاری و امیر حکیمی صداپیشه های این سریال بوده اند.

در خلاصه داستان این سریال تاریخی آمده است: در کشور نانگ ناگ طبل آسمانی به نام جامیونگ وجود داشته که هنگام حمله دشمنان خود به خود به صدا در می آمد، البته شاهزاده جامیونگ در به صدا در آمدن آن طبل نقشی نداشته ولی مردم آن طبل را به جا میونگ دختر شاه نسبت داده بودند. شاهزاده جامیونگ و خواهرش شاهزاده ناک رانگ در یک روز و از یک پدر و دو مادر متولد شدند. پیشگویی هایی در مورد این شاهزاده‌ها وجود داشت که یکی از آنها باعث نابودی کشور می‌شود و دیگری برای نجات کشور تلاش می‌کند. مادر شاهزاده ناک رانگ با استفاده از قدرت خانوادگی‌اش موفق می‌شود که دخترش را شاهزاده‌ی نجات دهنده کشور معرفی کند. در این بین شاهزاده جامیونگ که به عنوان ویرانگر کشور بین مردم معروف شده بود با کمک مادرش از مرگ فرار می‌کند و…

مهدی

1 نظر

  • سلام؛ من به شما پیشنهاد می کنم سریال شبکه تماشا رو یک قسمتی پخش کنید چون با سریال شبکه سه تداخل پیدا می کنه.. ممنون از شما…🙏💚

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.