فیلم سینمایی «نفس بکش» برای شبکه پنج دوبله شد

 فیلم سینمایی «نفس بکش» برای شبکه پنج دوبله شد

FTD ،فیلم سینمایی «نفس بکش» برای شبکه پنج دوبله شد

سینمایی «نفس بکش» با گویندگی 6 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید

کانال ما در روبیکا را دنبال کنید


فیلم سینمایی «نفس بکش» برای شبکه پنج دوبله شد

این سینمایی در گونه درام و هیجانی محصول ایتالیا در سال 2022 بوده و قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی زهره شکوفنده است. دانیال الیاسی، جواد پزشکیان، مژگان عظیمی، ملیکا سادات معجزی، علی منصوری راد و زهره شکوفنده صداپیشه های این اثر بوده اند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: لارا، زمین‌شناسِ متخصصِ آتشفشان، برای بررسی به منطقه‌ای رفته که در چاله‌ای می‌افتد و چند روز گرفتار می‌شود. بالاخره با بارش باران و شنا موفق می‌شود از گودال بیرون بیاید.

فیلم در دسته فیلم هایی قرار می گیرد که درباره ی تلاش برای بقا در شرایط دشوار و خطرناک هستند؛ مانند فیلم های دیگر این دسته تعلیق و هیجان مناسبی را ایجاد می کند و مخاطب را تا پایان با خود می کشاند تا ببیند سرنوشت قهرمان داستان چه می شود. در واقع اثری سرگرم کننده برای دوستداران فیلم های مهیج و پرتعلیق است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه پنج، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج سیما، برای مخاطبان پخش شود.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.