فیلم های سینمایی شبکه نهال در نوروز ۱۴۰۳

 فیلم های سینمایی شبکه نهال در نوروز ۱۴۰۳

فیلم های سینمایی شبکه نهال در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،شبکه نهال انیمیشن های سینمایی جدیدی را برای تعطیلات نوروز در نظر گرفته است.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


فیلم های سینمایی شبکه نهال در نوروز ۱۴۰۳

شبکه نهال انیمیشن های سینمایی جدیدی را برای تعطیلات نوروز در نظر گرفته است.

فیلم های سینمایی شبکه نهال هر روز ساعت ۱۴ پخش می شوند.

چهارشنبه اول فروردین :

انیمیشن جدید و جذاب فرار مرغی:دوران ناگتی که به تازگی منتشر و دوبله شده است در اولین روز سال جدید ساعت ۱۴ روی آنتن شبکه نهال می رود.

این سینمایی در گونه پویانمایی، ماجراجویی و کمدی آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه کودک سیما پخش شود.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که مرغ و خروس‌ها پس از فرار از دست انسان‌ها در جزیره‌ای سرسبز ساکن شده‌اند. خوشبختی جینجر و راکی با به دنیا آمدن دخترشان مولی، کامل می‌شود اما مولی بی‌تجربه می‌خواهد دنیا را ببیند. او با یک اتوبوس حمل مرغ، به کارخانه ناگت سازی می‌رود و جینجر و راکی با عده‌ای به نجات او می‌شتابند.

فیلم هم به لحاظ تصویری چشم نواز و جذاب است و هم لحظات طنز فراوان و درخشانی دارد و فضایی شاد و مفرح برای مخاطب کودک ایجاد می کند. فیلم برنده و نامزد بیش از ۱۰ جایزه در جشنواره ها و جوایز سینمایی مختلف از جمله بهترین انیمیشن بلند بفتا شده است.

پنجشنبه دوم فروردین :

انیمیشن خرس های محافظ جنگل : ربات محافظ ساعت ۱۴ روز دوم فروردین از آنتن شبکه نهال پخش خواهد شد.

این سینمایی در گونه پویانمایی، ماجراجویی و کمدی محصول چین در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه کودک سیما پخش شود.

این فیلم درباره دو بچه خرس است که سال‎ها پیش مادرشان را از دست داده‎اند. آنها متوجه می‌شوند یک مؤسسه تحقیقاتی در مورد روبات‎ها در واقع مادرشان را دزدیده‎اند تا روی او آزمایش انجام دهند و از او برای اهداف خود استفاده کنند. بچه خرس‎ها و مادرشان یکدیگر را پیدا کرده و طی ماجراهایی سرانجام به هم می‎رسند.

جمعه سوم فروردین :

پنگوئن ببری ۳ : قهرمانان جنگل روز سوم فروردین و در ساعت ۱۴ پخش خواهد شد.

شنبه چهارم فروردین :

سفر اردکی در این روز پخش می شود.

این انیمیشن محصول ۲۰۲۳ آمریکا، کانادا، فرانسه است.

پس از اینکه خانواده ای از اردک های مهاجر با داستان‌های هیجان‌انگیز از مکان‌های دوردست، در برکه‌شان فرود می‌آیند، پم مک را متقاعد می‌کند تا یک سفر خانوادگی از طریق شهر نیویورک، به جامائیکا گرمسیری را آغاز کنند. همانطور که اردک ها برای زمستان به سمت جنوب حرکت می کنند، نقشه های خوب آنها به سرعت به هم می ریزد. این تجربه آنها را تشویق می‌کند تا افق‌های خود را گسترش دهند، با دوستان جدید آشنا شوند، اما مهم‌تر از همه، بیشتر از آنچه که فکر می‌کردند، درباره یکدیگر و درباره خودشان می‌آموزند. انیمیشن مهاجرت یک انیمیشن خانوادگی است که پیام‌های مثبتی در مورد اهمیت ماجراجویی و پذیرش تفاوت‌ها دارد.

یکشنبه پنجم فروردین :

انیمیشن ژی در مسیر رالی روز پنجم فروردین روی آٖنتن شبکه نهال می رود.

این انیمیشن محصول مشترک آمریکا و انگلستان در سال ۲۰۲۳ است.

خلاصه داستان:
انیمیشن مسابقه دهندگان رالی جاده ای Rally Road Racers 2023 در مورد یک راننده ماشین‌های مسابقه تازه‌کار به نام ژی است که این فرصت را به دست می‌آورد تا در برابر قهرمان فعلی مسابقات اتومبیل‌رالی رقابت کند. حال ژی باید بر موانع غیرمنتظره و رقبای بسیار غلبه کرده تا ثابت کند می‌تواند قهرمان بعدی مسابقات اتومبیل‌رالی باشد و…

دوشنبه ششم فروردین :

انیمیشن سینمایی جدید برادران شگفت انگیز ماریو در این روز پخش خواهد شد.

این انیمیشن محصول مشترک آمریکا و ژاپن در سال ۲۰۲۳ است.

خلاصه داستان:انیمیشن برادران سوپر ماریو The Super Mario Bros Movie 2023 در مورد لوله‌کشی به نام ماریو است که به همراه برادرش لوئیجی به یک هزارتوی زیرزمینی وارد می‌شود تا یک شاهزاده خانم را که در این هزارتو اسیر شده، نجات دهد اما…

سه شنبه هفتم فروردین :

انیمیشن سینمایی جزیره طوطی های دریایی در این روز پخش می شود.

چهارشنبه هشتم فروردین :

انیمیشن سینمایی نوک طلا در روز هشتم فروردین پخش خواهد شد.

این انیمیشن محصول ۲۰۲۳ استونی است.

انیمیشن نوک طلا داستان جوجه عقابی است که بعد از رها شدنش توسط خانواده، در یک مزرعه مرغداری بزرگ می شود اما بعد از رسیدن به نوجوانی تصمیم می گیرد تا به سفری برود و خود را بهتر بشناسد. او به پناهگاهی از پرندگان می رسد و خواهرش نیز او را همراهی می کندبستن

پنجشنبه نهم فروردین :

ریچارد لک لک ها ۲ : راز جواهر بزرگ

این انیمیشن محصول مشترک آلمان، بلژیک و نروژ در سال ۲۰۲۳ است

خلاصه داستان:
انیمیشن Richard the Stork 2 2023 در مورد گنجشکی به نام ریچارد است که توسط یک خانواده لک‌لک پذیرفته شده و در دریاچه‌ای بزرگ در شمال آفریقا زندگی می‌کند. در این میان ریچارد تصمیم می‌گیرد به تنهایی سفری هیجان‌انگیز را آغاز کند. او به زودی با سامیا و دسته گنجشک‌هایش که به دست یک طاووس بدجنس به نام زامانو اسیر شده‌اند، روبرو می‌شود. حال تنها شانس آزادی گنجشک‌ها حل یک معما و یافتن جواهری اسرارآمیز است که…

جمعه دهم فروردین :

انیمیشن کاتاک قهرمان دهم فروردین پخش می شود.

این انیمیشن محصول ۲۰۲۳ کانادا است.

انیمیشن کاتاک : نهنگ شجاع داستان یک نهنگ کوچک و بامزه به نام کاتاک است که در اقیانوس همراه با خانواده اش زندگی می‌کند. بر خلاف بقیه نهنگ ها، کاتاک کوچک و خاکستری مانده است و همین موضوع باعث شده تا بخواهد به همه ثابت کند که مانند بقیه نهنگ ها است.بستن

شنبه یازدهم فروردین :

انیمیشن سینمایی بروبچه های رافادان:گروه کهکشانی از شبکه نهال پخش می شود.

این انیمیشن محصول ۲۰۲۳ ترکیه است.

اعضای یک انجمن فضانوردی متوجه وجود فضاپیمایی در مدار زمین می شوند. با پخش شدن این خبر در سراسر دنیا، صاحب فضاپیما با یکی از اعضای انجمن تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد کمکش کند تا به دام نیفتد.

یکشنبه دوازدهم فروردین :

فیلم سینمایی ماجرای رسیدن به ستارگان در روز دوازدهم فروردین پخش خواهد شد.

دوشنبه سیزدهم فروردین :

انیمیشن سینمایی اژدهای پدرم در آخرین روز تعطیلات نوروزی پخش می شود.

فیلم اژدهای پدرم به کارگردانی نورا تومی در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایرلند و آمریکا و در ژانر انیمیشن و ماجراجویی می‌باشد. .

داستان انیمیشن

اِلمِر اِلویتور به دنبال اژدهایی زندانی در جزیره وحشی ها می گردد و چیزهای بیشتری از انتظارش در آنجا پیدا می کند. «اژدهای پدرم»، محصول استودیوی نتفلیکس و بر همین پلتفرم عرضه شده است.


طرح گرافیکی فیلم های سینمایی شبکه ها بزودی در فضای مجازی ما قرار خواهد گرفت

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.