فیلم «ورود سگ و ایتالیایی ممنوع» برای شبکه چهار دوبله شد

 فیلم «ورود سگ و ایتالیایی ممنوع» برای شبکه چهار دوبله شد

فیلم «ورود سگ و ایتالیایی ممنوع» برای شبکه چهار دوبله شد

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،فیلم سینمایی «ورود سگ و ایتالیایی ممنوع» با گویندگی ۲۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


فیلم «ورود سگ و ایتالیایی ممنوع» برای شبکه چهار دوبله شد

فیلم سینمایی «ورود سگ و ایتالیایی ممنوع» با گویندگی ۲۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این سینمایی در گونه انیمیشن، درام و خانوادگی محصول ایتالیا و فرانسه در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی مهوش افشاری و صدابرداری آن علی شریفی است. شیلا آژیر، بابک اشکبوس، آزاده اکبری، رضا الماسی، علی بیگ محمدی، جواد پزشکیان، ارسلان جولایی، زویا خلیل آذر، سمیه رهنمون، افشین زی نوری، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، ملیکا ملک نیا، اردشیر منظم، عباس نباتی، صنم نکواقبال و مهوش افشاری صداپیشه های این اثر بوده اند.

این فیلم درباره فردی به نام آلن اوگیتو است که داستان زندگی و مهاجرت‌های پیاپی پدربزرگ و مادربزرگش، لوئیجی و سزیرا، از ایتالیا به فرانسه را در طول نزدیک به یک سده تعریف می‌کند.

انیمیشنی سه بعدی، استاپ موشن، با سبک روایتیِ منحصر به فرد، داستان زندگی یگ خانواده ایتالیایی را در در فاصله سال‌های ۱۸۹۰ تا ۱۹۶۲ روایت می‌کند. خانواده‌ای که درگیر سه جنگ می‌شوند، بارها مهاجرت می‌کنند و رنج‌های زیادی را علاوه بر فقر متحمل می‌شوند. کارگردان این اثر، نوه‌ی این خانواده است که با جان بخشیدن به پدر بزرگ و مادربزرگش، با لحنی گرم و صمیمی روایتی شخصی و در عین حال جهانی را به تصویر می‌کِشد. فیلم برنده و نامزد حدود ۲۰ جایزه از جشنواره ها و جوایز سینمایی مختلف از جمله سزار، جوایز سینمای اروپا، لومیر و … شده است.

شبکه‌ی چهار، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.