معرفی ویژه برنامه های افطار رمضان ۱۴۰۳ تلویزیون

 معرفی ویژه برنامه های افطار رمضان ۱۴۰۳ تلویزیون

معرفی ویژه برنامه های افطار رمضان ۱۴۰۳ تلویزیون

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،ویژه برنامه های افطار شبکه های تلویزیونی در رمضان ۱۴۰۳ مشخص شدند.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


معرفی ویژه برنامه های افطار رمضان ۱۴۰۳ تلویزیون

ویژه برنامه های افطار شبکه های تلویزیونی در رمضان ۱۴۰۳ مشخص شدند.

شبکه های تلویزیونی در رمضان ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته تغییراتی خواهند داشت.

محمد دلاوری با هلال در شبکه یک

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان،ویژه برنامه افطار شبکه یک با نام هلال و اجرای محمد دلاوری روی آنتن خواهد رفت.

این ویژه برنامه از ۲۲ اسفند هر روز حوالی ساعت ۱۷ از شبکه یک پخش خواهد شد.

این برنامه در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تولید می شود و با حضور مهمان هایی از ملیت های مختلف دریچه ای به زندگی مسلمانان جهان در ماه امت باز می کند.

پناه با مصطفی امامی در شبکه دو

«پناه» ویژه برنامه افطار شبکه دو سیما به میزبانی حرم مطهر امام رضا«ع» و با مشارکت آستان قدس رضوی همزمان با آغاز ماه رمضان از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

برنامه «پناه» با اجرای مصطفی امامی هر غروب قبل از لحظات عرفانی اذان مغرب تا بعد از آن با موضوع “مهر امام رضا(ع) برای همه” از حرم مطهر ایشان به صورت زنده  تقدیم  نگاه مخاطبان می شود.

این برنامه هر شب با حضور میهمانانی ویژه همراه با سوژه ای از جنس مهربانی و روایت‌هایی شنیدنی از بازخوانی قصه میهمانان آقا علی بن موسی الرضا(ع) همراه مخاطبان است. هدیه مهربانی و نجوا به همراه شگفتانه‌هایی برای میهمانان از دیگر آیتم‌های پناه است که به مدت ۳۰ شب میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

این برنامه محصول گروه معارف شبکه دو سیماست که با اجرای مصطفی امامی، به تهیه کنندگی حسام جمارانی، کارگردانی محمد خندان و با مشارکت آستان قدس رضوی در سی قسمت ۹۰ دقیقه ای به عنوان ویژه برنامه افطارهای ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

محفل با اجرای رسالت بوذری به شبکه سه می آید

ویژه برنامه افطار شبکه سه سیما که محفل نام دارد با اجرای رسالت بوذری و چهره های دیگر از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این برنامه همزمان با آغاز ماه رمضان روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

برنامه تلویزیونی «محفل» به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی و اجرای رسالت بوذری، از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز در ساعات پیش از افطار از شبکه سه میهمان خانه مخاطبان رسانه ملی خواهد بود.

حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی این برنامه خواهند بود.

زندگی پس از زندگی

مجری و تهیه کننده برنامه «زندگی پس از زندگی» خبر داد که این برنامه همان ساعت همیشگی و قبل از افطار، حوالی ساعت ۱۷ روی آنتن می رود.

وی با اشاره به چالش‌ها و سختی‌های تولید این برنامه اضافه کرد: «زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای است که با دست خالی و بودجه‌ای که زیاد نیست آمارهای شگفت انگیزی از نظر رضایت‌مندی و میزان مخاطب دارد که رکوردشکن بوده است.

تهیه کننده و مجری «زندگی پس از زندگی» یادآور شد: برنامه نه تنها در زمان خود پخش می‌شود بلکه امسال یک قسمت اضافه هم تولید کرده ایم و یک روز هم پیشواز می‌رویم، به این ترتیب یک روز قبل از ماه رمضان یعنی دوشنبه ۲۱ اسفند شروع پخش برنامه خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: امسال چهار سوژه بسیار خاص داریم که بیش از ۲۵ سال است دنبال آنها می‌گشتم و امسال به لطف خدا پیدایشان کردم؛ سوژه‌هایی که در حوزه تجربه‌های نزدیک به مرگ منحصر به فرد هستند و محققان این تجربه‌ها را قطعاً شگفت زده خواهد کرد. ضبط برنامه تا اسفند ماه ادامه داشت و قسمت‌های اولیه آماده پخش شده است.

ویژه برنامه افطار شبکه کودک

ویژه برنامه «جشن رمضان» پیش از اذان در برنامه افطارگاهی شبکه کودک پخش می شود.

این ویژه برنامه با حضور ململ روی آنتن می رود.

دیگر برنامه ها بزودی به این پست اضافه خواهند شد

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.