آخرین اخبار در مورد چند سریال تلویزیونی

 آخرین اخبار در مورد چند سریال تلویزیونی

FTD ،آخرین اخبار در مورد چند سریال تلویزیونی

آخرین خبرها از سریال های «سنجرخان» ، «آقای قاضی۲» و «مهیار عیار»

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید

کانال ما در روبیکا را دنبال کنید


آخرین اخبار در مورد چند سریال تلویزیونی

آخرین خبرها از سریال های «سنجرخان» ، «آقای قاضی۲» و «مهیار عیار»

تلویزیون این روزها در تدارک تهیه و تولید سریال‌هایی جدید برای پخش در ایام نوروز و رمضان پیش رو و ایام باقی مانده سال جاری است و تولیدات جدید رونق گرفته است.

«سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، فصل پنجم سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی، «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، «آقای قاضی۲» به کارگردانی سجاد مهرگان و «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی در حال ساخت هستند.

حسین جلالی تهیه‌کننده سریال سنجرخان به تازگی در اظهاراتی اعلام کرده که این سریال با عبور از مراحل پایانی پس‌تولید به جدول پخش زمستانی تلویزیون برسد.

در این مجموعه محمود پاک‌نیت به عنوان حاکم سنندج حضور دارد و نام کاراکترش شریف‌الدوله است. احمد نجفی به عنوان فرمانده قوای روس، جلیل فرجاد در نقشِ آیت‌الله شریعتمدار (یکی از روحانیون سنی منطقه)، پیام دهکردی خلیل‌خان برادر سنجرخان، علی اوسیوند پیشکارِ حاکم سنندج (آصف دیوان)، فاطمه شکری (ندیمه زنِ سنجرخان)، حمیدرضا نعیمی (رضا خان)، قطب‌الدین صادقی سردار رشید و ناظر کیفی پروژه و همچنین حسن ترّقی (فیض‌الله خان)، شیما ملایی (زنِ سنجرخان)، لیلی سعیدی (زن خلیل‌خان)، سودا قنبری (زن برادر سنجرخان)، زاهد زندی (برادر دیگر سنجرخان) و تارا قبادی (زن دوم سنجرخان) به عنوان بازیگران بومی در این سریال تلویزیونی حضور دارند.

همچنین خبرهایی به گوش می‌رسد که فصل جدید سریال «آقای قاضی» به زودی رسما وارد چرخه تولید خواهد شد و قرار است بهزاد خلج همچنان نقش اصلی این سریال پرطرفدار باشد، در سری جدید علاوه بر بهزاد خلج که در نقش قاضی ثابت به ایفای نقش می‌پردازد، سه قاضی دیگر نیز حضور ثابت خواهند داشت و البته یکی از این سه قاضی از چهره‌های مطرح و مشهور بازیگری خواهد بود.

این روزها البته «مهیار عیار» شبکه دو روزهای تولید خود را در شهرک غزالی می‌گذراند؛ سریالی که تهیه‌کننده‌اش اعلام کرده در تلاش‌اند به آنتن ماه رمضان برسانند.
در این سریال که داستان آن در دوران صفویه روایت می‌شود، کامران تفتی، متین ستوده، بهنام تشکر، سیامک انصاری ، رویا میرعلمی ، رامین ناصرنصیر ، جواد انصافی و …نقش آفرینی می‌کنند. طبق اعلام عوامل سازنده، تصویربرداری این سریال ۳۰ قسمتی ، تا اسفند تمام شده و برای پخش از تلویزیون در ماه رمضان و نوروز آماده می‌شود.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.