بازگشت سری جدید «صبح بخیر ایران» و «سیمای خانواده» به آنتن شبکه یک

 بازگشت سری جدید «صبح بخیر ایران» و «سیمای خانواده» به آنتن شبکه یک

FTD ،بازگشت سری جدید «صبح بخیر ایران» و «سیمای خانواده» به آنتن شبکه یک

دو برنامه نوستالژیک و خاطره ساز «صبح بخیر ایران» و «سیمای خانواده» با حال و هوای نو از عید قربان به آنتن شبکه یک سیما باز می گردند.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید


بازگشت سری جدید «صبح بخیر ایران» و «سیمای خانواده» به آنتن شبکه یک

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک گفت: «صبح بخیر ایران» به تهیه‌کنندگی داود مرادیان و «سیمای خانواده» به تهیه‌کنندگی ایمان گودرزی با آیتم‌ها و رویکردهای جدید و با هدف جلب رضایت بیشتر مخاطبان تهیه و تدارک دیده شده‌اند.

محسن فراهانی گفت: دوربین برنامه «صبح بخیر ایران» هر روز به میان مردم می‌رود و ارتباط نزدیک‌تر با مخاطبان خواهد داشت.
این برنامه دارای سه بخش در سه میزانسن کلی‌ست، آیتم اطلاع‌رسانی با سه مجری ثابت و کارشناس مهمان، آیتم گفت‌وگو با مردم قهرمان ایران و آیتم میز کارشناسی در خصوص نیازها و آموزش‌های مورد نیاز مخاطبان سه آیتم ثابت برنامه هستند و همچنین میزگفت‌وگو با حضور مدیران کارامد جمهوری اسلامی به روی آنتن خواهد رفت.
ساجده سلیمانی، احمد قدوسی و امین نبی الهی سه مجری سری جدید «صبح بخیر ایران» خواهند بود.

این برنامه تولید گروه اجتماعی شبکه یک سیماست و شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶ از آنتن این شبکه پخش خواهد شد. داود مرادیان، تهیه‌کننده، احمد مصطفوی کارگردان و خانم سمیه عظیمی ستوده سردبیر این برنامه خواهند بود.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک افزود: برنامه «سیمای خانواده» نیز که برنامه‌ای در خدمت و برای “مادر”ان خانواده خواهد بود، از روز عید قربان به روی آنتن خواهد رفت.
محسن فراهانی گفت: انواع و اقسام مشاوره‌ها و ده‌ها مشاور خانواده در حوزه‌های مختلف، آموزش‌ها، آگاهی‌ها و اطلاعات مورد نیاز مادران خانواده‌های ایرانی در این برنامه در اختیار “مادر” خواهند بود. آیتم‌های زیبا درباره سبک زندگی ایرانی‌اسلامی، ازدواج و جلوه‌های زیبای فرزندپروری در این برنامه جلوه‌های ویژه خواهند داشت.
سری جدید این برنامه به تهیه‌کنندگی ایمان گودرزی با اجرای فاطمه دیلمی، مریم قاسمی، فاطمه رضاپور و هرمز شجاعی مهر در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تولید شده و هرهفته شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۲:۳۰ روی آنتن این شبکه خواهد رفت.
برنامه«صبح بخیر ایران» و «سیمای خانواده» را از روز عید قربان به ترتیب ساعت ۶ و ۱۲:۳۰ از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.