برنامه های شبکه دو در نوروز ۱۴۰۱

 برنامه های شبکه دو در نوروز ۱۴۰۱

برنامه های شبکه دو در نوروز 1401

برنامه های شبکه دو در نوروز ۱۴۰۱

جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در فضای مجازی ما قرار می گیرد

کانال ما در روبیکا را دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید

به گزارش FTD ، برنامه های شبکه دو در نوروز ۱۴۰۱ مشخص شد

عیدانه «عمو پورنگ» ویژه‌برنامه شبکه دو سیماست

که از عید شعبان تا سال تحویل ۱۴۰۱ با اجرای داریوش فرضیایی روانه آنتن می‌شود

این برنامه از ۲۶ تا ۲۸ اسفند به صورت زنده از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۱۵ و ۲۹ اسفند از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۰:۱۵ پخش می‌شود. مهمانان این برنامه افرادی از حرفه‌های مختلف خواهند بود و اجرای زنده خواننده نیز از دیگر بخش‌های این برنامه است


سریال طنز «خداداد» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ۱۳ قسمت ایام نوروز روانه آنتن می‌شود. از تهیه‌کننده و کارگردان این سریال پیش از این مجموعه «بچه مهندس» مورد توجه علاقمندان فیلم و سریال رسانه ملی قرار گرفته بود.

ژانر داستانی «خداداد» کمدی است و مشکلات خانواده‌های ایرانی را از نظر مالی و با نگاهی نقادانه روایت می کند. رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری، سوسن پرور، مهرناز بیات، آرش تاج، آرش نوذری، افشین نخعی، زهره حمیدی، شیرین بینا، سارا باقری، مهرزاد جعفری، جواد زیتونی، فریبا سادات مرتضوی، سیامک اشعریون و سیاوش طهمورث، بازیگران کودک: امیرحسین غفاری، کوثر حیدری از بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

«میگن گره‌ای که با دست باز میشه رو نباید با دندون باز کرد،

اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب کرده!»


«بلوار گردشگری» یکی دیگر از تدارکات شبکه دو سیماست که در ایام نوروز هر روز پخش می‌شود

این برنامه کاریست از گروه اجتماعی به تهیه‌کنندگی و اجرای علی رفیعی

که در هر قسمت همراه با یکی از بازیگران و هنرمندان به شهرهای مختلف ایران سفر کرده

و علاوه بر نمایش جاذبه‌های گردشگری به نقاط قوت و ضعف هر شهر می‌پردازد.

تعامل با مخاطب برای انتخاب هر شهر از جمله ویژگی‌های این برنامه است.

از جمله هنرمندانی که در این برنامه همراه با مجری به شهرهای مختلف سفر می‌کنند می‌توان به حمید گودرزی، لیندا کیانی، یوسف تیموری، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام‌دوست، یوسف صیادی، خداداد عزیزی، یوسف کرمی، لاله اسکندری و … اشاره کرد.


«خانواده پرتقالی» کاری از گروه خانواده نیز عنوان یک سریال نمایشی است که برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده. این سریال به تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری در فضایی فانتزی و طنز می‌گذرد به صورتی که موی همه شخصیت‌ها فِر دارد و اسمشان با «فَر» شروع می‌شود. سریال خانه پرتقالی‌ها را علیرضا شاه‌رستم و علیرضا تهرانی کارگردانی خواهند کردند.

در خلاصه داستان این مجموعه چنین آمده است:

در یک خانه قدیمی ۳ طبقه، پدربزرگ و مادربزرگ به همراه فرزندان‌شان زندگی می‌کنند،

در قانونی نانوشته در این خانواده که وضع مالی متوسطی دارند،

رسم بر این است که هر زوج صاحب چهار فرزند شود.

فولکسی قدیمی در گوشه حیاط پارک شده که ماجراهای این خانواده را روایت می‌کند.

برنامه های شبکه دو در نوروز ۱۴۰۱

جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در فضای مجازی ما قرار می گیرد

کانال ما در روبیکا را دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید

«تاک» کاری از گروه خانواده از۲۹ اسفندماه هر شب بعد از گفت‌وگوی ویژه خبری روی آنتن خواهد رفت. این برنامه تلویزیونی که اولین حضور داریوش کاردان در مقام مجری بعد از سال‌ها در تلویزیون است و با شعار «روایت ایده‌های قابل گسترش» تولید شده، در ویژه‌برنامه نوروزی خود میزبان چهره‌های مطرح حوزه‌های مختلف هنر و ورزش خواهد بود.

محمود پاک‌نیت، اردشیر رستمی، سعید پیردوست، گلاره ناظمی، احسان روزبهانی و … تعدادی از مهمانان ویژه‌برنامه نوروزی «تاک» هستند که در بخش اول برنامه به صورت تد روایت شکست‌ها و موفقیت‌ و فراز و نشیب زندگی خود را برای مخاطب بازگو خواهند کرد و در بخش دوم به سوالات جذاب و متفاوت داریوش کاردان پاسخ خواهند گفت.


برنامه «احوالپرسی» کاری از گروه اجتماعی به تهیه‌کنندگی سید جواد سید محسنی و با اجرای مسعود روشن‌پژوه نیز از دیگر ویژه‌های عید نوروز شبکه دو سیماست که هر شب با حضور مهمانان و چهره‌های مختلف فرهنگی و هنری روانه آنتن می‌شود.


«خانه زیبای من» کاری از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی بهاره امینی که متناسب با ایام نوروز

تولید شده نیز به صورت روزانه در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

در برنامه «خانه زیبای من» تلاش می‌شود چیدمان منزل با حداقل هزینه،

بدون تخریب فضا و با استفاده از نمادهای ایرانی به مخاطب آموزش داده شود

تا فضای خانه به محیط دلچسب‌تر و آرامش‌بخش‌تری به لحاظ بصری تبدیل شود.


ویژه‌برنامه عیدانه «نارنج و ترنج» با اجرای منصور ضابطیان در ایام عید از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. «نارنج و ترنج» با نگاهی ویژه به فرهنگ و ادبیات شامل بخش‌های گفتگوی ویژه با هنرمندان، اجرای خوانندگان مختلف، شعرخوانی و … خواهد بود و از حضور مهمانانی در حوزه‌های گوناگون هنری، فرهنگی، اجتماعی و … بهره می‌برد. این برنامه گفت‌وگو محور کاریست از گروه اجتماعی به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی که در ۱۴ قسمت هر شب حوالی ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود


«مسابقه دو در دو» کاری از گروه دانش و اقتصاد به تهیه‌کنندگی مجتبی صد خسروی و اجرای کیمیا گیلانی نیز در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روانه آنتن می‌شود. 


«طبیعت خوشمزه» با رفتن به طبیعت در نقاط مختلف و چشم‌اندازهای گوناگون به تهیه غذاهای مختلف می‌پردازد. این برنامه کاریست از گروه اجتماعی به تهیه‌کنندگی سید حمیدرضا سید علی که هر روز ساعت ۱۴:۰۰ روانه آنتن می‌شود


«کافه بازی» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی ماجد بازرگان است که در ایام عید با تدارک یک لیگ مسابقات رایانه‌ای با حضور هنرمندان و بازیگران کشورمان روانه آنتن می‌شود. کافه بازی هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود


«جمعمون جمعه» به کارگردانی محمد مسلمی، تهیه‌کنندگی وحید رستگار و نویسندگی کریم خودسیانی جنگی شاد با بخش‌های متنوع است که هر روز ساعت ۱۱:۱۵ در ایام نوروز پخش می‌شود

مهدی

1 نظر

  • با درود
    با تشکر از اعلام ویژه برنامه های نوروزی.
    منتظر انتشار اسامی فیلم های نوروزی به همراه تیزرهای سینمایی مربوط به آنها و ساعات پخش آنها از شبکه های مختلف سیما هستیم. همچنین مسابقات تلویزیونی.
    امیدواریم که فیلم های سینمایی در نظر گرفته شده، جدید، جذاب و عمدتاً خارجی باشند. و همچنین امیدواریم که امسال مسابقه مردان آهنین پخش شود.
    پیشنهاد: یک لطفی کنید یک اپلکیشین فناوری و تلویزیون طراحی نمایید یا بر روی همین سایتتان، جدول پخش همه شبکه ها: اعم از سیما، صدا و استانیها را قرار دهید و به صورت روزانه آپدیت کنید.
    باور بفرمایید هنوز هم هستند عده ای از هموطنانمان که دوست دارند سریال افسانه جومونگ، شب های برره، زن بابا، ترش و شیرین، خانه به دوش و… را بار دیگر تماشا کنند، یا حتی کارتون های خاطره انگیز و… که گاهی از شبکه های استانی پخش می شوند. اگر جدول پخش سریال ها، کارتون ها، فیلم های شبکه های استانی هم قرار داده شود و به طور روزانه آپدیت گردد، بی نظیر خواهد شد.
    یک بار دیگر از اطلاع رسانی های سریع و دقیقی که انجام می دهید سپاسگزاریم. یا حق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.