توضیحات کارگردان گاندو در مورد سریال جدید «ناریا»

 توضیحات کارگردان گاندو در مورد سریال جدید «ناریا»

FTD ،توضیحات کارگردان گاندو در مورد سریال جدید «ناریا»

مجموعه تلویزیونی پلیسی «ناریا» در مرحله تصویربرداری است.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید

کانال ما در روبیکا را دنبال کنید


توضیحات کارگردان گاندو در مورد سریال جدید «ناریا»

مجموعه تلویزیونی پلیسی «ناریا» در مرحله تصویربرداری است.

مجموعه تلویزیونی پلیسی «ناریا» داستان یک کشف علمی است که گروهی تبهکار قصد سرقت آن را دارند.

پیش از این نیز مجموعه هایی مانند «خواب و بیدار» و «پلیس جوان» در گونه پلیسی ساخته و پخش شده اند.


شما می توانید آخرین صحبت ها در مورد سریال ناریا و دیگر سریال های پلیسی تلویزیون را در زیر مشاهده کنید

اگر در دیدن ویدیو مشکل دارید کلیک کنید


سریال گاندو آخرین سریال تلویزیونی جواد افشار بود که مخاطبان زیادی داشت

گاندو یک مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم و سریال شبکه ۳ در سبک اجتماعی، اکشن و امنیتی است که نخستین قسمت آن در ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ از شبکه ۳ تلویزیون ایران با کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری پخش شد و در ۱۵ تیر ۹۸ به پایان رسید. فصل دوم این مجموعه تلویزیونی با نام گاندو ۲ از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۳ قسمت از شبکه ۳ پخش شد. فصل دوم این مجموعه به دلیل ژانر سیاسی که داشت، با اعتراض برخی از مسئولان دولت متوقف شد و ادامه آن بعد از انتخابات ۱۴۰۰ پخش شد.

ساخت

ساخت مجموعه گاندو به کارگردانی جواد افشار با حضور تعدادی از بازیگران اصلی از ۱۹ شهریور کلید خورد. این در حالی است که علاوه بر تهران، در شهر استانبول کشور ترکیه نیز تصویربرداری سریال ادامه داشت و گروه‌هایی ساخت برخی دکورها را در تهران ادامه دادند. تصویربرداری مجموعه گاندو در فروردین ماه در کشور چین به پایان رسیده بود

کارگردان مجموعه «گاندو» دربارهٔ بودجهٔ این سریال گفت: من پیش‌تر سریال آنام را با بودجهٔ دولت ساختم اما کل بودجه سریال «گاندو» را سازمان صدا و سیما پرداخت کرده‌است. وقتی سریال آنام را کار کردیم، پراید بیست میلیون بود. اما حالا بودجه سریال «گاندو» تنها سی درصد بیشتر از آن سریال است و فکر نمی‌کنم بیشتر از هفت میلیارد بوده باشد.

داستان

سریال «گاندو» یک مجموعه امنیتی است و فیلمنامه آن بر اساس مستندات و وقایع تاریخی و کشف جاسوس‌های داخل و خارج از ایران است و همچنین به موضوع آقازاده‌ها نیز اشاره‌هایی می‌کند. در مجموعه گاندو تمامی اسامی افراد و اشخاص حقیقی در آن عوض شده‌است. به‌طور مثال بخشی در سریال در ارتباط با جیسون رضاییان است که ایران رضائیان را به همراه همسرش (یگانه صالحی) در ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ به اتهام جاسوسی از طرف سیا دستگیر کرد که در این مجموعه با نام مایکل هاشمیان شناخته می‌شود.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.