جایگزین امپراطور بادها مشخص شد/فصل های بعدی جومونگ در راه تلویزیون

 جایگزین امپراطور بادها مشخص شد/فصل های بعدی جومونگ در راه تلویزیون

FTD ،جایگزین امپراطور بادها مشخص شد/فصل های بعدی جومونگ در راه تلویزیون

مدیر دوبلاژ تلویزیون از پخش سریال‌های جدید کره‌ای و همچنین دوبله ۲ فصل از سریالی که به ادامه داستان «جومونگ» می پردازد، خبر داد.

جا میونگ گو در اصل جومونگ ۳ است و به دلیل آنکه آماده نشده است ابتدا امپراطور افسانه ها روی آنتن خواهد رفت.

سریال امپراطور افسانه ها قرار است از ۲ دی ماه روی آنتن شبکه تماشا برود.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید

کانال ما در روبیکا را دنبال کنید


جایگزین امپراطور بادها مشخص شد/فصل های بعدی جومونگ در راه تلویزیون

مدیر دوبلاژ تلویزیون از پخش سریال‌های جدید کره‌ای و همچنین دوبله ۲ فصل از سریالی که به ادامه داستان «جومونگ» می پردازد، خبر داد.

جا میونگ گو در اصل جومونگ ۳ است و به دلیل آنکه آماده نشده است ابتدا امپراطور افسانه ها روی آنتن خواهد رفت.

سریال امپراطور افسانه ها قرار است از ۲ دی ماه روی آنتن شبکه تماشا برود.

فرشید شکیبا مدیر دوبلاژ تلویزیون درباره پخش ادامه ۲ فصل جدید از سریال «افسانه جومونگ» گفت: سریال های جدید کره‌ای در دوبلاژ تلویزیون در حال ترجمه یا دوبله است که از آن جمله می‌توان به سریال‌های «امپراطور افسانه‌ها» و «جا میونگ گو» اشاره کرد.

وی افزود: سریال «امپراطور افسانه‌ها» با مدیریت حسین خدادادبیگی از ماه‌های گذشته آغاز شده است که به زودی از شبکه تماشا پخش خواهد شد و دوبله سریال «جامیونگ گو» نیز به زودی شروع می‌شود که هر ۲ در ادامه سریال «افسانه جومونگ» هستند.

شکیبا در پاسخ به اینکه چرا این سریال ها با نام «جومونگ» مطرح می شود اما با بازیگران دیگری ادامه دارند با اشاره به خط داستانی این آثار یادآور شد: قاعدتا حضور بازیگر نقش جومونگ به خود سازندگان اصلی سریال بازمی‌گردد با این حال در ابتدای این مجموعه ۲ شخصیت اصلی سریال یعنی سوسانو و جومونگ حضور دارند که با یکدیگر به اختلاف می‌خورند و بعد سوسانو امپراطوری جدیدی را تاسیس می‌کند.

وی اضافه کرد: ادامه این سریال به موضوع تاسیس سلسله باکجه و حکومت سیزدهمین پادشاه آن، پادشاه گان چوگو فرزند پادشاه بیریو و جنگ هایش با شانزدهمین پادشاه گوگوریو، گگوگوون می‌پردازد.

این مدیر دوبلاژ سیما همچین یادآور شد که سریال های «نماینده»، «دادستان بد»، «دهن لق» و «لذت زندگی» از مجموعه های دیگر کره ای هستند که دوبله برخی از آنها به اتمام رسیده و برخی هم در حال دوبله هستند.

رضا آفتابی، بابک اشکبوس، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علیرضا باشکندی، شهراد بانکی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، مریم جلینی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، فاطمه حدادی، اعظم السادات دلبری، محمدعلی دیباج، شهریار ربانی، حمید رضا رضایی، علی اصغر رضایی نیک، شیرین روستایی، نفیسه زاجکانیها، افشین زی نوری، مینا شجاع، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، ابراهیم شفیعی مهیار، محمد صادقیان، امیرمحمد صمصامی، میلاد فتوحی، کوروش فهیمی، پویا فهیمی، نرگس فولادوند، رامین کاملی، علیرضا کامیابی پور، امیربهرام کاویانپور، کسری کیانی، محمدطاهر ابوالقاسم، علی منانی، علی منصوری راد، امیر منوچهری، اردشیر منظم، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، حسین نورعلی، نازنین یاری، میرطاهر مظلومی و حسین خداداد بیگی از جمله دوبلورهای این سریال هستند.

مهدی

16 نظرات

  • جومونگ چه قدر داستان داره

  • فقط امیدوارم قول دائه جویونگ (ته جویونگ) واقعی باشه

  • بابت آماده سازی سریال چینی لذت زندگی بسیار ممنونم
    یکی از جالب ترین و بهترین سریال های چین
    لطفا شاهکار سریال سازی چین ، سریال چینی تصنیف طولانی(پرنسس چانگ)محصول۲۰۲۱ را هم دوبله و پخش کنید
    خواهش میکنم به مخاطبان سریال های چینی هم توجه کنید و سریال های چینی زیاد دوبله کنید.

    • دقیقا شبکه تماشا باید سریال های چینی پخش کند ولی شبکه امید سریال های کره ای

    • چرا دری وری می‌نویسی
      این سریال ساخت کُره است نه چین

      • سریال لذت زندگی ساخت چین هست

  • سریال چینی لذت زندگی محصول۲۰۱۹ کشور چین با کلی افتخار(کلی سر این سریال می خندید و لذت میبرید)
    برنده بهترین فیلمنامه اقتباسی از جشنواره تلویزیونی شانگهای
    این درام به دلیل اقتباس ماهرانه از رمان اصلی، عناصر کمدی و جریان داستانی منطقی، نقدهای مثبتی دریافت کرد.همچنین برای فیلمبرداری، اجرای بازیگری، جلوه های ویژه و صحنه های اکشن مورد تحسین قرار گرفت. و همچنین طرح فشرده و داستان جالب آن.
    بیش از ۱۳ میلیارد بازدید در Tencent Video و iQiyi به دست آورد و ۸ از ۱۰ ستاره را در Douban دریافت کرد . سایت پخش بین المللی Viki به آن امتیاز ۹.۶ از ۱۰ با بیش از ۵۰۰۰ بررسی در سال ۲۰۲۱ داده است.
    این سریال سیاسی هست ولی همه رو عاشق خودش کرده،سریال آمیخته ای از طنز و سیاسته،یعنی ده قسمت اول سریال رو ببینید،دیگه سریال رو ول نمیکنید
    همینطور نسخه ۲۰۱۹ فصل اول سریال هست و داستان ناتمام میمونه.
    نقش اصلی سریال ژانگ رو یون هست و زوج مقابلش هم یکی از فوق ستاره های دختر سی درامای چین یعنی لی چین بازی میکنه(تو نسخه اصلی هر قسمت ۴۵ دقیقه ای ، پسره اوایل از حدود قسمت ده به بعد از پنجره اتاق اونم شبانه برای دیدن دختره میره البته پسره حدود قسمت سه عاشق دختره میشه )
    همچنین ابرستاره چینی شیائوجان(تو گوگل شیائو ژان سرچ کنید) هم نقش فرعی بازی میکنه و بعد ها به داستان سریال اضافه میشه.در ضمن سونگ یی هم تو سریال هست و خواهر نقش اصلی محسوب میشه
    نقش اصلی ما با اومدن به پایتخت از یک فرد عادی به یک فرد نامدار و مشهور تو پایتخت تبدیل میشه،حالا چجوری؟؟؟سریال رو حتما ببینید.

  • با درود
    امیدواریم که شبکه تماشا در باکس های پخش خودش، سریال های طنز نیز قرار دهد، که جای سریال های طنز به شدت خالی است.
    همچنین امیدواریم جومونگ ۳ و ۴، فرار از زندان تمام فصل هایش و همچنین مدیرکل ۱ و ۲ نیز در این شبکه پخش شود.
    با تشکر از رسانه FTD

  • سریال امپراطور افسانه ها ربطی به جومونگ نداره این دروغ و میگن تا برای سریالشون مخاطب جذب کنند جومونگ چهار اسمش گوانگ کائتو کبیره

    • سریال امپراطور افسانه ها درباره نوه و نتیجه جومونگ یعنی سایو هستش
      که با دشمنش یعنی فرزندان سوسونا می‌جنگد

  • چرا اسمی از ته جویونگ نبرده ؟ احتمالا خبر دوبله ته جویونگ فقط شایعه بوده و قرار نیست ته جویونگو دوبله کنند ولی از جومونگ ۳ و ۴ خیلی قشنگ تره و تو خود کره جنوبی هم ریتینگ به مراتب بهتری از این دوتا داشته صحنه های زیادی هم نداره که نیاز به سانسور زیاد داشته باشه و حداقل برای سانسور کردن کارشون از جومونگ ۳ راحت تر بود حیف شد اگه ته جویونگو پخش میکردن مخاطب بیشتری جذب میکردن

    • چون در مرحله ترجمه است و فعلا به مرحله دوبله نرسیده

  • آقا رضا درست است نظر شما در این سریال شخصیت جومونگ است نه ادامه داستان جومونگ جومونگ فقط سه فصل دارد

  • ببخشید میشه بگید فصل های باقی مونده جومونگ که جومونگ ۵ رقص در آسمان ۱۴ قسمته و فصل ۶ که گوانگ گایتو کبیر ۹۲ قسمته و جومونگ ۷ که ۱۴ قسمته هم دوبله و پخش میشه؟؟؟البته سال ۹۲ جومونگ ۷ که شمشیر و گل هست گفتند از شبکه تهران پخش میشه سوال کنید که فصل هفت دوبله شده؟؟؟؟؟؟

  • سلام
    من از طرفداران کره هستم
    ببینید کتابچه سه امپراطوری و دائه جویونگ در سال ۲۰۰۶ ولی از هر مخاطب درام تاریخی کره‌ای بپرسی : بهترین درام تاریخی کره چیه ؟ می گه : ته جویونگ
    داستان سریال های دیگر جومونگ بسیار ضعیف تر از خودش و ته جویونگ هست. مثلا در جامیونگ‌گو توی ۲ قسمت اول داستان اسپویل می شود و خب جذابیتی برای مخاطب نداره ادامه ی سریال. یا حتی داستان پادشاه افسانه بسیار ضعیف و زننده بود برای من به نظر من شبکه تماشا که دوبلور اصلی جومونگ و بقیه فصل هاست باید قبل از خود جومونگ ته جویونگ رو پخش می کرد چون خیلی از همه سریال های کره ای بهتره.
    در زیر نام ده سریال مربوط به گوگوریو و مشهور به جومونگ یک تا ده را می بینید . می توانید برای اطلاعات بیشتر به آدرس ویدئوی با جومونگ ۱۰ آشنا بشید مراجعه کنید
    https://www.aparat.com/v/AsQ58
    فصل اول : کتابچه سه امپراطوری
    فصل دوم : پادشاهی بادها
    فصل سوم : جامیونگ‌گو
    فصل چهارم : امپراتور آهن (ملکه چونچو)
    فصل پنجم:پادشاه افسانه ها (پادشاه گیون‌ چوگوی کبیر )
    فصل ششم : رقص در آسمان
    فصل هفتم : گوانگ گائتو فاتح بزرگ
    فصل هشتم ‌: گل و شمشیر
    فصل نهم:شش اژدهای پرنده
    فصل آخر : دائه جویونگ

  • خوبه دیگه سریال های جدید داره پخش میشه من طرفدار پرپاقورس شبکه تماشا هستم و امیدوارم که فرمانروای نقابدار رو پخش کنند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.