جدول پخش شبکه افق در رمضان و نوروز ۱۴۰۳

 جدول پخش شبکه افق در رمضان و نوروز ۱۴۰۳

جدول پخش شبکه افق در رمضان و نوروز ۱۴۰۳

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،شبکه افق برای ایام نوروز و رمضان ۱۴۰۳ برنامه هایی را تدارک دیده است.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


جدول پخش شبکه افق در رمضان و نوروز ۱۴۰۳

شبکه افق برای ایام نوروز و رمضان ۱۴۰۳ برنامه هایی را تدارک دیده است.

در ایام ماه مبارک رمضان، نیز شبکه‌ افق ویژه برنامه‌هایی در قالب برنامه‌های سحرگاهی و افطاری برای مخاطبان خود تدارک دیده است. برنامه‌هایی که متناسب با حال و هوای لحظات معنوی ماه مبارک رمضان برای پخش در مدت زمان یک ماهه تولید می‌شود و در جدول پخش این شبکه قرار می‌گیرد.

امسال در تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ شبکه افق رنگ و بوی خاصی به خود گرفته و ویژه برنامه‌هایی برای وقت سحرگاه و افطار مخاطبان این شبکه روی آنتن می‌برد. «مسابقه رخداد»، «مستند سرزمین ستاره‌ها»، «انارستان»، «همسفره»، «جعبه سیاه»، «به افق فلسطین»، «وقت سحر»، فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز به روی آنتن افق سیما می‌رود.

رقابت در رخداد تاریخی

سری سوم برنامه مسابقه «رخداد» یک مسابقه تاریخی- سیاسی است و محوریت سوالات این برنامه تاریخ معاصر است که در مقطع زمانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به این لحظه تمرکز دارد. برنامه مسابقه «رخداد» در ایام ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

مستند سفرنامه‌ای «سرزمین ستاره‌ها» 

مجموعه مستند «سرزمین ستاره‌ها» برادران حبیبی تصمیم می‌گیرند به دور از هیاهو، به جلسات خانگی قرآن کوچک و خاص در اقصی نقاط کشور رفته و راوی افراد و جلساتی قرآنی باشند که در عین سادگی برکات زیادی را برای مردم منطقه داشته‌اند. مستند «سرزمین ستاره‌ها» از سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه ساعت ۲۱:۳۰ و تکرار روز بعد ساعت ۱۳ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

انارستان

برنامه تلویزیونی انارستان با دعوت از کارشناسان طب سنتی دعوت می‌کند تا به سوالات مخاطبان در زمینه طب سنتی ایرانی پاسخ دهند. این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان بیه صورت ویژه با محوریت این ماه مبارک به روی آنتن افق سیما می‌رود.

«همسفره» ویژه برنامه افطار ماه رمضان

«همسفره» افطارهای ماه مبارک رمضان از شبکه افق سیما روانه آنتن می‌شود. این برنامه که در ایام ماه مبارک رمضان پیش از افطار روانه آنتن می‌شود در هر قسمت میزبان مهمانان مردمی و فعالان فرهنگی است. 

جعبه سیاه افق

برنامه «جعبه سیاه» ویژه برنامهٔ تلویزیونی گفتگو محور  با سوژه‌ای از هنرمندان و افراد سرشناس است که در ایام نوروز ۱۴۰۳ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

برنامه سحرگاه  «وقت سحر»

«وقت سحر» ویژه برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان است که با اجرای حامد عسگری و محمد قاسمی  و با حضور حاج حسین یکتا، حجت الاسلام طباخیان و دکتر علی غلامی برای روزه داران پخش می‌شود. 

به افق فلسطین

به افق فلسطین برنامه متفاوت و جذابی در خصوص فلسطین است که گفت‌وگو با میهمانان مختلف و از هر طیف سیاسی را با هدف پاسخ به شبهات و ناگفته‌ها در دستور کار دارد.

این شبکه فیلم و سریال هایی هم تدارک دیده است که قرار است در این ایام پخش شوند.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.