درخواست پخش سریال اوشین ( سال های دور از خانه ) از شبکه تماشا

 درخواست پخش سریال اوشین ( سال های دور از خانه ) از شبکه تماشا

درخواست پخش سریال اوشین ( سال های دور از خانه ) از شبکه تماشا

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،مخاطبان تلویزیون درخواست پخش سریال سال های دور از خانه یا همان اوشین را دارند.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


درخواست پخش سریال اوشین ( سال های دور از خانه ) از شبکه تماشا

مخاطبان تلویزیون درخواست پخش سریال سال های دور از خانه یا همان اوشین را دارند.

با توجه به کنداکتور جدید شبکه تماشا که در ساعت ۲۰ سریال قدیمی و ژاپنی جنگجویان کوهستان را پخش می کند،مخاطبان از مدیران این شبکه انتظار دارند تا سریال سال های دور از خانه ( اوشین ) را برای پخش از شبکه تماشا آماده کنند.

امیدواریم شبکه تماشا همانطور که به درخواست های قبلی ما توجه ویژه داشته و به مخاطب احترام گذاشته است،به این درخواست مخاطبان هم توجه کند.


سال‌های دور از خانه با نام اصلی اوشین (به ژاپنی: おしん) (به انگلیسی: Oshin) یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی است که در سال ۱۹۸۳ توسط شبکه ان‌اچ‌کی ساخته شد.

این سریال در دهه ۱۳۶۰ (خورشیدی) در ایران پخش می‌شد.

شخصیت اصلی این داستان، زنی است که «اوشین تانوکورا» نام دارد و در سنین پیری خاطرات زندگی سختش را از زمان کودکی تا بزرگسالی تعریف می‌کند.

داستان

داستان از سال ۱۹۸۳ شروع می‌شود. اوشین تانوکورا به جای شرکت در جشن افتتاحیه فروشگاه هفدهم تصمیم می‌گیرد به یک سفر برود. خانواده او در نگرانی به سر می‌برند و نمی‌دانند که او بدون خبر به کجا رفته‌است. کای نوه اوشین داستان عروسک کوکشی که اوشین یک بار برایش تعریف کرده بود به یاد می‌آورد. او برای پیدا کردن مادربزرگ به دنبال او می‌رود و اوشین را در یاماگاتا می‌یابد. از آنجا هر دوی آنها سفری به گذشته را آغاز می‌کنند. از نقاط مختلف ژاپن که او سالها قبل آنجا می‌زیسته دیدن می‌کنند و اوشین شروع به یادآوری زمان‌های سختی که در زندگیش با آن روبرو شده می‌کند.

مهدی

2 نظرات

  • سلام . لطفا خبر جدید از جومونگ ۳ جا میونگ گو بذارید.در مورد اینکه در چه مرحله ایه خبر شو بگید.

  • با درود
    امیدواریم سریال های سال های دور از خانه ( اوشین)، از سرزمین شمالی، مدیرکل فصل های ۱ و ۲، سواران باد که سریال سوریه ای و قدیمی است، سریال های عربی و طنز ( خارجی و ایرانی، هم جدید و هم قدیم) نیز پخش شود.
    جای سریال های عربی و طنز به شدت در کنداکتور شبکه تماشا خالی است و امیدواریم که ftd نیز به این مسأله توجه لازم را داشته باشد.
    همچنین امیدواریم که صدا و سیما در طرحی که قرار است ۱۰ شبکه را با فناوری فعلی به صورت HD پخش نماید، شبکه های تماشا، نمایش، مستند، پویا و نهال، ورزش، یک، دو، سه و شبکه امید و نسیم باشند.
    همچنین جای شبکه های رادیو نما نیز به شدت در فرستنده های اول و دوم دیجیتال خالی است، ای کاش سه شبکه رادیویی آوا، پیام و ایران به صورت سراسری پخش می شدند برای کسانی که هنوز هم با فناوری dvbt دارند شبکه ها را دریافت می کنند.
    از رسانه ftd تقاضامندیم درخواست های مخاطبان را در سایت و تلگرام نیز قرار دهد تا بلکه به سمع و نظر کارشناسان صدا و سیما برسد و مطلع شوند که درخواست مخاطبین از صدا و سیما چیست.
    با تشکر فراوان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.