دلیل پخش نشدن امپراطور افسانه ها

 دلیل پخش نشدن امپراطور افسانه ها

دلیل پخش نشدن امپراطور افسانه ها

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،پنجشنبه و جمعه هر هفته از ساعت ۱ تا ۵ بامداد با سریال باز همراه باشید.

در این روز ها و ساعت ها یک سریال جدید چند قسمت پشت سر هم پخش خواهد شد.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


دلیل پخش نشدن امپراطور افسانه ها

پنجشنبه و جمعه هر هفته از ساعت ۱ تا ۵ بامداد با سریال باز همراه باشید.

در این روز ها و ساعت ها یک سریال جدید چند قسمت پشت سر هم پخش خواهد شد.

به همین دلیل تکرار سریال های امپراطور افسانه ها ، فرار از زندان و … در ساعات ۱ بامداد تا ۵ بامداد پخش نخواهد شد.

در باکس سریال باز، این امکان برای دوستداران خاص سریال های تلویزیونی ایجاد شده است که در ایام تعطیل از شب تا صبح قسمت های متوالی از یک سریال را تماشا کنند.


پادشاه گان چوگو (با نام اصلی: پادشاه افسانه یا امپراطور افسانه‌ها) یک درام تاریخی کره‌ای است که در سال ۲۰۱۰ از شبکهٔ کی‌بی‌اس۱ پخش شد. این سریال به موضوع تاسیس سلسله باکجه و حکومت سیزدهمین پادشاه آن، پادشاه گان چوگو فرزند پادشاه بیریو و جنگهایش با شانزدهمین پادشاه گوگوریو، گگوگوون می‌پردازد. این سریال بر اساس منابع تاریخی موجود در کتابهای سامگوک ساگی و سامگوک یوسا ساخته شده است. پس از وی فرزندش پادشاه گانگو سو به پادشاهی رسید.

این سریال در ۶۰ قسمت تولید شده است

خلاصه داستان

این درام داستان یک پادشاه جنگجوی باکجه را روایت می کند. تحت فرمانروایی او، پادشاهی روزهای شکوه خود را تجربه کرد، با فتوحات نظامی که باعث شد او بیشتر شبه جزیره کره را کنترل کند و متعاقباً قدرت سیاسی باکجه را تقویت کرد که بزرگترین اوج قدرت باکجه بود. ویدئوی اولیه به سئول ۲۰۱۰ در سایت پونگناپتوسونگ اشاره می‌کند و سپس به ۱۷۰۰ سال به هانسئونگ، باکجه (“باکچی” همانطور که در زیرنویس‌های انگلیسی به آن اشاره شده است) اشاره می‌کند که در آن سوژه اعلام می‌کند پادشاهی جدیدی در آن سرزمین در نزدیکی دریای غربی ایجاد می‌کند. یئوگو، شاهزاده برکنار شده، به زندگی نمک فروش تبعید می شود تا هر گونه ترسی را که او پسر دوم است، برای تصاحب تاج و تخت سرکوب کند. فیلم در مورد بازگشت یوگو به پادشاهی صحنه‌های جنگ حماسی بسیاری را با گوگوریو نشان می‌دهد که احساس می‌کند پادشاهی از او دزدیده شده و باکجه را فریب می‌دهد. این پادشاه گوآنگ گائتو بزرگ نیست، بلکه پادشاه بکجه، پادشاه گان چوگو است، که حداقل ۶۰ سال قبل از گوآنگ گائتو بزرگ، یک منطقه چینی را تصرف کرد و بر آن حکومت کرد.

مهدی

1 نظر

  • ادمین
    سلام
    میشه اون ویدیوی بخش دوم برنامه سلام صبح بخیر امروز دوشنبه۱۶بهمن رو که وسط برنامه نشون داد تو سایت پست کنی ، این برنامه امروز یه ویدیو درباره تاثیر سریال ها و موسیقی کره جنوبی بر نوجوانان ایرانی گذاشت ، اگه خودتم مطالب سایت های داخل اون ویدیو رو بخونی خیل خوب میشه ، بله واقعا افرادی توی ایران هستن که به ایران و وطنشون توهین میکنن به خاطر اینکه از کره جنوبی حمایت کنن و من خودمم تو فضای مجازی دیدم ، صحبت های کارشناس برنامه هم درباره تاثیر فرهنگ کره جنوبی بر نوجوانان خوب بود ولی میتونست بهتر از این توضیح بده.
    این ویدیو شبکه سه رو میشه پست کنی
    همچنین من با اونایی که کره جنوبی رو دوست دارن مشکلی ندارم فقط حرفم اینه به کشورمون ایران و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی مون بدگویی و توهین نکنن.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.