سریال طنز ۹۰ شبی چرخ گردون از امشب در شبکه دو

 سریال طنز ۹۰ شبی چرخ گردون از امشب در شبکه دو

سریال طنز ۹۰ شبی چرخ گردون از امشب در شبکه دو

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،مجموعه «چرخ گردون» از ۱۴ بهمن روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


سریال طنز ۹۰ شبی چرخ گردون از امشب در شبکه دو

مجموعه «چرخ گردون» از ۱۴ بهمن روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

مجموعه نمایشی «چرخ گردون» که با نویسندگی و کارگردانی جواد مزدآبادی، تهیه کنندگی سعید مرادی در مرکز سیمرغ صدا و سیما تهیه و تولید شده است، داستان دو رقیب به نام کریم آشی و غلام عدسی است، که عرصه رقابت و رفاقت آنها در یک پارک سرآغاز قصه های شیرینی می‌شود.

چرخ گردون ماجراهای کمدی که این دو نفر و خانواده‌های‌شان خلق می‌کنند را به نمایش می‌گذارد تا لحظاتی شاد و دلنشین برای مخاطب ایجاد کند.

این مجموعه شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود، که تکرار آن در ساعات ۰۰:۴۵ بامداد و ۱۶:۱۵ است.

اگر به خاطر داشته باشید و از بیننده‌ها و مخاطبان سریال‌های تلویزیونی هم باشید، در دهه‌های گذشته مجموعه‌های طنز ۹۰ شبی روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌رفت که مخاطبان بسیاری داشت و تمام اعضای خانواده را دور هم جمع می‌کرد تا در کنار هم از تماشای سریال‌ها لذت ببرند. اما با گذشت زمان و تغییر ذائقه مخاطبان تلویزیون، رویکرد سریال سازها نیز تغییر کرد.

در جدول پخش سریال‌ها هم تغییراتی ایجاد شد و سریال‌ها از پخش هفته‌ای یک‌بار به پخش هر شبی تغییر پیدا کرد تا این‌که مرکز سیمرغ معاونت سیما شکل گرفت و مجموعه «چرخ گردون» نخستین طنز ۹۰ شبی است که به سفارش این مرکز تولید می‌شود و قرار است از شبکه دو پخش شود. مجموعه‌ای به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه‌کنندگی سعید مرادی که داستان دو رقیب کاری با بازی علیرضا خمسه و حمید لولایی راروایت می‌کند که قرار است با ماجراهای کمدی که این دو نفر و خانواده‌های‌شان در داستان خلق می‌کنند، خاطرات شیرین طنزهای ۹۰شبی دهه‌های گذشته را برای ما زنده کنند. تصویربرداری این مجموعه در حال انجام است و گروه سازنده این مجموعه از تابستان امسال در پارک لاله مستقر بودند و سکانس‌های اصلی این کار را در این لوکیشن مقابل دوربین بردند.فصل اول مجموعه نمایشی چرخ گردون که به تهیه‌کنندگی سعید مرادی، نویسندگی و کارگردانی جواد مزدآبادی در مرکز سیمرغ صداوسیما تهیه و تولید شده‌ است،از شنبه ۱۴بهمن شنبه تاچهارشنبه ساعت۲۱و۳۰دقیقه در۳۰ قسمت میزبان مخاطبان شبکه دوسیما خواهدبود.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.