سریال های خارجی جدید در راه شبکه تماشا / چه سریال هایی دوبله شدند؟

 سریال های خارجی جدید در راه شبکه تماشا / چه سریال هایی دوبله شدند؟

FTD ،سریال های خارجی جدید در راه شبکه تماشا / چه سریال هایی دوبله شدند؟

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،سریال های جدید برای پخش از شبکه تماشا آماده شدند و در کنار آن ها سریال هایی مانند فرار از زندان،سرقت پول و … هم در جدول پخش قرار خواهند گرفت.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی ( با آیدی FTDigital@ ) دنبال کنید


سریال های خارجی جدید در راه شبکه تماشا / چه سریال هایی دوبله شدند؟

سریال های جدید برای پخش از شبکه تماشا آماده شدند و در کنار آن ها سریال هایی مانند فرار از زندان،سرقت پول و … هم در جدول پخش قرار خواهند گرفت.

طبق اطلاعاتی که دستمان رسیده است،سریال های خارجی جدیدی که به تازگی دوبله شدند قرار است بزودی در جدول پخش شبکه تماشا قرار بگیرند.

همچنین در کنار این سریال ها،سریال هایی مانند فرار از زندان، سرقت پول،خانه کوچک،تحت نظر،پروفسور و … نیز به مرور در کنداکتور قرار میگیرند.


سریال خارجی طلا

سریال طلا، مینی سریالی جنایی، درام و تاریخی، محصول سال ۲۰۲۳ کشور انگلستان است. بازیگرانی چون هیو بونه ‌ویل، جک لودن، ایمان الیوت، تام کالن، استفانی مارتینی، شان هریس و دومینیک کوپر در سریال طلا به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال طلا با الهام از داستان های واقعی ساخته شده است.

خلاصه : در سال ۱۹۸۳ در شهر لندن، شش مرد مسلح تصمیم می گیرند بزرگ ترین سرقت تاریخ را انجام دهند و نقشه ای می کشند تا به انبار امنیتی برینکس مت نفوذ کنند و…

امتیاز :‌ ۷.۵ از ۱۰ در imdb


سریال کافر

درباره سریال کافر

«کافر» سریالی درام و وسترن محصول سال ۲۰۱۷ شبکه نتفلیکس کشور آمریکا است و بازیگرزانی چون «میشل داکری»،‌ «جک اوکانل»، «جف دنیلز»، «مریت ویور»، «سکات مک‌نیری»، «سم واترستن» و «توماس برودی سنگستر» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال «کافر» با دوبله اختصاصی نماوا، زبان اصلی و زیرنویس فارسی و انگلیسی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

خلاصه :‌سال ۱۸۸۰ در غرب آمریکا، رهبر دار و دسته قانون‌شکن خون‌خوار، «فرانک گریفین» به‌دنبال یکی از اعضای قدیمی گروهش، «روی گود» است. جستجوی فرانک او را به شهری در نیو مکزیکو می‌رساند که پس از فاجعه معدن، تقریبا توسط زن‌ها اداره می‌شود و…

امتیاز :‌ ۸.۳ از ۱۰ در imdb


سریال ترکیه ای درخشش دریا

سریال «درخشش دریا» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این سریال در گونه اکشن، ماجراجویی و درام، محصول ۲۰۲۲ ترکیه، قرار است از شبکه تماشا سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال رزیتا یاراحمدی است. شیلا آژیر، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، آزاده اکبری، رضا الماسی، علیرضا باشکندی، محمد بهاریان، کریم بیانی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، مسعود سلطانی، ابوالفضل شاه بهرامی، محمد صادقیان، فاطمه صبا، بهروز علی محمدی، نرگس فولاندوند، اکبر منانی، علی منانی، علی منصوری راد، علیرضا ناصحی، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی صداپیشه های این اثر بوده اند.

این سریال درباره آرمان، زیست‌شناس جوانی است که به همراه دافنه، دوست سابقش و تیمی که دافنه جمع کرده است برای اکتشاف، سوار بر یک زیردریایی شده و به اعماق دریا می‌روند. آن‌ها بعد از برگشت از اولین سفر اکتشافی متوجه می‌شوند که خورشید در موقعیتی خطرناک قرار گرفته و مردم برای نجات جان خود شهر را ترک کرده‌اند و شهرها خالی از سکنه شده‌اند.

این سریال بسیار خوش ساخت و جذاب از ترکیه است که این بار بر خلاف رویه ی معمولی سریال های ترکیه ای، موضوعی علمی تخیلی در راستای شعارهای محیط زیستی را سوژه خود قرار داده است. سریال  قابلیت‌های زیادی از بابت قصه‌گویی و نکات فنی و همچنین شخصیت‌پردازی و بازیگری هم دارد و به استانداردهای روز دنیا در ژانر علمی تخیلی کاملاً نزدیک است.


سریال بینوایان

درباره سریال بینوایان

«بینوایان» مینی‌سریالی درام، تاریخی و عاشقانه، محصول مشترک کمپانی‌های «بی‌بی‌سی استودیوز»، «لوک‌اوت پوینت» و «سی‌.زد‌.ای‌.آر» است که از دسامبر ۲۰۱۸ تا فوریه ۲۰۱۹ از شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی وان» پخش شده و بازیگرانی چون «لی‌لی کالینز»، «دومینیک وست»، «الیویا کلمن»، «دیوید اویلوو»، «الی بمبر»، «جانی فلین»، «جاش اوکانر» و «ارین کلیمن» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این مینی‌سریال که با اقتباس از رمان مشهور «بینوایان» به قلم «ویکتور هوگو» ساخته شده، نقد‌های مثبتی را از سوی بسیاری از منتقدان دریافت کرده‌است. «الکساندرا پولارد» منتقد روزنامه «ایندیپندنت»، هنرنمایی «لی‌لی کالینز» در این مینی‌سریال را مورد ستایش قرار داده و خاطر نشان کرده که این بازیگر بریتانیایی، با اقتدار و با ظرافت در نقش خود ظاهر شده‌است.

مردی به نام «ژان والژان» که به دلیل ارتکاب یک جرم ناچیز، چندین سال از عمر خود را پشت میله‌های زندان سپری کرده‌، پس از آزادی درگیر ماجراهایی می‌شود که…

امتیاز :‌ ۷.۸ از ۱۰ در imdb


سریال رستگاری

درباره سریال رستگاری

سریال رستگاری، مینی سریالی جنایی، درام و رازآلود، محصول سال ۲۰۲۲ کشورهای انگلستان و ایرلند است. بازیگرانی چون پائولا مالکومسان، ابی فیتز، ایوان اوکانور، مو دانفورد، تادیا گراهام، کیث مک ‌ارلین، شیوون مکسوینی و اسکات گراهام در سریال رستگاری به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه : کولت کانینگهام یک کارآگاه خصوصی است که تلاش می کند تا کار خود را به درستی انجام دهد و هیچوقت ناامید نشود. او به زودی جسد زنی جوان را کشف می کند که…

امتیاز :‌ ۷.۳ از ۱۰ در imdb


سریال هندی اهالی گلابز و تفنگ ها

داستان سریال

در شهر گلاب گنج که کارتل های موادمخدر سلطه دارند، معامله تریاکی باعث می شود یک افسر پلیس و یک مکانیک عاشق درگیر هرج و مرج های آن شوند. «اسلحه ها و اهالی گلاب گنج»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

درباره سریال

سریال اسلحه ها و اهالی گلاب گنج Guns and Gulaabs محصول کشور هند و در ژانر جنایی ، رمانتیک می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. در سریال اسلحه ها و اهالی گلاب گنج بازیگرانی چون Goutam Sharma، Krish Rao، T.J. Bhanu، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

امتیاز :‌ ۸ از ۱۰ در imdb


سریال زیبابین

سریال «زیبا بین» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این سریال محصول ۲۰۲۳ آمریکا، قرار است از شبکه تماشا پخش شود.

مدیر دوبله این سریال امیر حکیمی است. شیلا آژیر، ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی جلیلی باله، محمدرضا حسینیان، سیما رستگاران، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، فاطمه شعشعانی، بهروز علیمحمدی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، مهرتاش اسفندیار، علی همت مومیوند، حسین نورعلی، نازنین یاری و امیر حکیمی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این فصل از سریال از این قرار است که: لئو پاپ قصد دارد با کمک تیم خود که هر کدام در زمینه‌ی خاصی از سرقت مهارت دارند، اوراق‌ بهادارِ یکی از بزرگ ترین شرکت های امنیتی و مالی شهر را بدزدند. تیم لئو نمی‌دانند که او انگیزه‌ای شخصی نیز برای این دزدی دارد اما آن‌ها در‌ نهایت از طرف سهامداران شرکت رودست می‌خورند و نقشه‌شان شکست می‌خورد.

نوع روایت خاص و متقاطع سریال در نوع خود خلاقیت هایی دارد و در عین حال این نوع روایت تعلیق و هیجان زیادی را به اثر تزریق می کند. کارگردانی و بازی بازیگران هم مکمل روایت شده تا در مجموع اثری در نوع خود تماشایی و جذاب شکل بگیرد. سریال نامزد ۲ جایزه در جشنواره های تلویزیونی برای بازیگری شده است.


سریال های خارجی جدید دیگری نیز در حال دوبله هستند و بزودی برای پخش آماده خواهند شد.

همچنین در کنار این سریال ها،سریال هایی مانند فرار از زندان، سرقت پول،خانه کوچک،تحت نظر،پروفسور و … نیز به مرور در کنداکتور قرار میگیرند.

مهدی

1 نظر

  • .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.