سری جدید مجموعه “بانی خرگوشه” برای شبکه پنج دوبله شد

 سری جدید مجموعه “بانی خرگوشه” برای شبکه پنج دوبله شد

FTD ،سری جدید مجموعه “بانی خرگوشه” برای شبکه پنج دوبله شد

این مجموعه پویانمایی در گونه ماجراجویی محصول آمریکا و اسپانیا در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید

کانال ما در روبیکا را دنبال کنید


سری جدید مجموعه “بانی خرگوشه” برای شبکه پنج دوبله شد

این مجموعه پویانمایی در گونه ماجراجویی محصول آمریکا و اسپانیا در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

در این پویا نمایی بانی خرگوشه، دافی داک، پورکی پیگ و بسیاری دیگر از شخصیت‌های کلاسیک لونی تونز با الهام از داستان کلاسیکشان، ماجرا‌های جدیدی دارند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس صداگذاری، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ پنج برای مخاطبان پخش شود.


انیمیشن کارتونی “باگز بانی” یا “نمایش باگز بانی” در سبک کمدی – سرگرمی – ماجراجویی به کارگردانی فریز فرلنگ ، چاک جونز و روبرت مک کیمسون ، محصول کشور آمریکاست که در سال ۱۹۶۰ منتشر شد. باگز بانی یکی از معروف ترین و بامزه ترین خرگوش های دنیاست که در بسیاری از انیمیشن های سینمایی و سریالی ، انیمیشن های کوتاه ، کتاب های مصور ( کمیک بوک ) و گرافیکی ، کتاب های کودکانه ، نمایش های موزیکال ، بازی های کامپیوتری و پارک های تفریحی حضور داشته و به یک شمایل فرهنگی و نماد سرگرمی در کشور آمریکا تبدیل شده است. این شخصیت انیمیشنی توسط کمپانی کارتون های برادران وارنر – وارنر بروس Warner Bros. Cartoons در سال ۱۹۳۸ میلادی خلق شد و از آن زمان تاکنون محبوبیت خود را به خوبی حفظ کرده و جوایز متعددی از جمله جایزه آکادمی اسکار را از آن خود کرده است. در خلاصه داستان این انیمیشن سرگرمی کمدی آمده است ؛ “باگز بانی” یک خرگوش خاکستری رنگ بسیار بازیگوش است که گاهی اوقات بدجنس و خبیث شده و دوستان خود و افراد دیگر را آزار می دهد. این خرگوش بازیگوش به همراه دوستان خود “دافی اردکه” ، “پارکی خوکه” ، “المر فود” ، “شیطان تاسمانی” ، “توییتی” قناری زرد رنگ و “سیلوستر” گربه لوس و شکمو ، ماجراجویی های هیجان انگیزی را تجربه کرده و در این ماجراجویی ها با اتفاقات بسیار خنده دار و بامزه ای مواجه می شود…

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.