سلام آقای مدیر از شبکه تماشا پخش می شود

 سلام آقای مدیر از شبکه تماشا پخش می شود

FTD ،سلام آقای مدیر از شبکه تماشا پخش می شود

سریال سلام آقای مدیر از ۲۹ مهر ماه روی انتن شبکه تماشا خواهد رفت

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

کانال ما در روبیکا را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید


سلام آقای مدیر از شبکه تماشا پخش می شود

این سریال از ۲۹ مهر ماه هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه تماشا می رود

تکرار این سریال در ساعات ۵ صبح ، ۱۱ و ۱۷ پخش خواهد شد

سلام آقای مدیر سریالی است به کارگردانی و نویسندگی علیرضا توانا و تهیه کنندگی منوچهر شاهسواری که در سال ١٣٩٨ از شبکه دو سیما پخش شد.

بازیگران : روزبه ححصاری ، ارسلان قاسمی ، داریوش فرهنگ ، علیرضا اوسیوند ، اتابک نادری ، کاظم بلوچی و …

این سریال ۳۰ قسمت دارد


شبکه تماشا به عنوان بیستمین شبکه در روز پنجشنبه سی ام آذر ماه ۹۱ از طریق فرکانس ۵۷۸ مگاهرتز (کانال ۳۴) در سیستم دیجیتال تهران قابل دریافت شد و تا روز ۵ دی ۱۳۹۱ اقدام به پخش آنونس‌ها و تبلیغ سریال‌های آینده خود نمود.

شبکه تماشا در روز ۵ دی ۱۳۹۱ با پخش سریال‌های مدیر کل ، متشکرم، دوران سرکشی و دوران کهن و نابرده رنج با مدیریت “کامبیز اخوان صفا “پخش آزمایشی خود را آغاز کرد و به جمع شبکه‌های بیست‌گانه تلویزیون سیمای جمهوری اسلامی ایران پیوست و برای مردم تهران و جنوب استان تهران و برخی مناطق استان قم با استفاده از گیرنده‌های دیجیتال قابل دریافت شد. این شبکه در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۹۱ در ساعت ۱۱ در فرستنده اول دیجیتال (TS 1) در سراسر کشور قابل دریافت شد و در ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۱ با حضور رئیس سابق صدا و سیما سید عزت‌الله ضرغامی و رئیس‌جمهور وقت محمود احمدی‌نژاد پخش رسمی ۲۴ ساعته خود را در ساختمان ۱۲ اسفند آغاز کرد.

ادغام شبکه‌ های تماشا و نمایش

با روی کار آمدن “محمد سرافراز “رئیس صدا و سیما و شعار کوچک سازی صدا و سیما و بهینه‌سازی پخش دیجیتال، پس از دو سال تمام، فعالیت ۲۴ ساعته، از ساعت ۲۳:۵۸:۴۱ روز چهارشنبه بیست و ششم آذر ۱۳۹۳، پخش برنامه‌های شبکه تماشا به یک‌باره و در میانه پخش برنامه “سکانس تماشایی ” سریال رابینسون کروزو متوقف شد و شبکه تماشا با شبکه نمایش ادغام و برنامه‌های شبکه نمایش از طریق آن تقویت گردید.از آن پس، ادامه سریال‌های این شبکه از طریق شبکه نمایش دنبال و شبکه نسیم جایگزین این کانال شد.

افتتاح مجدد

با استعفای محمد سرافراز از ریاست سازمان که باعث انحلال این شبکه شده بود با روی کار آمدن عبدالعلی علی عسگری رئیس جدید صدا و سیما، سرانجام <<شبکه تماشا >> در روز ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۵، با کیفیت HD در ساعت ۱۴ در فرستنده سوم دیجیتال (TS 3) افتتاح مجدد شد.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.