فصل پنجم نون خ برای نوروز ۱۴۰۳ساخته می شود؟

 فصل پنجم نون خ برای نوروز ۱۴۰۳ساخته می شود؟

FTD ،فصل پنجم نون خ برای نوروز ۱۴۰۳ساخته می شود؟

مهدی فرجی تهیه کننده نون خ اعلام کرد : رییس صداوسیما برای نوروز ۱۴۰۳ به ما ساخت فصل پنجم نون خ را سفارش دادند

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید


فصل پنجم نون خ برای نوروز ۱۴۰۳ساخته می شود؟

تهیه کننده نون خ اعلام کرد : رییس صداوسیما برای نوروز ۱۴۰۳ به ما ساخت فصل پنجم نون خ را سفارش دادند.

مهدی فرجی گفت : پیمان جبلی به ما فصل پنجم سریال نون خ را برای پخش در سال ۱۴۰۳ سفارش داده است

او ادامه داد : کار با قومیت ها می تواند بسیار دلنشین باشد و موفقیت آدم را تضمین کند ، دکتر جبلی از ما خیلی حمایت کردند و به ما کمک کردند و اشاره کردند به قومیت ها باید خیلی بیشتر از این دیده بشوند


نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که تاکنون ۴ فصل از این سریال ساخته شده است. نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. «نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. سریال نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۸ بود. این سریال در سه فصل در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما و شبکه تماشا پخش شده است و فصل چهارم آن هم‌اکنون در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲ در حال پخش است. همچنین این سریال سه سال از پربیننده‌ترین سریال‌های نوروزی صدا و سیما بوده‌است.

فصل اول

فصل اول مجموعه تلویزیونی نون خ است که از ۱ فروردین ۱۳۹۸ بخش شد. نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی و محمد تنابنده است.

تیتراژ سریال «نون خ» در فصل اول را حسین صفامنش خواند و بسیار هم مورد توجه قرار گرفت.

خلاصهٔ داستان

این سریال، داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) صاحب یک کارگاه فرآوری تخمهٔ آفتاب‌گردان است. او ۴ دختر و یک نوه دارد. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند.
در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته‌است و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند.

فصل دوم

فصل دوم مجموعه تلویزیونی نون خ است که از ۲۲ فروردین تا ۴ اردیبهشت۱۳۹۹، پیش از ماه رمضان، به روی آنتن شبکه یک رفت.

نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی و مصطفی تنابنده است که فصل نخست آن در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد.

فصل دوم این مجموعه توانست نظر مثبت مخاطبان و منتقدین زیادی را به خود جلب کند.

فصل سوم

فصل سوم مجموعه تلویزیونی نون خ است که در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شد.نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی که فصل نخست آن در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد.

زبان بازیگران این سریال فارسی با لهجه کرمانشاهی هست، اما از ترانه های کردی سورانی و ترکمنی و لباس مردم مناطق کردنشین استان کردستان و آذربایجان غربی استفاده شده‌است. فصل سوم سریال «نون. خ» در سال ۱۳۹۹ ساخته شده و به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نوروزی ۱۴۰۰ تلویزیون ایران تبدیل شد.

فصل چهارم

در فصل چهارم به سراغ شکار گرگ‌ها رفته‌است. در فصل چهارم سریال نون خ گاو و گوسفندان روستاییان با حمله گرگ‌ها تار و مار می‌شوند و بزرگان ده برای تغییر شرایط شکار گرگ‌ها را پیشنهاد می‌کنند اما خودشان به دلایلی موفق به شکار نمی‌شوند و به همین خاطر تصمیم به استخدام شکارچی از ده بالا می‌گیرند، با این کار اختلافات قدیمی بین دو روستا سرباز کرده و ماجراهای جذابی شروع می‌شود.

مهدی

7 نظرات

  • اگه فصل بعدی ساخته بشه خیلی عالیه

  • موفقیت و استقبال قسمت‌های بعدی مثل قسمت‌های اولیه نیست.بعضی وقتها در اوج خداحافظی کردن بهتر ازاین هست که بیننده رغبتی به تماشای فیلم نداشته باشد.

  • موفقیت و استقبال قسمت‌های بعدی مثل قسمت‌های اولیه نیست.بعضی وقتها در اوج خداحافظی کردن بهتر ازاین هست که بیننده رغبتی به تماشای فیلم نداشته باشد.

    • ببین تا هزار سال باهات موافقم من عاشق ۳فصل نون خ ولی از این فصل خوشم نیومد به نظرم انقدر ادامه میذن مثل پایتخت بشه

  • یه قسمت فصل جدید دیدم یاد محله گل بلبل عمو پورنگ افتادم دیگ نگاه ن

  • فصل چهار واقعا ..شره

  • همی فصل های نون خ زیبا بود
    فصل ۴ . ۱۰ میلیون بازید کننده داشته
    ولی قول میدم اگفصل ۵ ساخته بشه بالای ۱۵ یا ۲۰ میلیون نفر میبینن
    اونم توی این وضعیت تلوزیون که هیچ فیلم طنزه تازه نداره
    جز جز نون خ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.