فیلم برداری جوکر ۲ به پایان رسید

 فیلم برداری جوکر ۲ به پایان رسید

FTD ،فیلم برداری جوکر ۲ به پایان رسید

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید


فیلم برداری جوکر ۲ به پایان رسید

فیلم Joker: Folie à Deux به کارگردانی تاد فیلیپس در تاریخ ۱۳ مهر سال ۱۴۰۳ اکران خواهد شد.


شخصیت جوکر یکی از نمادین‌ترین و ماندگارترین شخصیت‌های کتاب‌های کمیک، فیلم‌ها و سریال‌ها به شمار می‌رود و در طی سال‌ها توسط بازیگران برجسته‌ای همچون جک نیکلسون (Jack Nicholson)، مارک همیل (Mark Hamill) و هیث لجر (Heath Ledger) به تصویر کشیده شده است.

یکی دیگر از بازیگرانی که موفق شد نقش‌آفرینی خیره‌کننده‌ای در نقش جوکر داشته باشد، واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) بود که برای نقش‌آفرینی خود در فیلم جوکر (Joker) سال ۲۰۱۹ میلادی برنده جایزه اسکار شد. کارگردانی این فیلم را تاد فیلیپس (Todd Phillips) برعهده داشت و توانست به فروش میلیارد دلاری در گیشه دست پیدا کند.

در پی موفقیت بسیار بزرگ فیلم در گیشه و همچنین پایان نسبتا باز آن، شایعات در مورد ساخت دنباله‌ای برای آن بر سر زبان‌ها افتاد. حالا تاد فیلیپس با انتشار تصویری از واکین فینیکس در حال خواندن فیلم‌نامه فیلم جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie a Deux) رسما ساخت فیلم «جوکر ۲» را تایید کرد. فیلم‌نامه این فیلم همانند اثر قبلی توسط تاد فیلیپس و اسکات سیلور (Scott Silver) نگارش شده است. حالا باید دید که آرتور فلک این بار چه آشوبی در شهر گاتهام برپا می‌کند. در ادامه هر آنچه که باید از فیلم «جوکر ۲» بدانید، قرار دارد.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.