فیلم های سینمایی شبکه یک در نوروز ۱۴۰۳

 فیلم های سینمایی شبکه یک در نوروز ۱۴۰۳

فیلم های سینمایی شبکه یک در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش فناوری و تلویزیون دیجیتال،در این پست لیست و روز پخش فیلم های سینمایی شبکه یک سیما را قرار داده ایم.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی به آیدی FTDigital@ دنبال کنید


فیلم های سینمایی شبکه یک در نوروز ۱۴۰۳

در این پست لیست و روز پخش فیلم های سینمایی شبکه یک سیما را قرار داده ایم.

همچنین طرح گرافیکی فیلم های سینمایی شبکه ها در فضای مجازی ما قرار خواهد گرفت.

چهارشنبه ۱ فروردین :

فیلم ایرانی هناس محصول سال ۱۴۰۱‌، ساعت ۲۳:۴۵ اولین روز سال ۱۴۰۳ از شبکه یک پخش خواهد شد.

فیلم های سینمایی شبکه یک تکرار ندارند.

داستان فیلم هناس

فیلم «هناس»، روایتی متفاوت از زندگی شهید هسته ای، داریوش رضایی نژاد، است. شهره همسر او به خاطر تهدیدهایی که متوجه خانواده اش است، عاشقانه خود را به آب و آتش می زند تا زندگی اش را از تشویش و آشفتگی نجات دهد.

درباره فیلم هناس

فیلم هناس به کارگردانی حسین دارابی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این فیلم مریلا زارعی، بهروز شعیبی، وحید رهبانی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی، امین میری و علیرضا نایینی به هنرمندی پرداخته‌اند.


پنجشنبه ۲ فروردین :

فیلم جدید و خارجی خاکسپاری ساعت ۲۳:۴۵ پخش می شود.

این فیلم محصول ۲۰۲۳ آمریکا است.

داستان فیلم خاکسپاری

«خاکسپاری» که برگرفته از اتفاقات واقعی است، داستان صاحب یک بنگاه کفن و دفن است که برای نجات کسب و کار خانوادگی خود از دست شرکتی بزرگ دست به دامان یک وکیل می شود. آن دو در این مسیر بی عدالتی ها، نژادپرستی ها و قدرت طلبی های بسیاری را آشکار می کنند.

درباره فیلم خاکسپاری

فیلم خاکسپاری به کارگردانی مگی بتس در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم جیمی فاکس، تامی لی جونز، جرنی اسمالت، آلن راک و مامودو آتیه به هنرمندی پرداخته‌اند.


جمعه ۳ فروردین :

فیلم زاده شده برای پرواز ساعت ۲۳:۴۵ سوم فروردین پخش می شود.

این فیلم محصول ۲۰۲۳ چین است.

داستان فیلم

در فیلم زاده شده برای پرواز : تیم عملیات ویژه به رهبری خلبانان برگزیده ماموریت دارند جت های جنگنده جدید را آزمایش کنند. آن ها با انجام پروازهای آزمایشی یکی پس از دیگری، ظرفیت خود و آسمان را محک می زنند.

درباره فیلم

فیلم زاده شده برای پرواز Born to Fly محصول کشور چین و در ژانر اکشن ، درام می‌باشد و به کارگردانی Xiaoshi Liu در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. در فیلم زاده شده برای پرواز بازیگرانی چون Jun Hu، Yibo Wang، Yosh Yu، و… به ایفای نقش پرداخته اند.


شنبه ۴ فروردین :

فیلم عملیات ناپلئون Operation Napoleon 2023 ساعت ۲۳:۴۵ پخش خواهد شد.

این فیلم محصول ۲۰۲۳ آلمان و ایسلند است.

داستان فیلم : یک خانم وکیل به قتلی متهم می شود که مرتکب نشده و پایش به دسیسه ای بین المللی باز می شود. تنها راه نجات او برملا کردن راز یک هواپیمای قدیمی آلمانی از جنگ جهانی دوم است که در بزرگ ترین یخچال طبیعی ایسلند کشف شده است.

درباره فیلم : فیلم عملیات ناپلئون Operation Napoleon محصول کشور آلمان و در ژانر هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Óskar Thr Axelsson در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. در فیلم عملیات ناپلئون بازیگرانی چون Iain Glen، Jack Fox، Vivian Ólafsdóttir، و… به ایفای نقش پرداخته اند.


یکشنبه ۵ فروردین :

فیلم ایرانی مصلحت که محصول ۱۳۹۹ است در ساعت ۲۳:۴۵ پخش می شود.

چکیده داستان : فضای فیلم مصلحت در سال‌های اول بعد از انقلاب و برگرفته از یک ماجرای واقعی است. داستان از آنجایی آغاز می‌شود که «مهدی» پسر آیت‌الله مشکاتیان که یکی از مقامات بلندپایه‌ی قوه‌ی قضائیه است، مرتکب قتل می‌شود، اما از پذیرفتن آن سر باز می‌زند و اطرافیان پدرش به خاطر «مصلحت» انقلاب، سعی می‌کنند کس دیگری را به جای او متهم جلوه دهند.


دوشنبه ۶ فروردین :

فیلم سینمایی برهوت در ساعت ۲۳:۴۵ روی آنتن شبکه یک می رود.

این فیلم محصول دانمارک است.


سه شنبه ۷ فروردین :

فیلم سینمایی تلافی ساعت ۲۳:۴۵ از شبکه یک پخش می شود.

این فیلم محصول ۲۰۲۳ آلمان و فرانسه است.


چهارشنبه ۸ فروردین :

فیلم سینمایی جدید سرقت ساعت ۲۳:۴۵ هشتم فروردین پخش می شود.

این فیلم محصول ۲۰۲۴ آمریکا است.

داستان فیلم سرقت:

یک سارق خبره و نامزد سابقش به کمک هم تلاش می کنند چندین شمش طلا را به ارزش صد میلیون دلار که در حال انتقال از طریق یک هواپیمای مسافربری است، بربایند.

درباره فیلم سرقت:

فیلم سرقت به کارگردانی اف. گری گری در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم کوین هارت، گوگو ماتا را، سم ورثینگتون، وینسنت دن آفریو، اورسولا کوربیرو و بیلی مگنوسن به هنرمندی پرداخته‌اند.


پنجشنبه ۹ فروردین :

فیلم سینمایی تندر که محصول ۲۰۲۲ کانادا است ساعت ۲۳:۴۵ نهم فروردین پخش می شود.

شنبه ۱۱ فروردین :

فیلم ایرانی اخت الرضا محصول ۱۴۰۱ ایران روز یازدهم فروردین پخش خواهد شد.

دوشنبه ۱۳ فروردین :

فیلم ایرانی ضد که محصول ۱۴۰۰ است روز سیزدهم فروردین پخش می شود.

چهارشنبه ۱۵ فروردین :

فیلم فرانسوی پدر و سرباز که محصول ۲۰۲۲ است در روز پانزدهم فروردین از شبکه یک پخش خواهد شد.

پنجشنبه ۱۶ فروردین :

فیلم ایرانی بازمانده ساعت ۲۳:۴۵ شانزدهم فروردین روی آنتن شبکه یک می رود.

جمعه ۱۷ فروردین :

فیلم سینمایی جدید پول مردم روز هفدهم فروردین ساعت ۲۳:۴۵ پخش خواهد شد.

این سینمایی در گونه زندگی نامه، کمدی و درام محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: با تشویق یک اینفلوئنسر یوتیوب (کیت)، سهام‌داران خرد و مردم عادی، سهامِ یک شرکت در آستانه ورشکستگی را می‌خرند و ارزش این سهام، رشد فزاینده‌ای می‌کند.این موضوع موجب شکست و ضرر صندوق‌های تامینی و سرمایه‌گذاران کلان و خصوصی آمریکایی می‌شود.

آن‌ها سعی در مقابله دارند، اما موفق نمی‌شوند و با ثروتمند شدن مردم، شرکت‌های کلان خصوصی ضرر‌های هنگفتی می‌کنند.


شنبه ۱۸ فروردین :

فیلم جدید جنگجویان دلیر ساعت ۲۳:۴۵ هجدهم فروردین پخش می شود.

این سینمایی در گونه اکشن، تاریخی و جنگی محصول چین در سال ۲۰۲۱ قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: بعد از کشته شدن فرمانده گوان‌یو در جنگ با فرمانده لو منگ، پسر گوان‌یو که گوان ژینگ نام دارد به خون‌خواهی از پدرش برمی‌خیزد. اما فرمانده لیو بی با اقدام عجولانه‌ی او به خصوص که ارتش در موقعیت خوبی قرار ندارد مخالفت می‌کند. گوان ژینگ ارتش را ترک کرده و به طور انفرادی به مدت دو سال به دنبال راهی برای نفوذ به قلعه‌ی دشمن می گردد. در نهایت او با نقشه‌ای که یکی از معماران قلعه به او می‌دهد به سراغ لیو بی می‌رود. لیوبی او و سه تن دیگر از ژنرال‌های زبده‌اش را به ماموریت باز کردن قلعه برای ارتش لیو بی می‌کند. اما گوان ژینگ در درون قلعه درمی‌یابد که گول خورده‌اند و معماری که نقشه‌ی قلعه را به گوان زینگ داده است از افراد لو منگ بوده است. گوان‌ ژینگ از قلعه فرار می‌کند و درنهایت ارتش لیوبی با تیزهوشی گوان ژینگ که در حین فرار از قلعه به مرکز استراتژیک آن پی برده است موفق به فتح قلعه و از بین بردن فرمانده منگ لو و ارتشش می‌شود.


یکشنبه ‌۱۹ فروردین :

فیلم جایی در انتهای ریل ها ساعت ۲۳:۴۵ روز نوزدهم فروردین از شبکه یک پخش خواهد شد.

داستان فیلم:

جورجینا آموزگار کلاسی است که در روستایی در مکزیک داخل یک واگن برگزار می شود. او می خواهد هرطور که شده در زندگی دانش آموزان خود تغییری ایجاد کند.

درباره فیلم:

فیلم جایی که ریل ها به پایان می رسند به کارگردانی ارنستو کونترراس در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور مکزیک و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم آدریانا بارازا، فاطیما مولینا، گیرمو ویلگاس، بلانکا گوئرا و جرو مدینا به هنرمندی پرداخته‌اند.


دوشنبه ۲۰ فروردین :

فیلم جدید تمام وقت ساعت ۲۳:۴۵ روز بیستم فروردین روی آنتن می رود.

داستان فیلم تمام وقت

زنی که پس از مدت ها جستجو به دنبال کار بالاخره به مصاحبه کاری شغل مناسبی دعوت می شود، با مشکلات اعتصاب همگانی خطوط حمل و نقل مواجه می شود. «تمام وقت»، برنده جوایز بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن از جشنواره ونیز ۲۰۲۱ و جوایز بهترین موسیقی و تدوین از جشنواره سزار فرانسه ۲۰۲۳ شده است.

درباره فیلم تمام وقت

فیلم تمام وقت به کارگردانی اریک گراول در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور فرانسه و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم لوری کالامی، ان سوآرز، جنویو منه، نولان اریزمندی و ساشا لومتخ کریماسکی به هنرمندی پرداخته‌اند.


چهارشنبه ۲۲ فروردین :

فیلم اتاق شگفتی ها در این شب و ساعت ۲۳:۴۵ پخش خواهد شد.

ین سینمایی در گونه درام محصول فرانسه در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

این فیلم ماجرای مادری است که زندگی خوبی با پسرش دارد اما روزی پسرش بر اثر تصادف به کما می‌رود. مادر در اتاق پسرش دفترچه‌ای پیدا می‌کند که در آن ۱۰ آرزوی خود را یادداشت کرده. مادر تصمیم می‌گیرد که هر روز یکی از این خواسته‌ها را انجام دهد.


پنجشنبه ۲۳ فروردین :

فیلم هندی سرباز ساعت ۲۳:۴۵ بیست و سوم فروردین پخش می شود.

داستان فیلم سرباز

مردی با انگیزه انتقام شخصی به دنبال اصلاح جامعه است و در مقابل تبهکار بزرگی می ایستد که مایه رنج و عذاب عده زیادی شده است.

درباره فیلم سرباز

فیلم سرباز به کارگردانی اتلی در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، نایانتارا، ویجی ستوپاثی، دیپیکا پادوکن و سانجی دات به هنرمندی پرداخته‌اند.


جمعه ۲۴ فروردین :

فیلم ایرانی سوییپر در این شب و ساعت ۲۳:۴۵ پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «سوییپر»،رضا بازیکن تیم فوتسال نوجوانان یکی از شهرستان‌های استان کرمان است. با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های ورزشی، تیمشان از بین می‌رود. در همین ایام مشکلی برای برادر یکی از دوستانش که کشاورز است، پیش می‌آید. رضا با کمک هم‌تیمی‌های خود تلاش می‌کنند تا چالش به وجود آمده را حل کند.

این فیلم محصول ۱۴۰۱ است.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.