معرفی ۵ مدل از برترین تلویزیون ارزان و با کیفیت

 معرفی ۵ مدل از برترین تلویزیون ارزان و با کیفیت

معرفی 5 مدل از برترین تلویزیون ارزان و با کیفیت

معرفی ۵ مدل از برترین تلویزیون ارزان و با کیفیت

با توجه به فناوری‌های جدید، صنعت طراحی و تولید تلویزیون در جهان به سرعت در حال پیشرفت است به طوری که برندهای مطرح در این زمینه همواره در حال طراحی مدل‌هایی بر اساس جدیدترین فناوری‌ها هستند. بدون شک هر چه یک تلویزیون به فناوری‌های پیشرفته‌تری مجهز باشد، هزینه بیشتری برای خرید آن باید پرداخت کرد. اما مدل‌هایی نیز وجود دارند که علی‌رغم قیمت ارزان از امکانات و فناوری‌های بسیار خوبی بهره می‌برند و برای افرادی که می‌خواهند تلویزیون خود را به‌روز کنند انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند.

ارزان‌ترین تلویزیون‌های بازار

در میان مدل‌های متنوع تلویزیون موجود در بازار، مدل‌هایی وجود دارد که از کیفیت تصویر بسیار خوب و امکانات متعددی برخوردار هستند به طوری که می‌توان با صرف یک هزینه معقول و کم، یکی از آن‌ها را برای خرید انتخاب کرد. در ادامه با تعدادی از این مدل‌ها آشنا می‌شویم.

تلویزیون سامسونگ مدل TU7100

به جرأت می‌توان لقب ارزان‌ترین تلویزیون ۴K سامسونگ را به این مدل داد. این تلویزیون هوشمند دارای سیستم‌عامل اختصاصی سامسونگ یعنی تایزن است که با یک رابط کاربری زیبا همراه شده است. این تلویزیون مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی است و دارای رزولوشن ۴K است که توانایی بسیار خوبی در نمایش فرمت‌های HDR دارد. البته نسبت کنتراست صفحه‌نمایش این تلویزیون نسبت به تلویزیون‌های OLED یا QLED کمتر است اما توانایی بالای آن در نمایش عمق رنگ مشکی باعث شده است که تصاویر از وضوح

و جزئیات بسیار خوبی برخوردار باشند و به همین دلیل تلویزیون سامسونگ مدل TU7100 را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها در بین تلویزیون‌های ارزان قیمت در بازار دانست.

  • تلویزیون ال‌جی مدل UM7340

یکی دیگر از ارزان ‌ترین تلویزیون‌ های بازار توسط برند ال‌جی طراحی و تولید شده است. در طراحی این تلویزیون از پنل IPS برای صفحه‌نمایش استفاده شده است که از زمان پاسخگویی خوب و زاویه دید گسترده برخوردار است. این تلویزیون به پردازنده ۴ هسته‌ای مجهز شده است و از فناوری‌های True Color Accuracy و ۴H Upscaler برای افزایش کیفیت Full HD تا حد ۴K بهره می‌برد. این تلویزیون برای پخش صدا از فناوری پیشرفته HEVC بهره می‌برد که با سیستم‌عامل هوشمند webOS همراه شده است.

تلویزیون سونی مدل ۴۹X7000G

معمولاً تلویزیون‌هایی که توسط کمپانی سونی طراحی و تولید می‌شوند، در مقایسه با تلویزیون‌های هم‌رده خود از سایر مدل‌ها از دقت رنگ بالاتری برخوردار بوده و همچنین قیمت بالاتری نیز دارند. این مدل از تلویزیون‌های سونی جزو تلویزیون‌های میان‌رده این برند است که در سال ۲۰۱۹ و با کیفیت تصویر ۴K به بازار عرضه شده است. نور پس‌زمینه Edge، فناوری TRILUMINOS، فناوری Live Color که با طیف وسیعی از رنگ‌ها و سایه‌ها باعث به وجود آمدن رنگ‌های طبیعی و زنده می‌شود از ویژگی‌ها و امکانات این تلویزیون است که آن را به یکی از بهترین گزینه‌های خرید تبدیل کرده است.

  • تلویزیون هایسنس مدل B8000

این تلویزیون که توسط برند چینی هایسنس طراحی و تولید شده است به موتور پردازنده Hi-View Engine Pro مجهز شده است که می‌تواند از طریق افزایش کیفیت همه محتواها از SD به ۴K بهترین کیفیت تصویر را به ارمغان آورد. پشتیبانی از فناوری HEVC، Dolby Vision و Dolby Atmos از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون میان‌رده و ارزان قیمت در بازار است.

  • تلویزیون اسنوا مدل SLD-50SA1260U

این تلویزیون هوشمند که از سیستم‌عامل اندروید برخوردار است با قابلیت‌هایی چون کیفیت تصویر Ultra HD-4K، استاندارد  صوتی دالبی و دیجیتال و … یکی از ارزان‌ترین تلویزیون‌های بازار لقب گرفته است.

جمع‌بندی

برای به‌روز کردن تلویزیون مطابق با فناوری‌های جدید نیازی به صرف هزینه‌های گزاف نیست و می‌توان با کمی جستجو در بازار مدل‌هایی را پیدا کرد که در عین قیمت ارزان از قابلیت‌های پیشرفته برخوردار هستند.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.