معرفی ۵ مدل برتر تفنگ ساچمه ای

 معرفی ۵ مدل برتر تفنگ ساچمه ای

معرفی ۵ مدل برتر تفنگ ساچمه ای

در این بخش به معرفی ۵ مدل برتر تفنگ ساچمه ای می پردازیم که برای هر پسری جذابیت دارد. معمولات آقا پسرها از سنین ۵ سالگی به استفاده از این وسایل بازی علاقه نشان می دهند و از آن ها در ساعات تفریح خود استفاده می کنند.

 این تفنگ ها در مدل های متنوعی وارد بازارهای فروش شده و هر یک از آن ها ویژگی های به خصوصی را به خود اختصاص داده اند. شما می توانید، در میان آن ها جست  و جو کرده و با در نظر گرفتن شرایط سنی و علاقه مندی های کودک خود، یک مدل را انتخاب کنید.

 تفنگ‌ ساچمه ای ایرسافت گان سی ۱۸

در میان انواع تفنگ ساچمه ای مدل های کلت همیشه از جایگاه به خصوصی برخوردار بوده اند. این تفنگ های شیک و با کیفیت، از مزایای بسیار زیادی برخوردار هستند و برای شرکت در بازی های گروهی و انفرادی پسرها مناسب خواهند بود. این تفنگ ها با استفاده از متریال فلزی تولید شده و کیفیت قابل توجهی در بخش بدنه دارند.

تیرهای این تفنگ ها اغلب پلاستیکی هستند و به همین خاطر خطری برای کودکان محسوب نمی شوند. در معرفی ۵ مدل برتر تفنگ ساچمه ای به مشخصه ها و ویژگی های این محصولات توجه خاصی می شود. برخی از مشخصه های این محصولات را در زیر مشاهده می کنید:

  1. در این تفنگ ها از فشار باد برای شلیک ساچمه استفاده می شود.
  2. وزن این محصول ۵۰۰ گرم است که برای استفاده بچه های خیلی کوچک مناسب نیست.
  3. ۳-     مکانیسم این تفنگ ها از نوع بادی است.

در ساختار بدنه این محصولات از جنس پلاستیک و چدن در ترکیب با هم استفاده شده است و به همین خاطر این محصول از نظر کیفی تایید می شود. شباهت ظاهری آن به تفنگ های واقعی اغلب سبب جلب توجه پسرها می شود. این محصول تیرها و ساچمه ها را تا ۳۰ متر نیز پرتاب می کند. استحکام بدنه و مقاومت آن از مهمترین ویژگی های تفنگ ایرسافت ۱۸ به شمار می روند.

تفنگ شات گان ۹۳

در معرفی ۵ مدل برتر تفنگ ساچمه ای سری محصولات شات گان نیز مورد توجه قرار می گیرند که یکی از بهترین انواع تفنگ های ساچمه ای به شمار می روند. خوش دست بودن این اسباب بازی های جنگی پسرانه از مهمترین خصوصیات آن ها به شمار می رود.

این تفنگ محصول کشور اسپانیا بوده و عملکرد آن به صورت ترقه ای است. این وسیله اسباب بازی ابعاد استانداردی دارد و حمل آن توسط کودک به سادگی انجام می پذیرد. با استفاده از این اسباب بازی های خاص دقت و سرعت عمل بچه ها به میزان قابل توجهی تقویت شده و هوش هیجانی آن ها افزایش می یابد. شما می توانید، در کنار این اسباب بازی های باکیفیت انواع اسباب بازی سرباز را نیز در اختیار فرزند خود قرار دهید و فضای جنگی بازی های او را بیشتر تقویت کنید.

کلت ایرسافت گان وی ۱۳

در معرفی ۵ مدل برتر تفنگ ساچمه ای، مدل کلت V13  از سری محصولات باکیفیت ایرسافت نیز مورد توجه قرار می گیرد. انواع کلت های ساچمه ای ابعاد جمع و جوری دارند و بچه ها به سادگی با آن ها بازی می کنند. این کلت ها شباهت بسیاری به تفنگ های واقعی داشته و توجه کودکان و نوجوانان را به خود جلب می کنند.

وزن این مدل اسلحه های بازی بیشتر از مدل های پلاستیکی است و به همین خاطر باید به نحوه حمل و استفاده از آن ها نیز دقت داشته باشید. وزن بالای آن ها استفاده از این محصول برای بچه های کوچک را غیر ممکن می کند. این تفنگ ها از نظر طراحی بدنه ساختار زیبایی دارند و در سه رنگ جذاب ارائه می شوند. قابلیت پرتاب ۳۰ متری این تفنگ ها نیز از مهمترین مزیت های استفاده از این اقلام به شمار می رود.

کلت ساچمه ای ایر سافت C20

انواع کلت های ساچمه ای ایرسافت هر یک از ویژگی های به خصوصی برخوردار می باشند که محصولات این برند را منحصر به فرد می کنند. در ساختار آن ها از ترکیب فلز و پلاستیک در کنار هم استفاده شده است و با مکانیسمی بادی برای بازی های جنگی به کار برده می شود. این تفنگ ها ساخت کشور چین هستند و با ابعاد ۲۶۵*۵۰*۱۷۵ ارائه می شوند.

ظاهر جذاب این مدل تفنگ نیز لذت بازی های جنگی پسرانه را چندین برابر می کند. برای استفاده از این وسایل بازی باید حتما خشاب های آن ها را پر از تیرهای پلاستیکی ساچمه ای کنید.

تفنگ ای سافت گان V17

برای معرفی ۵ مدل برتر تفنگ ساچمه ای فاکتورهای متعددی مورد توجه بوده اند. بر اساس این مولفه های مهم تفنگ V17  نیز مورد توجه قرار می گیرد و در میان بهترین تفنگ های اسباب بازی پسرانه دسته بندی می شود.

مهمترین ویژگی این تفنگ ها که در نگاه اول نظر و توجه پسر کوچولوها را به خود جلب می کند، ظاهر جذاب این محصولات است. این اسباب بازی ها یادآور اسلحه های واقعی پلیسی هستند که همه پسرها در سنین خردسالی عاشق آن ها می شوند.

کیفیت بالای بدنه این محصول نیز یک ویژگی منحصر به فرد در ساختار آن به شمار می رود. پلاستیک مقاوم به کار رفته در تولید آن کیفیت این محصول را به میزان بالایی ارتقا داده و سبب افزایش کیفیت آن می شود. این محصولات نیز در سه رنگ ارائه می شوند که هر یک از آن ها از زیبایی خارق العاده ای برخوردار هستند.

مکانیسم این محصول نیز مانند سایر تفنگ های ساچمه ای ایرسافت گان از نوع بادی است. برای استفاده از این تفنگ از تیرهای پلاستیکی استفاده می شود که خطری برای کودکان به همراه ندارند. این اسباب بازی تولید کشور هنگ کنک است که با وزن ۶۰۰ گرمی ارائه می شود.

وزن بالای این محصول حمل آن را برای بچه ها کمی دشوار می کند. به همین خاطر مخاطب اصلی این دسته از تفنگ های ساچمه ای اغلب نوجوانان هستند.

مزایای استفاده از تفنگ برای بازی های پسرانه

وسایل بازی پسرانه شامل انواع اسباب بازی های تهاجمی و جنگی هستند که با روحیه پرهیاهوی پسرها تطابق دارند! در این میان انواع تفنگ های ساچمه ای و معمولی،بیسیم اسباب بازی ،اسباب بازی های پلیسی و… دسته بندی می شوند.

این اسباب بازی ها هیجانات آقا پسرها را تخلیه کرده و قدرت تخیل آن ها را پرورش می دهند. پسرها در حین بازی با این وسایل، خود را در نقش جنگجویان قهرمان می بینند و به همین خاطر قوه تخیل آن ها هر روز بیشتر تقویت خواهد شد. هر یک از این تفنگ ها برای بازی های پر تحرک کودکانه به کار برده می شوند و بچه ها با این روش انرژی خود را به خوبی تخلیه می کنند.

جمع بندی

در این گزارش به معرفی ۵ مدل برتر تفنگ ساچمه ای پرداختیم که هر یک از آن ها در بازارهای پر فروش اسباب بازی پسرانه در دنیای امروز از جایگاه منحصر به فردی برخوردار می باشند. همچنین مشخصه های فنی این محصولات و اسباب بازی های پسرانه نیز مورد توجه قرار داشته و به خوبی شرح داده شدند. با بررسی این مقاله می توانید، تصمیم بهتری برای انتخاب این وسایل بازی کودکانه بگیرید و انواع این اسباب بازی ها را برای پسر کوچولوهای شیرین و پر هیجان خود خریداری کنید.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.