نحوه ارسال ویدیو برای برنامه جام آرزوها

 نحوه ارسال ویدیو برای برنامه جام آرزوها

FTD ،نحوه ارسال ویدیو برای برنامه جام آرزوها

شبکه تلویزیونی نسیم و فدراسیون فوتبال با برنامه تلویزیونی «جام آرزوها» به استقبال بزرگترین پویش خیریه مسئولیت اجتماعی بین‌المللی ایران می‌روند.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید

کانال ما در روبیکا را دنبال کنید


نحوه ارسال ویدیو برای برنامه جام آرزوها

شبکه تلویزیونی نسیم و فدراسیون فوتبال با برنامه تلویزیونی «جام آرزوها» به استقبال بزرگترین پویش خیریه مسئولیت اجتماعی بین‌المللی ایران می‌روند.

جناب خان با حضور در ویژه برنامه نسیمیشو که در شب یلدا پخش خواهد شد از بازگشت خود به تلویزیون خبر می دهد.

او قرار است با برنامه جام آرزو ها به تلویزیون برگردد.

در این پویش و برنامه تلویزیونی که بزودی آغاز خواهد شد و تا پایان جام ملتهای آسیا ادامه خواهد داشت، بیش از ۲۰ چهره شاخص فوتبال جهان، با امضای یادگاری روی یک توپ فوتبال، در برنامه سهیم هستند.

این توپ ویژه امضای ستارگانی همچون نیمار، زیکو، کولینا، میشاییل بالاک، رود گولیت، لوتار ماتئوس، کاناوارو، کافو، به‌به‌تو، کریستین ویری و… را روی خود دارد.

همچنین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران و هنرمندان محبوب کشور نیز به‌عنوان سفیران این پویش میزبان بزرگترین خیریه مسئولیت اجتماعی بین المللی ایران در استودیو تهران و دوحه در ایام جام ملتهای آسیا حاضر خواهند بود.

این گزارش حاکی است ساخت و تولید این برنامه به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که شکل جدید و متفاوتی از حضور چهره‌های مشهور و محبوب را در این برنامه به نمایش گذاشته و آنان را با چالش‌های مختلف، متنوع و سرگرم‌کننده در موقعیت‌هایی قرارخواهد داد تا آنان بتوانند با کسب امتیازات ویژه، آرزوهای ارسالی توسط بینندگان را انتخاب و برآورده کنند.

آرزوهایی که در این برنامه برآورده می‌شوند ویژه گروه خاصی نیست و همه می‌توانند آرزوهای خود را به «جام آرزوها» بسپارند تا شاید معجزه این جام، روی‌ای آن‌ها را تبدیل به حقیقت کند.

اگرچه اولویت برآورده کردن، با آرزوهایی خواهد بود که جنبه عمومی داشته و آرزوی اهالی یک خانواده یک محله، یک شهر و یک استان باشد.

بدین ترتیب، همه کسانی که آرزوهای کوچک و بزرگی در سر دارند، می‌توانند برای شرکت در پویش و برآورده شدن آرزوی خود، آن را روی یک توپ بنویسید و ویدیوی آن را بر روی سایت «جام آرزوها» و در قسمت ویژه «ارسال فیلم آرزوی من» بارگزاری کنند.

برنامه تلویزیونی «جام آرزوها» در ۵۲ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.


نحوه ارسال ویدیو برای برنامه جام آرزو ها :

آرزوهایی که دوست دارید برآورده بشوند را در یک ویدیو کوتاه افقی ضبط کنید

وارد سایت jamearezooha.com شوید

بر روی ارسال آرزو کلیک کنید و پس از پر کردن مشخصات آن را ارسال کنید

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.