«نشان ارادت» به دنبال شور و شعور حسینی با هم است

 «نشان ارادت» به دنبال شور و شعور حسینی با هم است

FTD ،«نشان ارادت» به دنبال شور و شعور حسینی با هم است

برنامه «نشان ارادت » با هدف قدردانی از فعالان دستگاه عزاداری امام حسین(ع) و آشنایی بیشتر مردم، مسئولان و صاحبان هیئت‌ها با کوشش مستمر عتبات از آنتن شبکه دو در حال پخش است.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید

کانال ما در روبیکا را دنبال کنید


«نشان ارادت» به دنبال شور و شعور حسینی با هم است

برنامه «نشان ارادت » با هدف قدردانی از فعالان دستگاه عزاداری امام حسین(ع) و آشنایی بیشتر مردم، مسئولان و صاحبان هیئت‌ها با کوشش مستمر عتبات از آنتن شبکه دو در حال پخش است.

برنامه «نشان ارادت » با هدف قدردانی از فعالان دستگاه عزاداری امام حسین(ع) و آشنایی بیشتر مردم، مسئولان و صاحبان هیئت‌ها با کوشش مستمر عتبات از آنتن شبکه دو در حال پخش است.

پویان هدایتی تهیه‌کننده برنامه «نشان ارادت» درباره این فصل از برنامه گفت: در این فصل هنرمندان، چهره‌های شناخته شده،  نخبگان، پیرغلامان، دختران قهرمان، کارآفرینان، خیرین، موکب داران، هیات های قدیمی و اقشار مختلف مردم مهمان برنامه هستند. این افراد کسانی هستند که در طول سال و ایام محرم و صفر برای زائران امام حسین (ع) فعالیت دارند  و یا یک جایی از زندگی شان به امام حسین (ع) وصل شده اند.

تهیه کننده این برنامه افزود : سعی کردیم «نشان ارادت» جایی باشد برای پاسخ به برخی از شبهه‌ها و مرجعی باشد برای کسانی که در راه امام حسین(ع) قدم بر می‌دارند. در این راستا گاها برخی از شبهات از طریق افراد شناخته شده در جامعه وارد صفحات مجازی می‌شود. بهترین گزینه خود این افراد بودند که روی صندلی این برنامه بنشینند و واقیعت آن چه که حس و تجربه کردند را از زبان خودشان بشنویم.

هدایتی تاکید کرد: در ساخت این برنامه به دنبال شور و شعور حسینی توامان باهم بوده ایم. این برنامه ساخته شده است تا به شبهات ذهنی جامعه از طریق افراد مشهور حرف بزند. گاهی در ساخت برنامه خود مهمان با چراهایی روبه رو بوده اند که توانسته ایم به آن ها پاسخ بدهیم.

هدایتی خاطرنشان کرد : مردم همواره علاقه مند به کارهای اعتقادی خاصه برای امام حسین (ع) هستند و خوشحالم که امسال شاهد برنامه‌های تلویزیونی ویژه تر درباره عاشورا هستیم و امیدوارم قدم ما هم در «نشان ارادت» هم مورد توجه عاشقان ابا عبدالله (ع) قرار گرفته باشد.

وی افزود: در فصل ششم  «نشان ارادت» پویشی راه‌اندازی شده است به نام پویش «کاشی»  که مهمانان برنامه پشت کاشی‌هایی که قرار است در صحن و شبستان بارگاه حضرت زینب (س) نصب شود، نام خود و یک دل نوشته می‌نویسند.

تهیه کننده «نشان ارادت» تصریح کرد: مخاطبان هم در این پیش شرکت دارند و نام آن‌ها نیز روی کاشی‌ها حک می‌شود. این یک سنت دیرینه است که افرادی که سهمی در ساخت حرم های متبرکه داشتند نام خود را روی کاشی صحن‌های متبرک می‌نوشتند و حالا این سنت دستمایه پویش «نشان ارادت» شده است.

برنامه «نشان ارادت» محصول گروه معارف شبکه دو سیما با مشارکت ستاد عتبات عالیات است که  در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تا اربعین از شبکه دو سیما و شبکه‌های جام جم و برون مرزی صداوسیما روی آنتن می‌رود.

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.