نون خ ۵ به سیستان و بلوچستان می رود

 نون خ ۵ به سیستان و بلوچستان می رود

FTD ،نون خ ۵ به سیستان و بلوچستان می رود

معاون سیما در نشست مشترک شورای مدیران این معاونت با شورای معاونان صداوسیمای استان سیستان و بلوچستان گفت: سریال پرمخاطب «نون خ» در فصل پنج قرار است به استان سیستان و بلوچستان سفر کند.

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید


نون خ ۵ به سیستان و بلوچستان می رود

معاون سیما در نشست مشترک شورای مدیران این معاونت با شورای معاونان صداوسیمای استان سیستان و بلوچستان گفت: سریال پرمخاطب «نون خ» در فصل پنج قرار است به استان سیستان و بلوچستان سفر کند.

محسن برمهانی معاون سیما در نشست مشترک شورای مدیران این معاونت با شورای معاونان صداوسیمای استان سیستان و بلوچستان گفت: سریال پرمخاطب «نون خ» در فصل پنج قرار است به استان سیستان و بلوچستان سفر کند و بخش هایى از داستان آن در این خطه رقم بخورد.

گفتنی است سعید آقاخانی در بیش از یک دهه اخیر مجموعه‌های مختلفی را برای تلویزیون روی آنتن برد،

وجود چنین سابقه‌ای باعث شده است او به خوبی با رگ خواب مخاطبان آشنایی پیدا کرده است.

«نون خ» به قصه اهالی یک روستای فرضی در اقلیم کردستان می‌پردازد. اقلیمی که وجود جنبه‌های چشم نواز و همچنین لهجه شیرین مردمانش یکی از نقاط قوت این اثر در فصول مختلف آن به شمار می‌رفته است. آقاخانی برای نقش‌های پرتعداد این مجموعه به افراد بومی این استان اعتماد کرده و البته نتیجه بسیار مثبت آن را نیز دریافت نموده است. بازیگرانی که البته پیش از این در تئاتر و مجموعه‌های استانی سابقه فعالیت داشته‌اند.

سعید آقاخانی علاوه بر کارگردانی «نون خ» ایفای نقش اصلی (نورالدین خانزده) را نیز برعهده داشته است و توانسته با درک صحیح از این نقش، یکی از شخصت‌های ماندگار تلویزیونی در سال‌های اخیر را خلق کند. علاوه بر او، سایر بازیگران، حتی افرادی که نقش‌های کوتاه این سریال را ایفا می‌کنند حضوری درخشان مقابل دوربین این سریال را به ثبت رسانده‌اند. ادامه دار شدن «نون خ» در طی سالیان باعث شده آقاخانی به تدریج به توانایی بازیگرانش پی برده و برای برخی فضای بیشتری را در نظر بگیرد.

مهدی

8 نظرات

  • سریال نون خ مثل یک بیمار در حال احتضار شده.همه منتظر یه معجزه هستن تا شاید این بیمار خوب بشه.بنظرمن باید یک موضوع قوی رو به عنوان خط سیر داستان انتخاب کنن.در سری آخر کشته شدن اشتباهی یه گاو ربطی به ساخت و ساز غیر مجاز نداشت.مخصوصا”تحول خانم مهندس که یکباره ازتمام مواضع خودش عقب کشید.راستی آخرش چی شد؟اصلا تیراندازی به دوتا آدم ،اونم توسط یه شکارچی چه ضرورتی داشت؟آقای آقاخانی!اگه حریف سانسور نمیشید، لطفا کناربکشید.این چه بهانه ای هست که کارگردانها ضعف خودشونو پشتش پنهان میکنن؟؟

    • داستان رو چجوری برای خودت میگی؟؟؟
      اگه منظورت گاو سلمان هست،هیچ کس نگفت به ساخت و ساز ربط داشت بلکه فقط یه اشتباه در حین شکار گرگ بود
      تحول خانم مهندس هم بخاطر شباهت نورالدین خانزاده به پدرش بود
      شکارچی که میگی هم نمیخواست آدم بزنه فکر میکرد اونا گرگ هستن نه انسان ، میخواست گرگ بزنه
      هر فصل باید فیلمنامه و کیفیت سریال قوی تر بشه و امیدوارم فصل۵ از همه بهتر باشه.

    • چیزی زدی یزید اومدی اینجا شعر میگی آیا؟😂🗿

  • وای مردم بلوچ چقدر خوشحال بشن🤣.واقعا فکر نمیکنید این استان خیلی محروم شده؟؟ به جای این کارا یکم به این استان رسیدگی کنید تا بتونن مثل همه زندگی کنن(البته ما هم همش تو صف مرغ گوشتیم 🤣)

  • سریال خوبی هست هرچند فصل چهارم به لحاظ قصه پردازی دچار مشکلات بزرگی بود اما خب امیداوارم در سری جدید این نقیصه رفع باشه و مخاطبان شاهد ساخته شدن فصل ۲۰ این سریال جذاب پر مخاطب باشن من یکی با این سریال عاشق کرد زبان این کهن مرز بوم شدم دست مریزاد آقا اقاخانی صدا و سیما هم اگه پیام ها رو می خونه لطفا قرار داد سری جدید رو بعد اتمام سری جدید سریال ببنده که تیم داستان نویسی و گروه ساخت زمان بهتری داشته باشن و امیدوارم اینبار قصه شیرین خانم با ازدواج باشه چون زیادی کش دار شده

    • ای داده بی دود هی

  • اقیلم کردستان نه
    اقیلم کرمانشاه
    باید نون خ ۵ در استان های غربی ساخته شود

  • سلام توروخدا وقتی یه سریال میسازید دیگه فصل دو نسازید چرت میشه.سریال نون خ هم بد نبود ولی دیگه مثل پایتخت بی مزه شده نسازید اقااااااا نسازید
    پول مفت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.