پرفروش ترین مدل های گوشی موبایل در بازار کدامند؟ آپدیت ۱۴۰۱

 پرفروش ترین مدل های گوشی موبایل در بازار کدامند؟ آپدیت ۱۴۰۱

پرفروش ترین مدل های گوشی موبایل در بازار کدامند؟ آپدیت ۱۴۰۱

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید گوشی، بررسی پرفروش ترین مدل های گوشی موبایل در بازار است. در این مطلب قصد داریم که برخی از پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی هوشمند در سال ۱۴۰۱ در ایران را بررسی کنیم. البته برای شناخت بیشتر این گوشی های پرفروش می توانید مطلب دیگر ما در این سایت را نیز بخوانید.

شیائومی Redmi Note 11

شیائومی Redmi Note 11 یکی از بهترین میانرده‌های این برند محسوب می‌شود که با ارائه مشخصات فنی قدرتمند، جایگاه خود را در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در ایران باز کرده است. در قسمت صفحه نمایش این گوشی شاهد یک پنل با ابعاد ۶.۴۳ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل از نوع امولد هستیم. این مدل شامل یک دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل از نوع عریض، یک سنسور با کیفیت ۸ مگاپیکسل از نوع فوق عریض و دو سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل از نوع ماکرو سنجش عمق می‌شود. در بخش سخت افزاری این گوشی، از یک پردازنده میان‌رده قدرتمند با نام اسنپدراگون ۶۸۰ ۴G شرکت کوالکام استفاده شده است. این پردازنده برای اجرای بازی و برنامه‌های سنگین عملکرد خوبی دارد.

سامسونگ Galaxy A12 Nacho

سامسونگ Galaxy A12 Nacho نسخه‌ای است که این برند بعد از موفقیت در تولید گلکسی A12 به بازار روانه کرد. این مدل در تاریخ آگوست ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده و تمام امکانات لازم برای یک گوشی هوشمند معمولی را به کاربران ارائه می‌دهد. از مشخصات این مدل می‌توان به سخت افزار معمولی، ظرفیت بالای باتری و برخورداری از چیپ NFC اشاره کرد. به‌طورکلی،‌ این مدل برای کسانی که استفاده معمولی از گوشی هوشمند دارند و به‌دنبال یک گزینه با قیمت مناسب هستند، انتخاب مناسبی است.

اپل iPhone SE 2022

گزینه دیگری که در لیست پرفروش ترین مدل های گوشی موبایل قرار می‌گیرد از برند اپل مدل iPhone SE 2022 است. این مدل نسبت به پرچمداران این شرکت قیمت مناسب‌تری دارد، به همین دلیل است که در بین کاربران ایرانی محبوبیت بالایی کسب کرده است. اما iPhone SE 2022 به‌عنوان مدل مقرون به‌صرفه شرکت اپل، مشخصات خوبی دارد. صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۵۰×۱۳۳۴، سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل و توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت ۴K سرعت ۶۰ فریم در ثانیه از جمله این ویژگی‌ها هستند. همچنین، این مدل به یکی از قدرتمند‌ترین پردازنده‌های اختصاصی اپل یعنی A15 بایونیک مجهز شده است که باعث می‌شود برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین انتخاب مناسبی باشد.

سامسونگ Galaxy S22 Ultra 5G

سامسونگ Galaxy S22 Ultra 5G بهترین مدل از این سری سامسونگ شناخته می‌شود که جزو پرفروش‌ترین‌ مدل‌ها هم قرار می‌گیرد. در طراحی این گوشی از لبه‌های خمیده استفاده شده که جلوه خاصی در ظاهر آن ایجاد می‌کند. نمایشگر این مدل، از فناوری Dynamic AMOLED 2X بهره می‌برد که رزولوشن ۱۴۴۰×۳۰۸۸ پیکسلی دارد. این نمایشگر پشتیبانی از استاندارد HDR10+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. در بخش دوربین این گوشی، شاهد یک سنسور با کیفیت ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت خود سامسونگ هستیم که عکس‌هایی با کیفیت عالی ثبت می‌کند. در بخش فیلم‌برداری این گوشی هم امکان فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در نظر گرفته شده است.

سامسونگ Galaxy A53 5G

سامسونگ Galaxy A53 5G یک گوشی میانرده و همه کاره با قیمت مناسب محسوب می‌شود. نمایشگر باکیفیت، طراحی باریک و خوش دست، پردازنده قدرتمند و دوربین‌های مناسب، باعث شده‌اند تا این گوشی در لیست پرفروش ترین مدل های گوشی موبایل در بازار قرار بگیرد. مهم‌ترین ویژگی که نظر شما را نسبت به این گوشی جلب می‌کند،‌ طراحی بسیار سبک و باریک آن است که حس خوبی در دست منتقل می‌کند. وزن این گوشی تنها ۱۸۹ گرم و ابعاد آن ۱۵۹.۶ در ۷۴.۸ در ۸.۱ میلی متر است.

در این مطلب در مورد ۵ مدل از پرفروش ترین مدل های گوشی در بازار صحبت کردیم که با انتخاب هر کدام از این مدل ها می توانید خرید خوبی را تجربه کنید.


برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید

مهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.