پیشنهاد ؛ جایگزینی نسخه HD شبکه تماشا با کودک

 پیشنهاد ؛ جایگزینی نسخه HD شبکه تماشا با کودک

پیشنهاد ؛ جایگزینی نسخه HD شبکه تماشا با کودک

کانال ما در روبیکا را دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید

به گزارش FTD ؛ در چیدمان قبلی بسته های دیجیتال ( قبل از طرح HD سازی در ۹ آذر ۱۳۹۹ ) ، بسته سوم دارای نسخه HD شبکه های سه ، مستند و تماشا به همراه نسخه SD شبکه امید ، شما و ایران کالا و تعدادی رادیو نما بود که این شبکه ها در سطح کشور پوشش نسبتا مناسبی داشتند ؛ پس از طرح HD سازی شبکه های سیما فرمت و چیدمان شبکه ها بطور کلی تغییر کرد.

در فرمت جدید ، شبکه تماشا HD از بسته سوم به چهارم منتقل شده و بسیاری از مخاطبان که قبلا در چیدمان قبلی این شبکه را دریافت می کردند ، دیگر قادر به دریافت نسخه HD شبکه تماشا نیستند چرا که بسته چهارم فعلا فقط در مراکز استان ها فعال میباشد و پوشش آن در شهرستان ها تکمیل نیست.

این در حالیست که نسخه HD شبکه های مستند و سه که در چیدمان قبلی روی بسته سوم قابل دریافت بودند ، در فرمت جدید نیز همچنان در این بسته پخش می شوند و مخاطبان مشکلی در دریافت آن ندارند اما تماشا به بسته چهارم منتقل شده است

پیشنهاد ؛ جایگزینی نسخه HD شبکه تماشا با کودک

رسانه FTD پیشنهاد می کند نسخه HD شبکه تماشا ( در بسته چهارم ) با نسخه HD شبکه کودک ( در بسته سوم ) جایگزین شود تا مخاطبان بتوانند مانند قبل شبکه تماشا را در بسته سوم خود داشته باشند و شبکه کودک در بسته چهارم قابل دریافت باشد. بدین ترتیب امکان دیدن نسخه HD شبکه تماشا توسط مخاطبانی که در چیدمان قبلی بسته سوم این شبکه را دریافت میکردند و حالا قادر به دریافت بسته چهارم نیستند، فراهم می‌شود و دیگر منتظر راه اندازی بسته چهارم برای تماشای این شبکه نخواهند بود.

دلایل این جایگزینی :

  • ۱ – پوشش بیشتر بسته سوم نسبت به بسته چهارم دیجیتال
  • ۲ – نیاز بسیار کمتر شبکه کودک به نسخه HD نسبت به شبکه تماشا
  • ۳ – اولویت بالای فیلم و سریال در مقایسه با انیمیشن برای پخش HD
  • ۴ – امکان دیدن نسخه HD شبکه تماشا توسط مخاطبانی که در فرمت قبلی بسته سوم این شبکه را دریافت میکردند و حالا قادر به دریافت بسته چهارم نیستند

چرا شبکه تماشا و کودک ؟

زیرا در بین شبکه های بسته چهارم ، فقط شبکه تماشا به علت محتوای پربیننده و HD بیشتر نسبت به سایر شبکه های این بسته مناسب جایگزینیست.

شبکه کودک نیز در بین شبکه های بسته سوم نیاز کمتری

به پخش HD نسبت به دیگر شبکه ها ( از جمله تماشا ) دارد

امید است با این جایگزینی ، رضایت مخاطبان از شبکه های HD و چیدمان آنها بیشتر شود.


در فضای مجازی ما را دنبال کنید

کانال ما در روبیکا را دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.