کاهش ساعت بازپخش برنامه ها تا ساخت سریال مل مل و بازگشت برندهای قدیمی در شبکه کودک

 کاهش ساعت بازپخش برنامه ها تا ساخت سریال مل مل و بازگشت برندهای قدیمی در شبکه کودک

FTD ،کاهش ساعت بازپخش برنامه ها تا ساخت سریال مل مل و بازگشت برندهای قدیمی در شبکه کودک

مدیر شبکه کودک خبر داد : از کاهش ساعت بازپخش برنامه ها در کنداکتور تا ساخت سریال مل مل و بازگشت برندهای قدیمی و دوبله ی انیمیشن های جدید

برای مشاهده اخبار جدید سینما ، تلویزیون ،‌ فناوری و … ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید

کانال ما در روبیکا را دنبال کنید


کاهش ساعت بازپخش برنامه ها تا ساخت سریال مل مل و بازگشت برندهای قدیمی در شبکه کودک

مدیر شبکه کودک خبر داد : از کاهش ساعت بازپخش برنامه ها در کنداکتور تا ساخت سریال مل مل و بازگشت برندهای قدیمی و دوبله ی انیمیشن های جدید

محمد صادق باطنی آخرین وضعیت شبکه کودک را تشریح کرد و گفت:

در گذشته ۷ ساعت برنامه در شبکه کودک تکرار می‌شد و امروز به یک ساعت رسیده!
یک تحولاتی در حوزه کنداکتور شبکه داشتیم و سابق بر این در یک روز حدوداً ۷ ساعت محتوای جدید داشت و همان را تکرار می‌کرد. الان به نقطه‌ای رسیده نهایتاً حدود نیم ساعت تا یک ساعت تکرار در روز داریم و کنداکتورشبکه خیلی متفاوت شده است. از طرفی دیگر در حوزه تأمین انیمیشن خارجی یک سال گذشته قریب به ۲۰ هزار دقیقه انیمیشن‌های روز خارجی را توانستیم دوبله و آماده کنیم

در حوزه خاص مثل حوزه سرود برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشتیم با اتکا به ظرفیت‌های بیرونی در کشور اتفاق افتاده و حجم زیادی سرودهای وایرال شده و فضای جدّی که در بین کودکان پخش شده، سهم شبکه کودک در تثبیت این اتفاق، شاید معروف‌ترین سرود «جشن فرشته‌ها» بود تا پویش و اتفاقات بعید را رقم زد.

تمام تلاش‌مان را کردیم در یک سال گذشته شبکه کودک را که یک شبکه موفق بود را به قدر بضاعت‌مان اثرگذاری‌اش را هرچه بیشتر بالا ببریم. شاید نمونه بارز آن «سر سفره خدا» باشد که چند سالی در آنتن غیبت داشت و این برند احیا شد و بازگشت آن به آنتن یک نوع فضای تعامل تربیتی فضائل دینی ایجاد می‌کرد.تا برنامه‌های جدید «یک خونه آشپزخونه»برنامه پرمخاطب سازمان صداوسیما به حساب می‌آید. در حوزه سلامت،هنر دست‌ورزی و آداب و عادات بچه‌ها تلاش‌مان را کردیم کار کنیم و مسیر خیلی طولانی است.کودک ما خیلی شایسته‌تر از آن است که تا این لحظه کارهایی که توانستیم برای او انجام دهیم.

یکی از سیاست‌های جدّی که در شبکه کودک دنبال آن هستم، بازگشت برندهای قدیمی است و درها را باز کرده‌ایم که از تعداد زیادی از مؤثرین حوزه کودک استفاده کنیم. اما یک بخشی مشکل هم داریم در تکاپوی حل آن مشکل هستیم که محدودیت‌های بودجه‌ای است. در تلاشیم مشکلات در این زمینه را برطرف کنیم. اما در عین حال نکته اصلی این است که درها باز است. یکی از مصادیق بازگشت برندهای قدیمی، بازگشت برنامه تلویزیونی «سنجد» است که با تیم تولید صحبت‌هایی داشتیم که به زودی ان‌شاءالله قراردادشان بسته می‌شود و فرآیند تولید از سر گرفته می‌شود. در کنار بازگشت این برندهای قدیمی که تجربه‌های گرانسنگی به شمار می‌روند از برندها و کاراکترهای جدید هم استفاده خواهیم کرد.

حضور جناب‌خان در شبکه کودک ؟

جناب خان عروسک شبکه نسیم است و اساساً با وجود جذابیت‌های فراوان و ارزشمند بودن این عروسک اما برای بزرگسالان کاربرد دارد. محمد بحرانی دعوت ما را برای «عروسک خونه» قبول کردند و اصلاً سیاست ما است که از برندهای خوب بهره ببریم. همان‌طور که در شب یلدا و نوروز با حضورشان برنامه ساختیم. ان‌شاءالله به دنبال این هستیم که امسال هم «عروسک‌خونه» را داشته باشیم.

روی آنتن هم گفتم «جنابخان خوش‌آمدی به شبکه کودک و رونق تازه‌ای دادی»- باز هم می‌گویم جناب‌خان اینجا خانه توست و ممکن است مجدداً برای مجال و فرصتی از او دعوت کنیم. اما فکر می‌کنم حضور جناب‌خان در شبکه نسیم بتواند اثرگذاری بیشتری را رقم بزند. ما همیشه در بزنگاه‌ها و زمان‌های خاص از سرمایه‌های رسانه ملّی بهره می‌بریم.
مجموعه نمایشی برای «مل‌مل» ساخته می‌شود

سریالی برای «مل مل» خواهیم داشت :

ما یک مجموعه نمایشی را دردست داریم که روی آن کار می‌کنیم. طرح‌هایی را داریم که «مل مل» را از آن فرم استیجی‌اشخارج کندو احتمالاً برنامه کاملا عروسکی خواهد بود؛ان‌شاءالله به موقع آن اعلام می‌کنیم. ما الان در حال یک بازطراحی‌ هستیم که با شخصیت‌ها و کاراکترهای جدید «مل‌مل» را به عنوان یک مجموعه نمایشی به آنتن برسانیم. خیلی امیدواریم این برنامه عروسکی با این بازطراحی جدید جذاب‌تر شود

مهدی

1 نظر

  • بهترین فرصت برای تفکیک دو کانال پویا و نهال هست کنار هم بودن این دو باعث آسیب شده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.