« حرف ها » برای بازگشت عادل

 « حرف ها » برای بازگشت عادل

مخاطبان تلویزیون و به خصوص فوتبالی ها چند سال است محروم شده اند ، محروم از دیدن چهره و شنیدن صدای فردی که سالها برای رسانه ملی جذب مخاطب کرد و یک برنامه در حد رسانه های برتر دنیا تحویل تلویزیون داد.

خواسته ی آنها بازگشت « عادل فردوسی پور » به قاب تلویزیون است ، تلویزیونی که فقط با « دهان و زبان » به سرمایه ها احترام میگذارد و از آنها استفاده میکند. فردوسی پور تکه پازلی گمشده در تلویزیون که بازگشت آن به گزارش و اجرا ، خواسته ی عموم مردم در سالهای اخیر بوده است.

پس از پایان حضور « عبدالعلی علی عسگری » در رسانه ملی و آغاز مدیریت « پیمان جبلی » ، امیدها برای بازگشت این چهره ی فراموش نشدنی بیشتر شد. در اولین روزهای مدیریت آقای جبلی ، ایشان در پاسخ به وضعیت بازگشت فردوسی پور به تلویزیون اعلام کردند : بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون منعی ندارد.

شاید شنیدن این جمله از مدیری که با شعار تحول وارد سازمان صدا و سیما شده انتظار نمی رفت اما چندی بعد در پاسخ به پرسشی مجدد و مشابه در خصوص فردوسی پور و برنامه نود گفت : پاسخ همان است که قبلا گفتم!مردم با پاسخ های تکراری مدیر جدید دریافتند که عزمی برای استفاده مجدد از فردوسی پور در تلویزیون وجود ندارد.

دلخوش به حرف ها …

شاه آبادی معاون سیما در اسفند ۹۹ : برای ساخت سری جدید برنامه ۹۰ تمهیداتی اندیشیده شده.

محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس در تیر ماه ۱۴۰۰ : عادل فردوسی پور در دولت جدید به برنامه ۹۰ بر میگردد…

محمدمهدی فروردین در تازه ترین مصاحبه خود که ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ منتشر شده گفت : رئیس رسانه ملی روی بازگشت فردوسی بود نظر مثبت دارد و خواهان این بازگشت است . رئیس جمهور و رئیس مجلس هم از بازگشت فردوسی پور استقبال کرده . یک اختلاف نظر مدیریتی در میان است که بدون شک مشکل حل خواهد شد.

اکنون مردم به خوبی میدانند که صحبت های مدیران رسانه نمیتواند نتیجه ای در ‌پی داشته باشد و آنها مدتهاست گرفتار این بازی شده اند. این اختلاف نظر مدیریتی نیز اگر به طور کامل حل شود ، باز هم قادر به پوشاندن اختلاف چند ساله فردوسی پور با شبکه سه نیست و بازگشت عادل در شرایط فعلی مدیریت این شبکه بسیار بعید است.

شایعات بازگشت…

مخاطبان مدتهاست با شایعات بازگشت دست و پنجه نرم میکنند. گاه اخبار داغ برکناری مدیر جوان و گاه مهاجرت به رسانه های اینترنتی!اگر چه اختلاف فردوسی پور با تلویزیون در دوره مدیریت علی عسگری بسیار زیاد بود اما حالا شرایط تغییر کرده و دایره ی اختلاف کمتر شده است اما تحول کجاست ؟!

پیمان جبلی اگر بر تحولی که وعده ی آن را داده پایبند باشد ، مانند مخاطبان تلویزیون به خوبی میداند کدام تغییر راه گشاست ، تغییری که میتواند این مشکل را دیر یا زود اما به طور کامل حل کند. باید دید آیا او قادر به اجرای اصلی ترین تحول مدیریتی خود است و میتواند فردوسی پور را به شبکه ای که ۸ ماه مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ ، ترکیب مجریان ویژه برنامه ی این مسابقات را نیز اعلام کرده برگرداند یا اینکه همچنان باید منتظر ماند ، منتظر یک تغییر کوچک…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.